J&K: سه JeM طالب در برخورد با نیروهای امنیتی در Kulgam

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 10:05:41 am سه پرسنل ارتش نیز زخمی د

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 10:05:41 am
Kulgam encounter, jammu and kashmir encounter, J&K encounter, three JeM militants killed, Indian Army, سه پرسنل ارتش نیز زخمی در عملیات. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi/فایل)

سه JeM طالبان در ترور شد با نیروهای امنیتی در جنوب کشمیر را Kulgam منطقه در صبح روز جمعه. سه پرسنل ارتش نیز زخمی در عملیات.

مقامات پلیس گفت که برخورد شکست در Nagnad-Chimmer منطقه Kulgam منطقه پس از یک مشترک کمربند و جستجو در عملیات نیروهای امنیتی در منطقه در صبح روز جمعه

"یکی دیگر از #ناشناس #تروریستی کشته شدند (در مجموع 03) است. #متهم مواد از جمله #آغوش & #مهمات بدست آمده است. جستجو در رفتن" کشمیر پلیس منطقه گفت: در توییتر.

یک افسر ارشد پلیس گفت: هند اکسپرس که کشته شبه نظامیان متعلق به JeM لباس و شناسایی خود را که در عین حال که باید انجام شود. افسر گفت که سه تن از پرسنل ارتش نیز زخمی در عملیات.

با توجه به ارتش عملیات مشترک راه اندازی شد امروز صبح زود در ورودی. "کمربند گذاشته شد و تماس تاسیس شده است. درگیری در گرفت" گفت: یک ارتش رسمی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب