دولت روشن PM نظرات ساخته شده در طول روز جمعه همه حزب جلسه

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 2:41:25 pm نارندرا نخست وزیر در

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 2:41:25 pm
 narendra modi on galwan face off, india china, india china border dispute, india china news نارندرا نخست وزیر در طول یک نشست به بحث در مورد وضعیت در کنار هند و چین مرز از طریق ویدئو کنفرانس در دهلی نو. (PTI عکس)

روشن نخست وزیر نارندرا بیانیه از همه نشست (APM) در روز جمعه بود که وارد خاک هند, و یا اسیر هر نظامی, پست, دولت روز شنبه گفت: خشونت در 15 ژوئن اتفاق افتاد چرا که چین در تلاش بود به احداث سازه "فقط در سراسر لاک (خط کنترل واقعی)" و نه دست برداشتن از اقدامات است.

این بیانیه سکوت در مورد اینکه آیا سربازان چینی همچنان در سرزمین های هندی و یا دستگیر کرده اند هند پست.

"APM نیز مطلع شد که در این زمان نیروهای چینی را بسیار بزرگتر قدرت به لاک و هند پاسخ متناسب. با توجه به اینکه تجاوز از لاک آن را به وضوح اعلام کرد که خشونت در Galwan در 15 خرداد به وجود آمد به دلیل چینی طرف به دنبال احداث سازه فقط در سراسر لاک و حاضر به دست برداشتن از اقدامات است."

دولت همچنین ادعا شده برخی از افراد در تلاش بودند تا به یک "بازیگوش تفسیر" به مودی اظهارات. "تلاش هستند که در برخی محافل به یک بازیگوش تفسیر به سخنان نخست وزیر در همه نشست (APM) دیروز.

"نخست وزیر روشن بود که هند را بصورتی پایدار و محکم پاسخ به هر گونه تلاش برای تجاوز خط کنترل واقعی (لاک). در واقع او به طور خاص تاکید کرد که در مقایسه با گذشته غفلت از چنین چالش های نیروهای هند در حال حاضر قاطعانه مقابله با هر گونه تخطی از لاک زدن ("unhe rokte hain, unhe tokte hain")," دولت گفت.

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

در انعقاد آدرس به نزدیک به سه ساعت طول جلسه با حضور برترین رهبران سیاسی مودی گفته بود "Na wahan کوی hamari سیما mein ghus aaya hai na سلام کوی ghusa hua hai na سلام hamari کوی پست kisi doosre ke kabze اصلی hai. Ladakh mein hamaare 20 jaanbaaz شهید رنگ lekin jinhone بهارات ماتا کی taraf aankh uthakar dekha tha unhe wo sabak sikhakar gaye".

وجود انتقاد از چندین چهارم پس از مودی اظهارات تبدیل شده بود ، کنگره ارشد رهبر راهول گاندی سوال مودی در توییتر در صبح روز شنبه که اگر چینی ها سربازان در خاک هند شد چرا سربازان هندی کشته و متهم به نخست وزیر تسلیم شدن سرزمین های هندی.

گاندی نوشت: "ساعت به تسلیم خاک هند, به چینی تجاوز. اگر زمین چینی بود: 1. چرا سربازان ما کشته شدن? 2. جایی که آنها به کشته شدن?"

در بیانیه صادر شده در شنبه دولت نیز گفت: 43,000 کیلومتر مربع از خاک شده است به همراه داشت در شش دهه گذشته تحت شرایطی که این کشور آگاه است.

"آنچه که در سرزمین های هندی است روشن از نقشه هند است. این دولت است که به شدت و قاطعانه متعهد به آن است. تا جایی که وجود دارد این است که برخی از غیر قانونی اشغال APM شد جریان در جزئیات بزرگ چگونه طی 60 سال بیش از 43 ، 000 متر مربع.متر است به همراه داشت تحت شرایطی که این کشور به خوبی آگاه است. آن را نیز روشن ساخته است که این دولت نمی خواهد اجازه می دهد هر یک جانبه تغییر لاک."

آن را اظهار داشت که مودی اظهارات در بحث "بودند حوادث 15 خرداد در Galwan که منجر به از دست دادن زندگی 20 هندی پرسنل نظامی".

دولت گفت که نخست وزیر بود "پرداخت ادای احترامات درخشان به انسانهای با شهامت و میهن پرستی از نیروهای مسلح ما که دفع طرح های چینی وجود دارد" و "مشاهدات بود که هیچ چینی حضور در کنار ما از لاک مربوط به وضعیت به عنوان یک نتیجه از شجاعت نیروهای مسلح ما. فداکاریهای سربازان 16 بیهار هنگ خنثی تلاش از طرف چینی برای احداث سازه ها و همچنین پاک اقدام به تجاوز در این نقطه از لاک در آن روز."

همچنین ادعا کرد که مودی نظر است که "کسانی که سعی در تجاوز به سرزمین ما آموزش داده شد در خور درس توسط شجاع ما فرزندان خاک" در روز جمعه بود "موجز خلاصه تا اخلاق و ارزش های نیروهای مسلح ما" و او حتی تاکید کرد "که نیروهای مسلح ما را ترک خواهد کرد هیچ سنگ نمیماند که پشت برای محافظت از مرزهای ما".

همچنین به عنوان خوانده شده | چین ادعا می کند همه Galwan; جهان خبرهای مرگ و میر در هند

دولت آن را به نام مایه تاسف است که یک بحث بود که ایجاد شده در یک زمان. "در زمانی که سربازان شجاع ما در حال دفاع از مرزهای ما مایه تاسف است که یک بحث های غیر ضروری است که ایجاد شده به کاهش روحیه خود را. اما غالب احساسات در تمام نشست بود که از حمایت صریح به دولت و نیروهای مسلح در زمان بحران ملی. ما با اعتماد به نفس است که وحدت مردم هند را نمی توان تضعیف انگیزه تبلیغات."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن