'به چین اشغال سرزمین های هندی در Ladakh': راهول گاندی می پرسد Rajnath Singh

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 5:21:40 pm راهول گاندی و Rajnath Singh شد

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 5:21:40 pm
Congress sarpanch shot dead, Rahul Gandhi, Kashmir violence, Kashmir news, Rahul Gandhi on congress sarpanch killing, Indian express news راهول گاندی و Rajnath Singh شده اند درگیر در جنگ از کلمات در توییتر از دوشنبه شب در این موضوع شده اند و مصرف ابجو بد و کم مایه در هر یک از دیگر با استفاده از منظوم از Ghalib.

کنگره رهبر راهول گاندی سهشنبه خواسته وزیر دفاع Rajnath Singh اگر چین به اشغال سرزمین های هندی در Ladakh. سخن گفتن او می آید یک روز پس از او انتقاد مرکز بیش از همان موضوع گفت: "همه می دانند واقعیت از مرز".

"هنگامی که RM انجام شده است اظهار نظر در دست نماد می تواند او جواب: باید چینی اشغال سرزمین های هندی در لاداخ" او در توییتر.

وزیر دفاع بود و روز دوشنبه هدفمند گاندی با یک دوبیتی از اشاره اردو شاعر Mirza Ghalib گفت: زمانی که درد وجود دارد که در دست یکی طول می کشد پزشکی, اما چه کند که آیا در هنگامی که دست خود درد است.

"دست" است که حزب کنگره در انتخابات نماد است.

گاندی و سینگ شده اند درگیر در جنگ از کلمات در توییتر از دوشنبه شب در این موضوع شده اند و مصرف ابجو بد و کم مایه در هر یک از دیگر با استفاده از منظوم از Ghalib.

کنگره رهبر در روز دوشنبه گرفته شده بود تطبیق در اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه در سخنان خود که هند در حفاظت از مرزهای خود و اعلام کرد که این حقیقت آشکار به نظر می رسد به عنوان "همه می دانند" واقعیت وضعیت در مرزهای این کشور.

"هر کس می داند که واقعیت 'مرز' اما فکر کردم خوب است برای نگه داشتن یک قلب مبارک او گفت:" در یک صدای جیر جیر در, Hindi افزایش سرعت یک دوبیتی از Ghalib.

کنگره رئیس سخنگوی Randeep Surjewala نیز خواسته وزیر دفاع برای پاسخ به این سوال گفت: بدنام کردن حزب نمادهای مخالفت است نه دفاع از هند است.

"بدنام کردن حزب نمادهای مخالفت نیست همان به عنوان "دفاع از هند". خواهد Rajnath Singh ji پاسخ به این سوال ساده مطرح شده توسط Sh راهول گاندی" Surjewala خواسته بود در توییتر.

در اولین سخنان در ژوئن 6 جلسه هندی و چینی از فرماندهان ارتش بر اوضاع در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در شرق لاداخ پکن روز دوشنبه گفت: توافق دو طرف دارد که نیاز به پیاده سازی این "اجماع" در میان رهبران دو کشور و اطمینان حاصل شود که "تفاوت نیست به تشدید اختلافات".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن