هاریانا سوابق بالاترین تک-روز ظهور 66 مورد مجموع جهش به 442

Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 11:24:42 pm از مجموع 442 COVID بیماران گزارش شده در ه

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399
Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 11:24:42 pm
coronavirus, coronavirus outbreak, coronavirus in haryana, coronavirus cases in haryana, indian express news از مجموع 442 COVID بیماران گزارش شده در هاریانا تا کنون 245 بهبود و ترخيص از بيمارستان ، (بازنمودی عکس)

هاریانا ثبت بالاترین افزایش COVID موارد در یک روز با اضافه کردن 66 مورد در 24 ساعت گذشته با در نظر گرفتن مجموع تعداد COVID موارد در دولت به 442. مورد دو برابر شدن نرخ در هاریانا نیز آغشته از 21 روز شنبه 16 عصر روز شنبه بود.

در میان تازه 66 موارد گزارش شده در هاریانا 18 در سونیپات, 12 در Faridabad 11 در پنیپت نه در Gurugram شش در جیند چهار در فتهبد و هر دو در ژججر, پلول و Yamunanagar.

از 18 مورد از سونیپات که آمد به نور در 24 ساعت گذشته شامل هشت مخاطبین از اوایل مثبت بيماران است. نمونه خود را فرستاده بودند برای تست و در حال حاضر تست شده مثبت است. سونیپات در حال حاضر در منطقه قرمز.

"حدود سه-چهار مورد هستند به طوری که بازدید OPD اما نشد علامتی و در نتیجه خود را در نمونههای جمع آوری شده و فرستاده شده برای تست. علاوه بر این دو مورد مربوط به دهلی Azadpur مندی متشکل از یک Arhtiya و یک راننده کامیون که استفاده می شود به همراه سبزیجات از Azadpur به سونیپات. سه نفر دیگر از موارد کارکنان که در دهلی نو. تمام 17 ارسال شد به خانپور Kalan دانشکده پزشکی. دولت های منطقه است که در حال حاضر ردیابی تماس از تمام این 17 بيمار و باید خود را جمع آوری نمونه" یکی از دولت افسران گفت: هند اکسپرس.

در میان 11 مورد گزارش شده از پنیپت چهار روزنامه نگاران. دولت های منطقه است که در حال حاضر در فرایند ردیابی تماس از تمام بیماران و همچنین اسکن در مکان های که بازدید شد توسط روزنامه نگاران در دو هفته گذشته.

با افزایش موارد تعداد فعال COVID بیماران در هاریانا رسیده 192. از این 184 بیماران بستری کمتر از 14 روز در حالی که هشت بیماران بستری بیش از 14 روز است. این شامل حداکثر 42 در ژججر, 38 در سونیپات 34 در Gurugram, 30 در Faridabad 19 در پنیپت شش در جیند پنج نوح در چهار هر در پلول و فتهبد سه در Yamunanagar دو در سیرسا و در Panchkula, Ambala, Hisar, روتک و بیوانی.

از مجموع 442 COVID بیماران گزارش شده در هاریانا تا کنون 245 بهبود و ترخيص از بيمارستان ،

میزان بهبودی بیماران در هاریانا نیز آغشته به 55.43 درصد در حالی که COVID-19 رای مثبت ثبت شد در 1.34 درصد با توجه به دولت COVID بولتن منتشر شده در پنج شنبه شب. این مرگ و میر در هاریانا است 1.13 درصد است.

هاریانا پیش نویس طرح برای تبادل کارگران

هاریانا وزیر منهر لعل خطار در یکشنبه مطمئن اتحادیه های کارگری است که دولت متعهد به تضمین این که کارگران مایل به رفتن به مکان های مادری خود در رسیدن به مقصد خود را در یک محیط امن و سیستماتیک. دولت تصمیم گرفت که کارگران کشاورزی از مرز ایالت اوتار پرادش, Rajasthan, پنجاب, Uttarakhand و هیماچال پرادش خواهد شد و فرستاده شده به خانه های خود در اتوبوس و کسانی که از Bihar, Jharkhand و Madhya Pradesh خواهد شد فرستاده ویژه Shramik قطار از ایستگاه های مختلف در هاریانا. بازگشت کارگران مهاجر باقی مانده متحده که نسبتا کمتر در اعداد تضمین خواهد شد از طریق قطار ویژه از دهلی نو است.

هاریانا و در عین حال به یک تماس در باز کردن مشروب vends

معاون وزیر Dushyant Chautala که همچنین دارای مجموعه ای از مالیات غیر مستقیم در روز یکشنبه گفت که دولت برای اولین بار ارزیابی وضعیت در کشورهای همسایه و پس از آن را نهایی تماس بگیرید زمانی که برای باز کردن مشروب vends. مالیات غیر مستقیم وزیر همچنین اشاره کرد که دولت به فکر معرفی یک فرایند تومان 2 تا 20 تومان بسته به برند از مشروب است که افزایش عواید برای دولت و نیز تاثیر گذاری از مشروبات الکلی در کشور

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب