امیدوار هند را سازماندهی رویدادهای ورزشی در سپتامبر-اکتبر: Kiren Rijiju

وزیر ورزش Kiren Rijiju امیدوار است هند خواهد بود آبه به سازماندهی رویدادهای ورزشی در یک روش مرحله به مرحله سپ

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

وزیر ورزش Kiren Rijiju امیدوار است هند خواهد بود آبه به سازماندهی رویدادهای ورزشی در یک روش مرحله به مرحله سپتامبر-اکتبر و گفت: این کمک خواهد کرد که در تقویت اعتماد به نفس مردم در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

ورزشی وزارت کرده بود از سر گرفت اردوگاه های آموزش برخی از رشته های المپیک در آخرین هفته از ماه مه و Rijiju گفت: حوادث نیز به تدریج شروع به در آینده نزدیک.

"به دولت اجازه داده است برخی از فعالیت های ورزشی با محدودیت های خاصی در حالی که زیر یک دقیق SOP دستورالعمل است که باید به دنبال هر ورزشی سازمان" Rijiju گفت: در حالی که پرداختن وزرا فروم از کشورهای مشترک المنافع در روز پنج شنبه.

"من خوشحال هستم که به اطلاع آموزش نخبگان ما المپیک-محدود ورزشکاران را آغاز کرده است در اردوگاه های تخصصی به تازگی."

در طول سخنرانی خود Rijiju مشترک هند را به از سرگیری فعالیت های ورزشی برای پست COVID-19 عصر.

"من نیز صحبت به ورزش وزرای خارجه همه کشورها و سرزمین های اتحادیه و همچنین به عنوان ورزش ملی فدراسیون و خواسته آنها را به آرامی از سر برخی از رویدادهای ورزشی است.

"ما نیاز داریم که به افزایش اعتماد به نفس مردم است. من امیدوار هستم هند خواهد شد, رویدادهای ورزشی از ماه سپتامبر یا اکتبر و حتی لیگ های بزرگ در ورزش های مختلف با توجه به از سرگیری."

وزیر همچنین روشنفکر مشترک المنافع در مورد رهبران هند تلاش با موفقیت در حال اجرا آنلاین برنامه های آموزشی برای ورزشکاران و مهارت upgradation دوره های آموزشی برای مربیان ،

"ما شاهد مشارکت از هزاران نفر از ورزشکاران در سطوح مختلف و مربیان شده اند که بسیار سود برده با این افزایش آگاهی برنامه," او گفت:.

صحبت کردن در فروم جهانی که شاهد مشارکت از همه کشورهای مشترک المنافع کشورهای Rijiju افزود: "به عنوان اعضای کشورهای مشترک المنافع ملت ما نیاز به ایستادن در همبستگی در تمام مسائل به خصوص در یک زمان مثل این. بسیاری از نکات مطرح شده در اینجا توسط وزرا از دیگر کشورهای مشابه که از هند است."

تاکید بر اهمیت اقامت مناسب در طول همه گیر های وزیر ورزش گفت: "من می خواهم به اطلاع همه وزرا در این فروم که بسیار مهم برنامه مناسب هند, جنبش راه اندازی شد ما محترم نخست وزیر در سال گذشته و از آن شده است بسیار مفید در مبارزه با این بیماری همه گیر از ساختمان تناسب اندام و ایمنی بسیار مهم است در طول این COVID بار.

"هند با موفقیت ایجاد آگاهی در مورد اهمیت جا ماندن از طریق یک سری از اختصاص برنامه های آنلاین برای شهروندان در تناسب اندام و رفاه همه از طریق این بیماری همه گیر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب