وزارت بهداشت نام 4 مینه سوتا میله که باعث شیوع بیماری

این میله ها سرآمد و 507 در منکیتو و کالج باشگاه و کابوی جک در Dinkytown محله مینیاپولیس. این منکیتو مواجهه صو

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

این میله ها سرآمد و 507 در منکیتو و کالج باشگاه و کابوی جک در Dinkytown محله مینیاپولیس.

این منکیتو مواجهه صورت گرفت در طول تعطیلات آخر هفته از ماه ژوئن 12-13 در حالی که Dinkytown مواجهه رخ داده است در طول هفته از ماه ژوئن 14-21 و مقامات تشویق هر کسی با علائم که روزانه تعداد این موسسات به دنبال ارزیابی پزشکی.

مقامات بهداشت اضافه شده است که بسیاری از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار در منکیتو منطقه مشغول به کار در مهد کودک.

"این تماس در حال حاضر به این معنی است که این (مهد کودک) امکانات باید به اقدامات پیشگیرانه این معنی خواهد بود که زحمتی برای کودکان و پدر و مادر این کودکان گفت:" مینه سوتا وزارت بهداشت مدیر بیماری های عفونی کریس Ehresmann. "این غم مثال از اینکه چگونه COVID-19 کار می کند. فقط به خاطر اینکه شما احساس می کنید شما را در خطر این بدان معنا نیست که شما نمی توانید COVID-19 و گسترش آن به دیگران است."

مالکوم و Ehresmann مشخص میله های زندان به عنوان داشتن در خدمت مشتریان در تماس نزدیک تر مجاز است در زیر توصیه های فعلی. محدودیت های فعلی محدود کردن ظرفیت های داخلی موسسات ناهار خوری به 50 درصد ظرفیت است.

"قطعا وجود دارد بسیاری از رسانه های اجتماعی عکس ها و غیره نشان می دهد که در واقع آنها خیلی شلوغ محیط" گفت: دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم.

"کاملا" گفت: Ehresmann. "هدایت ما ارائه شده برای کافه ها و رستوران ها است که مردم نیاز به نشسته و به لحاظ اجتماعی فاصله و این واقعا مهم است. من فکر می کنم در مورد از این موسسات که راهنمایی بسیار زیاد بود و نه به دنبال داشت."

مقامات بهداشت معوق در این سوال که آیا این رستوران خواهد بود جریمه اما گفت که آنها تا به حال شده است در تماس با مقامات بازرسی و قاب این موضوع به عنوان یکی از آموزش و پرورش است. آنها همچنین اشاره کرد که دارای یک مکانیزم به گزارش میلادی است که به رخ کشیدن ظرفیت احکام.

"مردمی که ثبت نام نگرانی, با امنیت عمومی افسر وظیفه آن دریافت و با اشاره به اجرای قانون محلی" مالکوم گفت. "هدف واقعا شده است و آموزش و پرورش اولین و مهمترین -- مطمئن شوید که صاحبان و کاربران می دانم که چه قوانین هستند. این بسیار مهم است برای به دست آوردن حق, بنابراین ما در حال صحبت کردن در مورد چگونه ما می تواند به تقویت ارتباطات که طی روزهای آینده و تعطیلات هفته است."

"جوان جمعیت تمایل به نتایج بهتر از COVID-19," Ehresmann گفت. "آنچه که ما نگران این است که پس از آن به افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند بيشتر در معرض خطر که به تاثیر از سیستم بهداشت و درمان...این نیست که شما نمی توانید معاشرت و شما نمی توانید از آن لذت ببرید اما شما نیاز به آن را در یک شیوه ای است که امن برای شما و مردم در اطراف شما است."

در همه امور خارجه گزارش 498 موارد COVID-19 روز جمعه با موارد گسترش در سراسر 48 شهرستانهای استان است.

آبی, زمین, شهرستان, صفحه اصلی به منکیتو گزارش 33 مورد و سنبله ادامه داد: در چمن شهرستان به Austin, گزارش 20 مورد. داکوتای شهرستان شاهد افزایش تعداد موارد جدید و همچنین گزارش جدید 50 بيمار مبتلا به COVID-19.

دولت گزارش 14,560 آزمون و پنج مرگ و میر ناشی از COVID-19. یکی از مرگ و میر ثبت شده در داکوتای کانتی چهار در شهرستان Hennepin و تمام شد و در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. دولت در حال حاضر از دست 1,411 زندگی به این بیماری است.

هر چند مثبت مورد شماره روز جمعه گزارش داد روند صعودی دولتی سیستم های سلامت در ادامه به آزمون تعداد بیشتری از Minnesotans نگه داشتن نزدیک نظارت متریک شناخته شده به عنوان "مورد مثبت رای" متوسط. در هفت روز نورد به طور متوسط در حال حاضر فقط 3 درصد از تست های گرفته شده در دولت آینده مثبت است.

که به خوبی زیر 15% آستانه ذکر شده به عنوان یکی از دولت پنج اصطلاح شماره گیری پشت داشبورد شاخص مشورت برای بازگشایی و فعالیت در دولت است.

در حال حاضر چهار نفر از وزارت بهداشت و درمان پنج شاخص شدت سقوط خارج از وزارت بهداشت است اظهار داشت: منطقه از نگرانی با پنجم و نهایی شاخص ومیگوید بسیار نزدیک به منطقه ایمنی.

همانطور که از ژوئن 17, دولت ضبط شد 4.9 بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 هر 100 ، 000 ساکنان در هفت روز نورد متوسط است. که از بالا از 11 به ازای هر 100,000 on May 21 و شاخص در حال حرکت است و نزدیک به 4 مورد در هر 100,000 ایمنی هدف است.

The State of Minnesota's Dial Back Dashboard is close to having every COVID-19 statistic outside of the red zone.

ایالت مینه سوتا را شماره گیری پشت داشبورد به داشتن هر COVID-19 آمار خارج از منطقه قرمز.

ICU استفاده برای COVID-19 کاهش پنج تخت به 157 روز جمعه و غیر ICU بستری شدن در بیمارستان برای بیماری افزایش چهار تخت به 178 بيمار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.

آخرین مطالب