کرالا باعث می شود سریع تست 14 روز در قرنطینه باید برای بازگشت مهاجران

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | به روز شده در: جولای 20, 2020 2:48:40 am کارگران را مجبور

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | به روز شده در: جولای 20, 2020 2:48:40 am
کارگران را مجبور به انجام آزمون در روز ورود خود را. پیمانکاران باید به ترتیب قرنطینه امکانات برای بازگشت کارگران است. (فایل)

کرالا دولت ساخته شده است که سریع آنتی ژن روش مبتنی بر Covid آزمون و 14 روز در قرنطینه های اجباری برای کارگران مهاجر در بازگشت از شمال و شمال شرقی متحده است.

طبق دستورالعمل صادر شده توسط وزارت بهداشت و درمان کار پیمانکاران مجبور به تحمل هزینه آزمایش از کارگران مهاجر بودن را به کرالا. کارگران را مجبور به انجام آزمون در روز ورود خود را. پیمانکاران باید به ترتیب قرنطینه امکانات برای بازگشت کارگران است. پس از 14 روز در قرنطینه کارگران خواهد بود و تحت نظارت برای دو هفته دیگر در یک دوره که در طی آن آنها می توانند کار کنند. کارگران را مجبور به گزارش به محلی اولیه به مراکز درمانی در هنگام ورود خود را.

کار گروه منابع گفت: آنها نگران هستند در مورد قرنطینه از کارگران مهاجر. "بسیاری از عمده پیمانکاران در حال برنامه ریزی برای آوردن کارگران به عقب در اتوبوس های خاص است. بعضی از آنها در حال حاضر انجام می شود که و ارائه امکانات قرنطینه. اما یک تکه بزرگ از مهاجران استفاده می شود به کار در unorganised بخش تحت پیمانکاران کوچک و در اردوگاه زندگی می کردند. آن را به دیده می شود که چگونه اجتماعی فاصله و قرنطینه خواهد بود که ممکن است برای آنها" یک مقام رسمی در این اداره گفت.

در بسیاری از مکان ها در دولت ساکنان را آغاز کرده اند در اعتراض به قرار دادن مهاجران در اردوگاه ها به عنوان آنها از ترس این اردوگاه ها می تواند زمینه مناسبی برای Covid-19 گسترش یافته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن