کنپور برخورد: سه تا پلیس به حالت تعلیق پاداش برای Vikas Dubey بازداشت در حال حاضر 2.5 Rs لاخ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 2:45:00 pm پلیس در خارج از خانه در Bakru ای

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 2:45:00 pm
kanpur encounter, UP cops killed, kanpur police killed, vikas dubey, vikas dubey arrest, gangster vikas dubey arrest reward پلیس در خارج از خانه در Bakru ایجاد کرد Kanpur که در آن هشت پرسنل کشته شدند. (عکس: Vishal Srivastav)

دو زیر بازرسان و پاسبان اوتار پرادش پلیس شده اند به حالت تعلیق در اتهام سستی در ارتباط با مرگ هشت پلیس در کانپور در طی یک حمله به دستگیری گانگستر Vikas Dubey هفته گذشته PTI گزارش شده است.

این حرکت یک روز پس از همدست از Dubey شناسایی به عنوان Daya شانکار Agnihotri گفت که گانگستر حال دریافت یک تماس از کسی که در اداره پلیس, اطلاع رسانی او در مورد حمله به دستگیری او. Agnihotri, 42 دستگیر شد و در قبل از سحر عملیات در روز یکشنبه. پلیس گفت که او به ضرب گلوله در پا هنگامی که او باز آتش در یک تیم پلیس و تلاش برای فرار در موتور سیکلت خود را.

"A اولیه پرس و جو آغاز شده است در برابر هر سه پلیس از جمله زیر بازرسان Kunwarpal و کریشنا کومار شارما و پاسبان Rajeev تمام پست شده در Chaubeypur ایستگاه پلیس" کانپور SSP Dinesh Kumar P به نقل از به نقل از خبرگزاری.

یک شاه نیز تسلیم در برابر سه نفر خواهد شد که در صورت اقدام بیشتر اگر دخالت خود را ثابت است در طول دوره تحقیق SSP اضافه شده است.

همچنین به عنوان خوانده شده | خواهد شد پیوستن به پلیس ارسال گانگستر که به آن تعلق دارند: کشته DySP دختر

در یک ادعا تصویری منتشر شده در رسانه های اجتماعی Agnihotri گفته است که پس از دریافت tip-off, Dubey بسیج هم 25-30 مردان و آمادگی آنها برای حمله است. او همچنین گفت که Dubey بود در میان کسانی که در آتش پلیس تیم.

Agnihotri, اما گفته است که او قفل شده در داخل خانه در طول حمله شد و نه در حمله.

در ضمن پاداش برای دستگیری Dubey افزایش یافته بود به تومان 2.50 لاخ یک مقام ارشد پلیس گفت.

همچنین به عنوان خوانده شده | شکایت علیه Dubey برای 'غاصب سفیر'

"پول نقد پاداش برای دستگیری Vikas Dubey شده است افزایش یافته و به Rs 2.50 لاخ توسط مدیر کل پلیس H C Awasthy," مدیر کل اضافی نظم و قانون Prashant کومار گفت PTI.

بازرس کل کنپور محدوده Mohit Agarwal بود روز یکشنبه گفت که پاداش برای دستگیری Dubey افزایش یافته بود به تومان 1 لاخ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب