ابراهیموویچ تشبیه خود به Benjamin Button پس از دو هدف عملکرد

سرکش آث میلان به جلو زلاتان ابراهیموویچ تشبیه خود را به شخصیت های فیلم بنجامین باتن پس از به ثمر رساندن دو با

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

سرکش آث میلان به جلو زلاتان ابراهیموویچ تشبیه خود را به شخصیت های فیلم بنجامین باتن پس از به ثمر رساندن دو بار در یک 4-1 سری A پیروزی در سامپدوریا.

"مردم به من بگویید که من پیر و خسته اما من فقط گرفتن گرم" این مرد سوئدی گفت: میلان کانال تلویزیون. 38-در سال, احتمالا در بازی نهایی در مسابقه دوم خود را از روی لئامت دادن در این باشگاه در زمان شمارش به 10 مسی پس از بازگشت در ماه ژانویه شد و قدیمی ترین بازیکن به نمره 10 گل یا بیشتر در یک سری فصل است.

"Im مانند بنجامین باتن به جز من همیشه جوان, هرگز, پیر," او اضافه کرد: با اشاره به شخصیت اصلی در سال 2008 برنده جایزه اسکار هالیوود فیلم در مورد مردی است که در سنین معکوس.

پس از تلاش در نیمه اول از فصل میلان را از دست داده اند تنها دو بار ابراهیموویچ پس از ورود.

"واضح است که Ibra شده است بسیار مهم برای ما و بهبود, اگر چه آن را فقط ورود او همچنین این کار ما را در ماه گذشته گفت:" میلان مربی استفانو Pioli که سمت هستند و ششم سری آ

ابراهیموویچ قرارداد منقضی می شود در پایان فصل و Pioli گفت: آن شد تا مدیران باشگاه به مذاکره فرمت.

"من نمی توانم زیاد در مورد مالی, سمت," او گفت:. "(ابراهیموویچ) به من می گوید که او احساس می کند که او خوشحال است و او آن را نشان میدهد با این کار او می کند هر روز."

AC Milan خود هدف

آث میلان رفت جلوتر با یک گل به خودی توسط Ragnar Klavan در دقیقه 11th. رافائل Leao آمار پست از زاویه بسته اما توپ به بیرون میره استونیایی مدافع و به خالص.

Leao نیز لرزاند میره قبل از میلان اهدا شد یک پنالتی برای هندبال توسط سباستین Walukiewicz یک دقیقه قبل از حاصل کار دو تیم. اما ابراهیموویچ را نقطه پنالتی بود ذخیره شده توسط Alessio Cragno.

ابراهیموویچ ساخته شده جبران هنگامی که او به ثمر رساند با تاکید بر پایان از سامو Castillejo را پاس در 55 دقیقه و Castillejo رد و بدل می گذرد با Giacoma Bonaventura به نمره سوم دو دقیقه بعد.

میلان شکست نخورده پس از این فصل دوباره در ماه ژوئن به پایان رسید و ششم با 66 امتیاز و بازی در لیگ اروپا دور مقدماتی فصل آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب