جیپور دادگاه هدایت SOG به پروب Gajendra سینگ Shekhawat نقش در Rs 884-cr کلاهبرداری

توسط: اکسپرس میز وب | جیپور | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 11:29:16 am اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Sh

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | جیپور | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 11:29:16 am
Gajendra Singh Shekhawat, Sanjivani scam, Sanjivani cooperative society اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat نیز جستوجو کرد برای نقش خود در اتهام توطئه برای سرنگونی دولت راجستان.

یک دادگاه محلی در جیپور کارگردانی کرده است راجستان عملیات ویژه گروه (SOG) به بررسی نقش اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat در ارتباط با Rs 884-کرور Sanjivani اعتباری تعاونی جامعه اومدی.

این موضوع در حال بررسی توسط SOG از سال گذشته است. دادخواهان در مورد ادعا SOG یافت که برخی از پول که گفته می شود انتقال به شرکت های متعلق به Shekhawat خود و دیگران اما نقش آنها هرگز مورد بررسی قرار گرفت.

اعتبار جامعه باز در سال 2008 ارائه نرخ بهره بالا به سپرده. اما در آن گفته duped سپرده گذاران از طریق انحراف مسیر پول تحت جعلی وام.

این می آید یک روز پس از وزیر Ashok Gehlot نوشت: نخست وزیر نارندرا متهم Shekhawat و دیگر BJP رهبران تلاش برای سرنگونی دولت از طریق "اسب تجاری"

این SOG است همچنین کاوش اتهام توطئه برای پایین آوردن دولت تا به حال با ارسال احضاریه به Shekkhawat در بخش 160 از CrPC در ارتباط با این نوار صوتیدر یکی از آن وزیر است که گفته می شود شنیده می شود در طول یک ادعا مکالمه برای سرنگونی دولت راجستان.

اما شاه را شناسایی نمی کند "Gajendra سینگ" اشاره شده در این کلیپ به عنوان وزیر اتحادیه Shekhawat یک رهبر ارشد بی جی پی از راجستان. Shekhawat قبلا رد کرده است که او نمیفهمد در کلیپ های صوتی و گفت: او باز است به یک پروب.

روز دوشنبه او در مورد صحت این نوار صوتی و گفت: "آنها (پلیس) باید اول روشن شدن در مورد صحت این نوار. که ثبت آن و از کجا SOG توانید آن را از. تحقیقات باید انجام شود برای پیدا کردن اگر این نوار واقعی هستند یا نه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب