مادر بزرگ قهرمان gone fishin'

این رویکرد دفاع از مادر بزرگ ماراتن مردان قهرمان و صاحب مهمانخانه و رستوران Kongin کنیا است در حالی گیر در شهر

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

این رویکرد دفاع از مادر بزرگ ماراتن مردان قهرمان و صاحب مهمانخانه و رستوران Kongin کنیا است در حالی گیر در شهر برای بیش از سه ماه.

آخرین تلاش خود را در حال به تصویب رسید Northlander اخیر ماهیگیری تفریحی در دریاچه سوپریور, جایی که او گرفتار چند قهوه ای و دریاچه ماهی قزل آلا تحت هدایت دیوید و جیل Molitor از آب قایق.

"استخوان خوش شانس است; ما او را به ماهیگیری در هر زمان" جیل Molitor گفت: از طریق تلفن همراه از آهن رودخانه. "او حتی تمیز ماهی."

Kongin شناخته شده به عنوان استخوان ممکن است بیشتر ماهیگیری در آینده نزدیک پس از او تا به بسیاری از وقت آزاد این روزها.

او قادر نخواهد بود به طور رسمی دفاع از خود مادر بزرگ ماراتن عنوان در این سال پس از این مسابقه در اصل برنامه ریزی شده برای امروز — نامیده می شد با توجه به COVID-19 همه گیر است که نابود ورزشی جهان پس از مارس.

به جای Kongin برنامه ای برای اجرای مجازی نیمه ماراتن آخر هفته آینده. مادر بزرگ ماراتن مقامات اجازه می دهد همه دونده ثبت شده برای ارسال بار در یک دوره و یک روز از انتخاب خود را از طریق ژوئیه 31.

"من آن را انجام می دهند برای تفریح" Kongin گفت.

آزار دهنده سمت چپ مصدومیت همسترینگ هر چند بهبود محدود کرده است 30 ساله را آموزش.

Kongin و خود را میزبان برایان و تینا نلسون که گاهی اوقات دوچرخه در کنار Kongin در آموزش های خود را اجرا می شود متوقف شده توسط مادر بزرگ ماراتن در کانال پارک در روز چهارشنبه به طور رسمی سوئیچ Kongin از 26.2 مایل ماراتن کامل به نیمه.

"آن ها بیش از حد به اجرای یک ماراتن تنهایی" Kongin گفت.

Kongin با تجربه در حال اجرا و نیمه ماراتن و به نقطه نیمه راه 2019 مادر بزرگ ماراتن در یک دنباله دار 1 ساعت, 2 دقیقه و 51 ثانیه در مسیر به پیروزی در 2:11:56.

با هیچ آینده مسابقات در دفتر ثبت دعاوی حقوقی Kongin شده است از نقاشی و انجام کارهای عجیب و غریب دیگر در Esko منطقه است.

"من شده است به آموزش کمی و کاری" او گفت:.

با پول جایزه در آینده قادر به ارسال به خانواده اش در Iten, کنیا یک GoFundMe حساب تعیین شد تا در بهار به طوری که Kongin می تواند به ارسال کمک های مالی به آنها را. او می گوید: پدر و مادر و شش خواهر و برادر در حال انجام هست.

Kongin نکرده اند قادر به پرواز به عنوان کنیا است که در سراسر کشور مستند از طریق جولای 6.

"حتی اگر پروازهای باز فردا, ما نمی خواهد او را در اولین پرواز از آنجا که او را به قرنطینه (کنیا)," تینا نلسون گفت. "او خواهید بود در اینجا برای بیشتر از تابستان است."

است که برگ های بیشتر برای ماهیگیری.

دفاع از مادر بزرگ ماراتن زنان قهرمان Nells Rojas نبود رفتن به مسابقه این رویداد این سال است.

Rojas قرار بود به اجرا ماراتن بوستون پس از آن دوباره از 20 آوریل تا سپتامبر. 14 اما پس از آن مه 28, ماراتن لغو شد برای اولین بار در آن 124 سال سابقه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

"من می خواهم به برخی از دیگر ماراتن زیر کمربند" Rojas گفت.

Rojas, 32 یک شخص بالغ در اواخر در marathoning. او نمی او اجرا ماراتن اول تا دسامبر. 2, 2018 در کالیفرنیا بین المللی ماراتن در ساکرامنتو اما او به سرعت ساخته شده برای زمان از دست رفته با 2:31:23.

Rojas, از, Boulder, کلرادو, سپس شوربا این زمینه در سال گذشته در مادر بزرگ ماراتن با پیروزی در 2:28:06 چهارم-سریع ترین در مسابقه تاریخچه و پنج دقیقه جلوتر از نفر دوم. بهره گیری از شرایط ایده آل آن بود و دوم مستقیم تاول عملکرد توسط یک زن آمریکایی پس از Kellyn تیلور خرد مسابقه رکورد با 2:24:28 در سال 2018 است.

تیلور به پایان رسید و هشتم در 2:29:55 و Rojas نهم در 2:30:29 در سال 2020 المپیک ایالات متحده ماراتن محاکمه در فوریه. 29 در آتلانتا اما سپس در ماه بعد ورزش جهان رو قرار داده و نگه دارید و با توجه به همه گیر.

Rojas گفت: اکثر دوندگان نخبه از دست رفته مسابقه اما آیا عدم انگیزه. آنها با استفاده از این زمان برای دریافت قوی است. این CIM ممکن است در مسابقه بعدی خود را به عنوان آن را لغو نشده است.

"من شخصا با بهره گیری از تمرینات من و هم برای دریافت مناسب و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد نژادها" او گفت:. "من آماده خواهید بود زمانی که آنها در حال بازگشت است."

و که شامل مادر بزرگ. در حالی که Rojas برنامه نمی در دفاع از عنوان خود در سال جاری این معنا نیست که او نمی خواهد آن را دوباره اجرا کنید.

"من دوست دارم به بازگشت" Rojas گفت. "مهمان نوازی در مادر بزرگ بلامنازع است. همه چیز بسیار روان آب و حمل و نقل قبل از مسابقه تدارکات و postrace تدارکات. من کاملا می آیند."

یک دونده که نگه می دارد به آینده را پسکا مایرز از فورت داج, آیووا, 2014 مادر بزرگ ماراتن قهرمان و بومی کنیا.

شنبه شده اند مایرز' چهارم مادر بزرگ ماراتن; او نیز فرار نیمی در سال 2017. اواخر شوهرش, دنی, معرفی او به مادر بزرگ ماراتن در سال 2013.

"این اولین ماراتن و این به من اعتماد به نفس و شجاعت و انگیزه و امید به زندگی" گفت: مایرز 33. "من نمی دانم که من که قرار بود به اجرا ماراتن و سقوط در عشق با آنها مثل من در حال حاضر بدون توجه به وقتی که من احساس آماده برای رقابت یا نه."

برنده شدن در مادر بزرگ ماراتن کمک مایرز برای پرداخت دانشکده پرستاری است. او با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار کودکان برای, آیووا, مراقبت در منزل, و او گفت: یکی دیگر از دلایل او را دوست دارد به آینده را به دلوت است برای نشان دادن قدردانی خود را.

"من نا امید شده بود که این مسابقه رو لغو, اما به عنوان یک حرفه ای بهداشت و درمان نگه داشتن هر کس امن است اولویت" مایرز گفت. "من شخصا خدا را شکر من یک کار است که من دوست دارم برای سقوط در زمان مانند این. طرح من این بود که به قطار در این سال و هر چیزی که من رو از در حال اجرا می تواند به سمت من مدرک کارشناسی ارشد و برای ادامه کمک به خانواده و بستگان در کنیا.

"انگیزه من در حال حاضر بیماران و مشتریان. هر روز آنها را از من بپرسید تا چه حد اجرا کنم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن