کارناتاکا مجموعه به اصلاح قانون اجازه دهید به غیر كشاورزان خرید زمین های کشاورزی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 12:41:55 am کارناتاکا وزیر B S Y

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 12:41:55 am
 Karnataka land reforms, Land reforms Karnataka, Land Reforms Act 1961 Karnataka, B S Yediyurappa  کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa. (عکس)

در کارناتاکا دولت پیشنهاد قابل توجهی اصلاحات به دولت اصلاحات ارضی قانون سال 1961 اجازه می دهد تا غیر كشاورزان برای به دست آوردن زمین های کشاورزی, در حالی که همچنین اصلاح یک بخش از این قانون که تحمیل سقف در منابع زمین.

B S Yediyurappa دولت تصمیم گرفته است برای اصلاح این قانون به لغو بخش 63-A 79-A, B و C است که اعمال سقف بر مالکیت زمین در حالی که محدود کردن خرید زمین کشاورزی بر اساس درآمد و شغل غیر كشاورزان.

پس از جلسه هیئت دولت در روز پنج شنبه, درآمد, وزیر R Ashok و قانون وزیر J C Madhuswamy—که در اوایل این سال سرنشین یک لایحه برای اصلاح قانون اصلاحات ارضی به عمل اجازه می دهد تا صنایع به فروش زمین های کشاورزی اختصاص داده شده به آنها گفت که اصلاحیه اجازه می دهد تا غیر كشاورزان خود را به زمین های کشاورزی می توان معرفی شده در جلسه بعدی مجمع.

"این محدودیت ها استفاده شده است به آزار و اذیت کشاورزان و مالکان. دولت شده است قادر به بازیابی هر زمین در ستیز مسائل" Ashok گفت: نشان می دهد که این محدودیت ها اعمال می شود در کشورهایی مانند آندرا پرادش و تامیل نادو.

در میان بخش تنظیم شده بود لغو بخش 63-یک تحمیل یک سقف در مالکیت 10 واحد از زمین برای پنج عضو خانواده است. فعلی سقف در زمین-برگزاری اصلاح خواهد شد اجازه می دهد تا منابع بزرگتر و وزیران گفت.

بخش 79 A, B و C محدود کردن مالکیت زمین های کشاورزی به كشاورزان به کسانی که درآمد زیر تومان 2 لاخ در هر سال و تجویز مجازات برای نقض قانون است.

در ماه مارس دولت تصویب اصلاحیه به بخش 109 از سال 1961 در عمل اجازه می دهد تا صنایع به فروش زمین های کشاورزی تبدیل برای مقاصد صنعتی در میان اعتصاب توسط کنگره که دولت را متهم به آوردن متمم برای کسب و کار ملک.

اصلاح شد وعده Yediyurappa تا به حال شده به سرمایه گذاران پس از سفر به داووس برای اجلاس جهانی اقتصاد.

بخش 109 مانع صنایع از فروش زمین های کشاورزی است که خریداری شده بود برای اهداف صنعتی. آن را مورد نیاز زمین به بازگشت به دولت بدون هیچ هزینه در صورت عدم شرکت و یا ناتوانی یک سرمایه گذار برای انجام یک کسب و کار است.

کارناتاکا و اصلاحات ارضی (اصلاحیه) لایحه سال 2020 اجازه می دهد تا صنایع به فروش زمین های کشاورزی که تبدیل شد برای استفاده های صنعتی توسط دولت پس از یک دوره هفت سال از در حال اجرا یک واحد به منظور ادامه همان صنعت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن