Lake County درمان دادگاه برنامه جشن اولین فارغ التحصیلان

"این احساس بسیار خوبی به آینده در طرف دیگر آن" درمان دادگاه فارغ التحصیل بیلی استوارت گفت. "این واقعا به من کم

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

"این احساس بسیار خوبی به آینده در طرف دیگر آن" درمان دادگاه فارغ التحصیل بیلی استوارت گفت. "این واقعا به من کمک کرد تا به ماندن هوشیار. آن را به من نشان داد که آنها (دادگاه او آزادی مشروط افسر پلیس) واقعا مراقبت گرفتن به من کمک کند."

Lake County همکاری با Cook County موجود درمان دادگاه برنامه در مارس 2019 به ایجاد جدید دو شهرستان درمان دادگاه برنامه. دریاچه و طبخ شهرستان دادگاه بیشتر به کار به طور مستقل و جدا از قضاوت مایک Cuzzo و ششم قضایی مدافع عمومی ،

درمان دادگاه همکاری بین دادگاه مشروط, قانون, اجرای, درمان ارائه دهندگان و شرکای اجتماعی است که کار به منظور کاهش تکرار جرم سال از مجرمین که سوء مصرف مواد یا اختلال در سلامت روان. به جای حبس درمان دادگاه با استفاده از یک درمان مبتنی بر رویکرد همراه با ويژه نظارت و نظارت قضایی بر اساس ششم قضایی منطقه درمان دادگاه هماهنگ کننده Aleesha بخش است.

"آنها بسیار منحصر به فرد دادگاه با تمرکز بر گرفتن مجرم کمک که آنها نیاز به کمک به نگه داشتن آنها را پاسخگو در سراسر خود را بازیابی" بخش گفت.

استوارت گفت: درمان دادگاه ضروری بود به بهبود است. او برای اولین بار شنیده ام در مورد این برنامه از او افسر عفو مشروط و مطمئن بود اگر او می خواهم پذیرفته می شود — او مسئول بود ناخالص تخطی از قانون و برنامه در درجه اول با تمرکز در کار با افراد با اتهام جنایت.

"من فوق العاده بود-ممنون که من را قبول کردند چون من فقط رفتن به پایین جاده اشتباه برای مدت طولانی" استوارت گفت. "من خراب نگه داشته و عود. سپس قاضی اضافه شده 18 ماه به من مشروط و من گفتم که من هستم رفتن به زندان است."

به جای استوارت آزادی مشروط افسر به او گفت در مورد درمان دادگاه. او رهبری به مشهد-ka-wisen مرکز درمان در سایر شروع حضور در بهبود اعتیاد, جلسات.

"این واقعا کمک کرد چرا که آنها می خواهم بررسی کنید و بپرسید اگر من قرار بود به من و جلسات آن برگزار شد و من پاسخگو" استوارت گفت.

پاسخگویی تم برای درمان دادگاه شرکت کنندگان است. یکی دیگر از های اخیر فارغ التحصیل از دریاچه, شهرستان, برنامه, Darrel گلن گفت: این برنامه با معرفی او به یک گروه پشتیبانی است که او برگزار شد پاسخگو باشد.

"آن را به من داد مردم من می تواند رسیدن به که از طریق آنچه که من بوده ام از طریق" گلن گفت. "آنها می تواند پاسخ سوال من بود و توصیه به نگه داشتن من از عود. آن را به من کمک کرد تا در مسیر صحیح باقی بماند."

قبل از برنامه گلن بود "با استفاده از بسیار به شدت" و "نه بهترین تصمیمات را با بهترین مردم است." او رفت و به برنامه با برخی از مقاومت در برابر شروع به ارتباط با مردم مانند آزادی مشروط افسر.

"من می خواهم مشروط شده اما آن را احساس نمی مانند آنها در تلاش بودند به من کمک کند. این احساس مانند آنها در تلاش بودند برای من راه اندازی برای شکست" گلن گفت: "اما من با افسر آزادی مشروط کارلی آن را احساس مانند او وجود دارد به من کمک کند از طریق آن و می خواستند ما را به موفقیت و در نهایت در زندان است."

درمان دادگاه فارغ التحصیل Kyle Soderberg گفت: داشتن یک تیم کامل از آزادی مشروط افسران, افسران پلیس و درمان مقامات به او کمک کرد تا اقامت پاسخگو باشد.

"این فقط یک راه برای نگه داشتن خودم رفتن" Soderberg گفت. "من احساس نوع انجام می شود با برنامه های درمان بود اما یک برنامه خوب و من مانده در راه راست."

در حال حاضر که او انجام داده با برنامه Soderberg است که به دنبال به جلو به صرف زمان بیشتری را با سه فرزند خود را. استوارت که به تازگی به هنگام تولد دوقلو شده است و اتصال با خانواده اش در مورد جشن 18 ماه از هوشیاری. گلن دارای یک شغل تمام وقت و یک آپارتمان با خود دختر و پسر شده است و با بهره گیری از دیدن افرادی که دیده نمی شود او را پس از او هوشیار است.

"آنها بدست به دیدن من ایجاد یک تغییر بزرگ با این برنامه" گلن گفت. "اگر کسی به فکر کردن در مورد این برنامه من می خواهم بگویم که اگر شما آن را تلاش صادقانه و با یک ذهن باز می تواند به شما کمک کند مکان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب