کرالا آخرین تلاش داوطلبانه برای جمع آوری کمک مالی برای Covid امداد: نصب و راه اندازی و فروش لامپ های LED

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 8:06:57 pm در پنج روز گذشته حد

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 8:06:57 pm
kerala coronavirus cases, kerala cm relief fund, kerala volunteers coronavirus, Kerala State Youth Welfare Board (KSYWB) در پنج روز گذشته حدود 10 داوطلب در Thodupuzha شهر به پایان رسید ساخت حدود 600 9W-لامپ به عنوان بخشی از فاز اول پروژه

در چهار ماه گذشته در حال انجام coronavirus بحران کرالا شاهد چندین مبتکرانه و بی ریا راه مردم اهدا و جمع آوری پول برای وزیر را امداد رسانی صندوق.

در کلم 60 سال به فروش می رسد او بز گرانبها وسیله امرار معاش به سهم. در Ernakulam یک بچه که تا به حال مخلوط را در جیب خود پول برای خرید لوازم جانبی برای چرخه تصمیم به اهدای پول. در کسرگد شش عضو Covid-تاثیر خانواده غرق مراقبت و درمان آنها دریافت در بیمارستان فرستاده چک تومان 1 لاخ به سانتی متر, صندوق پس از تخلیه.

در حال حاضر در دولت در ایدوککی منطقه یک دسته از داوطلبان جوان در حال مونتاژ و فروش لامپ های LED درآمد حاصل از آن را به طور کامل به سمت سانتی صندوق امداد. این رمان ایده مطرح شد توسط مقامات کرالا دولت رفاه جوانان تخته (KSYWB) به عنوان یک وسیله به طور همزمان جمع آوری وجوه و همچنین موجب طولانی مدت مهارت-ساختمان ورزش برای جوانان است.

این سازمان تهیه شده-مواد اولیه از Madhya Pradesh برای لامپ-ساخت واحد و افاضه آموزش یک گروه از داوطلبان که ابراز علاقه به این کار می کنند. در پنج روز گذشته حدود 10 داوطلب در Thodupuzha شهر به پایان رسید ساخت حدود 600 9W-لامپ به عنوان بخشی از فاز اول این پروژه است. هزینه های مواد غذایی خود را و سفر مراقبت از هستند.

kerala coronavirus cases, kerala cm relief fund, kerala volunteers coronavirus, Kerala State Youth Welfare Board (KSYWB) این پروژه در حالت خلبان در ایدوککی منطقه و اگر موفق ثابت خواهد بود تکرار در دیگر مناطق.

در مقابل کل منطقه برنامه افسر KSYWB گفت: "در پی 2018 سیل ما را مطرح کرده و یک ارتش از داوطلبان شناخته شده به عنوان کرالا داوطلبانه جوانان اقدام نیروی (KVYAF) عمدتا به ارائه پشتیبانی و امداد رسانی در مواقع اضطراری. حدود 1600 داوطلب در سطح ایالتی انتخاب شدند و با توجه به آموزش های گسترده ای در مدیریت بحران و کمک های اولیه انگیزه و هنرهای رزمی مانند کاراته. در طول سه ماه گذشته بسیاری از این داوطلبان کار کرده اند روز و شب در تمیز کردن فعالیت های جامعه, آشپزخانه, تهیه داروهای ضروری و در Covid مراکز مراقبت."

"ما به خود جلب کرد برخی از این داوطلبان به لامپ LED-ساخت واحد به این دلیل که آموزش می تواند کمک به آنها در کسب درآمد و امرار معاش را در بلند مدت. در حال حاضر ما در حال فروش لامپ به جمع آوری پول برای Covid-تسکین اما در آینده ما برنامه ریزی برای راه اندازی یک واحد تولیدی با مشارکت خود را," او اضافه شده است.

سیاست عمومی کارشناسان به رسمیت شناخته شده اند که در طول تاریخ-اوراق قرضه قوی در درون جوامع در پایه سطح در کرالا بوده است نخست از عوامل مؤثر در این دولت پیشرفت به خصوص در اجتماعی, آموزشی و بهداشت حوزه است. چنین جوامع وجود داشته باشد در قالب هنر و یا باشگاه های ورزشی, جوانان, لباس های سیاسی احزاب و گروه خودیاری مانند Kudumbashree یا فردی داوطلبان پیوستن به دست در طول یک بحران مانند KVYAF. در شرایط شدید مانند 2018, سیل, این گروه کار کرده اند و شگفتی در ارائه تسکین فوری بر روی زمین کمک برای پلاگین شکاف دولت توسعه.

در Thodupuzha, 21 ساله Jithu که به پایان رسید و سه سال دوره کارشناسی در رشته ادبیات انگلیسی در این سال است در میان کسانی که داوطلبانه به لامپ.

"ما تا به حال یک نیم روز کلاس آموزشی در مورد نحوه ساخت لامپ. پس من باید برخی از تجربه و علاقه به کار برق, از آن آسان بود برای من. آن را بسیار پرارزش است."

این پروژه در حالت خلبان در ایدوککی منطقه و اگر موفق ثابت خواهد بود تکرار در دیگر مناطق. ایدوککی هدف از فروش 5000 لامپ. در هزینه است که شناور در اطراف 100 تومان به ازای هر لامپ در بازار آزاد به داوطلبان جوان امید به جمع آوری در اطراف تومان 5 lakhs برای CM صندوق امداد.

"به این ترتیب به جای رفتن به خانه و درخواست یک فرد برای اهدای 100 تومان او/او می تواند فقط خرید یک لامپ و در نتیجه کمک مالی غیر مستقیم گفت:" کل ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن