کین خود هدف می دهد اسپرز با پیروزی اورتون

یک گل به خودی توسط مایکل کین ثابت تفاوت به عنوان تاتنهام ضرب و شتم بازدید کنندگان اورتون 1-0 در دور clash روز

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

یک گل به خودی توسط مایکل کین ثابت تفاوت به عنوان تاتنهام ضرب و شتم بازدید کنندگان اورتون 1-0 در دور clash روز دوشنبه به حرکت تا هشتم در جدول رده بندی و دست مدیر خوزه مورینیو یک 200 لیگ برتر پیروز شود.

شکست کاهش یافته است که اسپرز زیر بازدید کننده به نیمه پایین جدول است اما آنها نسبتا به راحتی به کشش خود را در لیگ شکست نخورده اجرای مقابل اورتون به 15 بازی.

هافبک Giovani Lo Celso فکر او گل اول خود را هدف لیگ برتر برای تاتنهام در دقیقه 23 اما شوت او در به نوبه خود در زمان تعیین انحراف کردن کین به ترک دروازه بان اردن Pickford با هیچ شانس.

اسپرز حافظ Hugo Lloris بود به سختی و تست شده اگر چه او درگیر شد در شب flashpoint داشتن خشمگین ردیف با تیمی Son Heung-حداقل به عنوان بازیکن راه می رفت در حاصل کار دو تیم.

تاتنهام باید 48 امتیاز از 33 بازی یکی پشت سر آرسنال و نه در رده چهارم قرار گرفته, چلسی. اورتون, اولین شکست خود را پس از از سرگیری فصل چپ آنها 11.

مورینیو سوال طرف او تمایل پس از یک بدون زرق و برق 3-1 شکست شفیلد یونایتد در هفته گذشته و وجود دارد هیچ مشکلی با برنامه های خود در روز دوشنبه, حتی اگر آن را به سختی یک عملکرد به مجموعه ای از پالس مسابقه.

آنچه که او نمی توانست پیش بینی, اما, بود, نزد Lloris و پسر برگزار می شود از هم جدا شده توسط تیم آمپول مدت کوتاهی پس از اورتون Richarlison رفته بود نزدیک به یک اکولایزر برای کارلو آنچلوتی ،

Lloris به وضوح عصبانی در پسر و نه پیگیری در ساخت برای Richarlison شانس.

تمام شد و در پایان هر چند که آنها را در آغوش کشید. "چه اتفاقی بین من و پسرم بخشی از فوتبال گاهی اوقات. را بدون مشکل وجود دارد. در پایان بازی شما می توانید ببینید ما بیش از شاد" فرانسوی گفت.

آن را حداقل ارائه شده صحبت کردن در یک نقطه در یک بازی است که برای مدت طولانی احساس مانند یک زمین بازی.

شب را تنها هدف بلکه آن را خلاصه تا. پسر بازی توپ به کین در یک تراکم منطقه و زمانی که شوت او بازگشت سراسر به پایین Celso آرژانتین شات در نوبت بود به عنوان گسترده ای قبل از آن ضربه کین و nestled به net. او دو بار رد Pickford در نیمه دوم و فر یک شات گسترده ای در حالی که Lloris ساخته شده یک زن و شوهر از راحت موجب صرفه جویی در به عنوان یک دلتنگ اورتون موفق به جمع اوری مقدار از یک پاسخ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن