'منافع یک خانواده غالب بر منافع ملی': Amit Shah

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:50:49 am در سال 45 از تحمیل شرایط اضطراری در کشو

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:50:49 am
emergency, emergency anniversary today, amit shah on emergency, amit shah attacks congress, indira gandhi emergency در سال 45 از تحمیل شرایط اضطراری در کشور آمیت شاه ادعا کرد که رهبران احساس خفه در کنگره و حزب قطع ارتباط با مردم گسترش نگه می دارد.

اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه آمد به شدت در کنگره در روز پنج شنبه گفت: منافع یک خانواده غالب بر حزب و منافع ملی و سوال که چرا 'اضطراری طرز فکر هنوز هم باقی مانده در حزب مخالف.

در سال 45 از تحمیل شرایط اضطراری در این کشور شاه ادعا کرد که رهبران احساس خفه در کنگره و حزب قطع ارتباط با مردم گسترش نگه می دارد.

"در این روز 45 سال پیش یک خانواده را حرص و طمع برای قدرت منجر به تحمیل شرایط اضطراری. یک شبه این کشور تبدیل شده بود به یک زندان. مطبوعات, دادگاه های رایگان سخنرانی...همه بودند زیر پا گذاشته ، جنایات متعهد شدند در فقیر و تهیدست او گفت:" در یک سری از توییت.

نخست وزیر ایندیرا گاندی به حال تحمیل اضطراری در 25 ژوئن 1975 و آن را ادامه داد تا 21 مارس 1977.

صفحه اصلی وزیر گفت: با توجه به تلاش های lakhs از مردم اضطراری برداشته شد, دموکراسی, ترمیم شد در هند اما از آن باقی مانده وجود ندارد و در کنگره است.

"منافع یک خانواده غالب بر حزب منافع ملی و منافع. این امور متاسفم رشد امروز در کنگره بیش از حد!," او گفت:.

با اشاره به اخیر کنگره مشغول به کار کمیته (CWC) ملاقات شاه گفت: سران و اعضای جوان مطرح شده مسائل چند اما آنها فریاد زد پایین.?

او گفت: یک سخنگوی حزب کنگره بود بدون تشریفات اخراج و حقیقت تلخ این بود که رهبران بودند احساس خفه در کنگره است.?

"به عنوان یکی از هند احزاب مخالف کنگره باید سوال خود را: چرا اضطراری طرز فکر باقی می ماند? چرا که رهبران هستند که اصلا متعلق به یک سلسله قادر به صحبت کردن ؟ چرا رهبران نا امید شدن در کنگره?

"دیگری خود قطع ارتباط با مردم را حفظ و گسترش" او گفت:.

شاه نیز به اشتراک گذاشته شده لینک های دو گزارش های خبری در توییت خود.

اولین آن مربوط به اخیر CWC جلسه که در آن کنگره رهبر راهول گاندی گفت که او "نمی ترسم از ساعت مودی" و ادامه خواهد داد به او حمله کرد در حالی که متهم اکثر رهبران پرش مستقیم به انتقاد از نخست وزیر.

با توجه به اخبار گاندی را به خشم پرواز کرد که CWC دائمی invitee RPN سینگ پیشنهاد کرد که کنگره باید اطمینان حاصل شود که انتقاد از مودی در چین تاخت و تاز بود نه شخصی.

دوم گزارش خبری که شاه به اشتراک گذاشته شده بود حذف Sanjay Jha به عنوان سخنگوی این کنگره روز پس از او نوشت: یک روزنامه مقاله انتقادی از حزب.

در مقاله منتشر شده به تازگی جها گفت: این کنگره نشان داده فوق العاده رخوت و آن نازدار نگرش نسبت به خود سیاسی منسوخ شدن است گیج کننده..."

"من می خواهم به تماس بیل با بیل کندن از اینجا و یک بیل: شده است وجود دارد هیچ تلاش جدی برای به دست آوردن حزب و در حال اجرا با هر حس فوریت" او گفته بود در مقاله ای در یک روزنامه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب