محلی مشاهده: آیا نمی دهد تا در NLX یک گزینه بهتر از من-35

وجود انبوه سیستم های حمل و نقل که به نوبه خود سود, بنابراین شفق شمالی بیان یا NLX می تواند بیش از حد. بهترین

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

وجود انبوه سیستم های حمل و نقل که به نوبه خود سود, بنابراین شفق شمالی بیان یا NLX می تواند بیش از حد.

بهترین مثال در هنگ کنگ که در آن خصوصي جرم حمل و نقل و راه آهن و یا MTR, استفاده از اموال تحولات مانند آسمان خراش ها و مراکز خرید بالاتر از آن ایستگاه همراه با کرایه که پوشش 170% از سیستم خود را هزینه های عملیاتی. است که به تولید سود سالانه 2 میلیارد دلار.

علاوه بر این ژاپن راه آهن گروه متشکل از هفت شرکت های انتفاعی است که با استفاده از املاک و مستغلات خود را برای توسعه اجاره فروشگاه متعلق به خانواده فروشگاه ها و ساختمان های اداری و هتل ها و مسکن است که در بالا و پایین خود را مسافری ایستگاه. مناطق تحت شهری راه آهن و پل ها به طور معمول فضاهای خالی هستند اجاره به کسب و کارهای کوچک.

در فلوریدا به بخش خصوصی و متعلق به اداره های مسافری بین شهری راه آهن قطار ویرجین ایالات متحده آمریکا خواهد شد و سود پس از کامل میامی-به-اورلاندو, سرویس آغاز می شود مدتی در سال 2022. مانند قطار ویرجین ایالات متحده آمریکا NLX است اجرا می شود به عنوان به سود شرکت اطمینان حاصل کرد که آن را نمی خواهد وابسته به عامل دولت یارانه و در نتیجه تعطیل به دلیل بودجه دولت کاهش است.

لس آنجلس مترو راه آهن شیکاگو حمل و نقل قدرت Long Island Rail Road, و بسیاری دیگر ثابت کند که آمریکایی ها را سوار قطار مسافری از زمانی که قطار مسافری برای سوار شدن.

علاوه بر این با وجود داشتن ماشین قوی فرهنگ اروپایی ها سوار قطار خود را به دلیل رهبران سیاسی سرمایه گذاری در بسیاری مکرر قطار که در خدمت جوامع کوچک و بزرگ — که باید رهبران سیاسی آمریکا. اروپایی ها هیچ ناهنجاری ژنتیکی است که آنها را وادار به سوار شدن به جرم حمل و نقل دیگر از شهروندان ایالات متحده باید یک ناهنجاری ژنتیکی است که آنها را وادار به رانندگی خصوصي وسایل نقلیه.

توسط خودشان برقی و خودروهای بدون راننده را حل نمی کند همه ما به محیط زیست و تحرک چالش ها به ویژه در حالی که آنها رفت و آمد در جاده و شبکه در حال حاضر به طور فزاینده ای شلوغ و اگر نه قفل. در نظر گرفتن شهرهای دوقلو. تصور افزایش ترافیک ترافیکی که هر کسی که قادر و یا تمایلی به رانندگی می شود مستقل نقلیه در خیابان ها و جاده ها هستند که نگه داشتن با تقاضا ما در حال حاضر. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از خانه ها و کسب و کار خواهد بود پاره های جدید پارکینگ سازه که همه این برقی و خودروهای هنوز هم نیاز به فضاهای پارکینگ.

NLX بین دوقلو بنادر و شهرهای دوقلو قادر خواهد بود به حرکت می کند به عنوان بسیاری از مسافران به عنوان حداقل دو جدید ترافیک خطوط در بزرگراه بین ایالتی 35 در کسری از هزینه ساخت بزرگراه جدید خطوط. ایالات متحده با سرعت بالا راه آهن انجمن سایت می گوید: "با سرعت بالا راه آهن حمل ظرفیت عظیم! یک واحد HSR خط حمل و نقل تا 20 ، 000 نفر در هر ساعت (بیش از 10 خط آزادراه + 2 فرودگاه) بدون تاخیر و یا تراکم."

NLX هزینه های ساخت و ساز انتظار می رود که حدود 2 میلیون نفر در مایل برای همه, همراه, بهبود, به عنوان مخالف به 20 میلیون دلار برای یک بزرگراه بین ایالتی خط در هر مایل است. یک ساختمان جدید عازم جنوب خط و یکی جدید عازم شمال خط بر روی بزرگراه بین ایالتی 35 بین دلوت و شهرهای دوقلو هزینه 40 میلیون دلار در هر مایل برابر 155 مایل در مجموع از 6.2 میلیارد دلار! از خود بپرسید چه محافظه کارانه تر و آسان تر-در-آمریکا-مالیات دهندگان گزینه است ؟ هزینه $2 میلیون نفر در مایل برای NLX یا 20 میلیون دلار برای هر خط مایل در امتداد بزرگراه بین ایالتی 35?

یادگیری حقایق در مورد NLX. سپس هر زمان مینه سوتا مقننه در جلسه بگویید نمایندگان خود را که شما می خواهید بودجه دولت برای NLX. هرگز در این سرمایه گذاری ارزشمند است که پورت دوقلو به مکانی بهتر برای ساکنان و گردشگران به طور یکسان ("مسافری راه آهن بین Duluth, شهرهای دوقلو نکنه با فقدان دولت حمایت" 30 ژوئن).

جیمز پاتریک بوچانان از دلوت مادام العمر است مسافربری-قطار حامی و مدافع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن