دولت را به سیاست به بررسی سوء استفاده از توکلیزوماب و دیگر تزریق می گوید AIIMS مدیر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد سورت | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 11:28:40 pm AIIMS مدیر Dr Rand

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد سورت | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 11:28:40 pm
Coronavirus drugs, Covid-19 patients, AIIMS director, Randeep Guleria, Gujarat news, Indian express news AIIMS مدیر Dr Randeep Guleria

دولت مرکزی را به صورت یک سیاست ملی در روزهای آینده به نگه داشتن زبانه ها در سوء استفاده از توکلیزوماب و دیگر تزریق لازم برای درمان Covid-19 بيمار گفت: AIIMS مدیر Dr Randeep Guleria در سورات در روز جمعه.

چهار عضو تیم که پایین آمد به سورات در پنج شنبه شب از دهلی نو تشکیل شده AIIMS مدیر Dr Randeep Guleria, Niti Ayog عضو Dr Vinod پل ICMR مدیر کل Dr Balram Bhargav اضافی دبیر اتحادیه وزارت بهداشت Aarti Ahuja. این اولین بار بود که سر از موسسات مانند ICMR و AIIMS همراه با دیگر مقامات دولت مرکزی در دولت است. قبلا یک AIIMS تیم از دو سر توسط Dr Guleria سفر کرده بود احمدآباد در مارس 9. در تاریخ 26 ژوئن مشترک در اتحادیه وزارت بهداشت Lav Agarwal سفر کرده بود احمدآباد.

پرداختن به mediapersons در سورت Guleria گفت: "ما می آیند تا با یک سیاست ملی در استفاده از توکلیزوماب و دیگر تزریق به بررسی سوء استفاده از آن. تزریق به راحتی در دسترس هستند و باید با توجه به آن دسته از بیماران که نیاز واقعی... گاهی اوقات سوء استفاده ممکن است منجر به عوارضی در بیمار است. برخی از کنترل باید در سوء استفاده از آن است."

در تعامل بیشتر با رسانه ها در گاندینگر در شب جمعه, Guleria توضیح داد که مواد مخدر مانند توکلیزوماب و Itolizumab برای اورژانس استفاده کنید. "اگر ما در جهانی اطلاعات این داروها تنها برای موارد اضطراری ما را دیده اند و نه هر گونه قطعی منجر نشده است. آن را تنها نشان داده است که هنگامی که وجود دارد یک سايتوکين طوفان, این داروها ممکن است کار. اما اثرات جانبی نیز هست. در سطح بین المللی دیده شده است که در چندین بیماران superadded عفونت های باکتریایی و عفونت های قارچی رخ داده است و یا ریه ها پر از چرک."

"به اندازه کافی وجود ندارد آگاهی در میان مردم و یا حتی پزشکان در استفاده از این دارو است. بنابراین ما در حال انجام جلسات با پزشکان بیش از ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه و پنج شنبه ها. هنگامی که ما انجام این تصویری همایش ما در بر داشت در چندین ایالت است که بسیاری فکر می کنم که آنها تجویز این در موعد مقرر. که لازم است آن ممکن است باعث آسیب بیشتری (نسبت سود)... اگر ما استفاده از آن را عاقلانه پس از آن وجود خواهد داشت نه یک کمبود و یا احتکار," او گفت:.

Guleria اضافه شده که توکلیزوماب است مورد استفاده قرار گیرد پس از بررسی های خاص و استفاده از نشانگر. "بیمارانی که در یک مرحله شدید تعداد کمی (که ممکن است به آن نیاز). متاسفانه چون مردم ندارد و یک ایده این تجویز شده و حتی در موارد خفیف. اگر ما کاهش طبیعی بدن التهاب و سپس یک قرارداد ممکن عفونت های دیگر. توکلیزوماب یک شمشیر دو لبه است."

Guleria افزود: "درمان اصلی درمان با اکسیژن و استروئیدها در خفیف تا متوسط در بیماران ضد انعقادها و مستعد موقعیت. این به صرفه جویی در زندگی بیشتر از توکلیزوماب یا Remdesivir."

NITI Aayog, عضو, V K پل نیز روشن است که توکلیزوماب تدارکات تحت دولت صلاحیت و تهیه شده توسط مرکز."توکلیزوماب است تهیه شده از ما در حالی که Itolizumab است که در هند ساخته شده توسط Biocon."

در سورت های این تیم ملاقات خصوصی و دولتی و پزشکان درگیر در درمان coronavirus بیماران. بیش از صدها نفر از پزشکان شرکت کننده در این نشست است. تیم مشترک کاری خود الگوی برای درمان مثبت بيماران است.

بعد از این دیدار تیم های پرداخت مراجعه به Limbayat و Katargam مناطق در شهرستان سورات که شده بود به شدت متاثر از coronavirus.

در مورد استراتژی برای کاهش موارد Guleria گفت: "اگر مراقبت مناسب گرفته شده است همراه با تماس با ردیابی و تست که انجام شد در احمدآباد موارد در سورات نیز شیب. ما باید با توجه خاص و پیشنهادات خود را به دولت و خصوصی حرفه ای پزشکی و توصیه آنها را به عمل به آن درآمده است."

اضافه کردن به پل Guleria اضافه شده که گجرات کارگران صنعتی هستند "منحصر به فرد در (حس) است که وجود دارد مقدار زیادی از کارگران در الماس و صنایع نساجی که از جای دیگری آمده اند و به اقتصاد باز می شود...مهم این است که ما در تدوین و فرموله کردن یک ماژول به عنوان کنترل عفونت و یا اگر ما می تواند اداره هر پروفیلاکسی مانند hydrochloroquine به طوری که آنها باقی می ماند محافظت می شود در حالی که برای. همچنین مهم است برای نظارت بر آنها را به طور منظم برای دیدن اگر آنها در حال نشان دادن هر گونه نفوذ مانند بیماری' علائم به عنوان آنها به زندگی می کنند در محله های نزدیک و ممکن است خطر گسترش عفونت است."

Guleria افزود: "بیمار سیستم های مدیریت باید به دنبال از نظر دارو و همچنین در انزوا بخش یا پلاسما مرتبط با این نسخهها کار. ما شنیده مسائل که متخصصان پزشکی از سورت روبرو هستند و پیشنهاد راه حل های آنها را. ما امیدوار هستیم که این موارد را در سورات."

Guleria و تیم خود راضی بودند با خصوصی Covid مراکز مراقبت و جدید آینده اختصاص داده شده Covid بيمارستان هزار تخت در آینده سورات. او گفت: "از طریق این جدید بیمارستان بیماران بیشتر بهره مند خواهد شد از طریق خصوصی مشارکت."

Guleria همچنین گفت که شهرداری احمدآباد شرکت استراتژی شامل موارد بوده است "موثر" و در نتیجه "قابل تغییر" پس از آخرین بازدید خود را در اینجا در هفته دوم ماه مه.

این تیم تا به حال انجام ملاقات با AMC مقامات در بعد از ظهر جمعه پس از بازدید وزیر Vijay Rupani را خانههای ییلاقی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب