جری Lalrinzuala گسترش اقامت در woodland

با استعداد Mizoram چپ بازگشت جری Lalrinzuala در روز پنج شنبه تمدید اقامت خود را در woodland پس از امضای چند سا

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

با استعداد Mizoram چپ بازگشت جری Lalrinzuala در روز پنج شنبه تمدید اقامت خود را در woodland پس از امضای چند سال مقابله با ISL ساز و برگ.

به فصل پنجم برای Chennaiyin جری است که تا کنون ساخته شده 65 ظاهر برای باشگاه و بازی در یک نقش محوری در 2017-18 ISL عنوان پیروزی او به عنوان برجسته در همه آنها به جز یک بازی که در مبارزات انتخاباتی.

"من بسیار خوشحال هستم به تمدید زمان من در Chennaiyin پس از دیگری به یاد ماندنی از فصل گذشته است. سفر خود را با این باشگاه تا کنون شده است باور نکردنی تجربه یادگیری; هر کس در ارتباط با آن در طول سال تولیدات به من فوتبالیست هستم و امروز" هند و بین المللی بیان شد که در یک مصاحبه مطبوعاتی در اینجا.

"من نمی توانم صبر کنید برای پوشیدن CFC نیوجرسی دوباره و ادامه مبارزه برای ما پرشور هواداران," او اضافه شده است.

ویتا دنی مالک zovi گفت: "جری یک استعداد فوق العاده که کیفیت پرورش شده اند در woodland در طول سال.

"ما فوق العاده با افتخار به دیدن پیشرفت او ساخته شده است تبدیل شدن به یک سر سخت و ریگ حضور است که یک جزء حیاتی از ما موفقیت های اخیر. و ما هیجان زده برای دیدن او در حال توسعه بیشتر و کمک به این باشگاه جاه طلبی است."

یک AIFF نخبگان فارغ التحصیل آکادمی جری پیوست CFC در سال 2016 شد و لیگ جوانترین گلزن در یک بازی مقابل FC گوا در همان سال است. او ارشد اولین بار در ماه ژوئن سال 2017 برابر نپال در یک بازی دوستانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب