ژاپن از 2023 جام جهانی زنان مناقصه; استرالیا-نیوزلند پیشنهاد مورد علاقه

از فدراسیون فوتبال ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد این است که بیرون کشیدن از مناقصه برای 2023 جام جهانی زنان.خروج ب

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

از فدراسیون فوتبال ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد این است که بیرون کشیدن از مناقصه برای 2023 جام جهانی زنان.

خروج باید روشن راه را برای یک مشترک پیشنهاد توسط استرالیا و نیوزیلند به اهدا می شود این رویداد که در گذشته صورت گرفت در فرانسه در سال 2019.

این فدراسیون فوتبال اعلام کرد در آنلاین کنفرانس خبری در توکیو.

"امروز ما تصمیم به عقب نشینی پیشنهاد ما برای میزبانی 2023 جام جهانی زنان" رئيس جمهور فدراسیون فوتبال Kozo Tashima گفت: صحبت کردن در ژاپنی.

"من نمی تواند بیشتر نا امید به اینکه این تصمیم بسیار دشوار است. استرالیا-نیوزیلند پیشنهاد دریافت بالاترین ارزیابی از فیفا در اوایل این ماه با ژاپن رتبه دوم و کلمبیا سوم است."

جهان بدن حاکم فیفا اعلام برنده در روز پنج شنبه در سوئیس.

استرالیا و نیوزیلند پیشنهاد دریافت بالاترین امتیاز امتیاز 4.1 از 5 است. ژاپن دوم شد و در 3.9 و کلمبیا به حال 2.8. امتيازات بر اساس معیارهای از جمله هتل در دسترس بودن استادیوم ها و زیرساخت های دیگر.

ژاپن برنده جام جهانی فوتبال زنان در سال 2011 و نفر دوم در سال 2015. ایالات متحده موفق به کسب آن چهار بار از جمله در فرانسه در سال گذشته است. استرالیا و نیوزیلند هرگز به پایان رسید و در چهار صفحه.

توکیو است که کشور میزبان برای به تعویق افتاد بازی های المپیک 2020 که برگزار می شود در سال آینده. ژاپن نیز مناقصه برای سال 2030 المپیک زمستانی ساپورو با عنوان میزبان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب