به طور کلی خانواده به برش و ذخیره زباله ماسک و دستکش برای 72 ساعت قبل از دفع از: CPCB

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 6:04:04 pm زباله ماسک و دستکش به طور کلی در خانواده

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 6:04:04 pm
janta curfew, janta curfew 2020, janta curfew today, janta curfew latest news, janta curfew today, janta curfew today news, janta curfew live news, janta curfew latest news in hindi, janta curfew on 22 march, janta curfew coronavirus, janta curfew in india, india janta curfew, janta curfew in india, janta curfew coronavirus in india, janta curfew meaning, janta curfew reason behind, janta curfew latest news, janta curfew news, janta curfew live updates زباله ماسک و دستکش به طور کلی در خانواده ها نگهداری می شود باید در کیسه های کاغذی برای حداقل 72 ساعت قبل از دفع. (اکسپرس عکس: Amit Chakravarty/فایل)

در آخرین دستورالعمل در اختیار COVID-19 زباله آلودگی watchdog CPCB کارگردانی کرده است که از ماسک و دستکش استفاده توسط هر کس که آیا آلوده یا نه باید قطع شود و نگهداری در کیسه های کاغذی برای حداقل 72 ساعت قبل از دفع آنها.

مرکزی کنترل آلودگی هیئت مدیره (CPCB) نیز به کارگردانی موسسات تجاری مانند مراکز و دفاتر به دنبال همان روش با دور انداخته محافظ شخصی equipment (PPE) از عموم مردم است.

"دور انداخته PPEs از عموم مردم در موسسات تجاری, مراکز خرید, موسسات و دفاتر و غیره. باید در جداگانه ذخیره bin برای 3 روز بعد از آن دفع به عنوان خشک به طور کلی مواد زائد جامد پس از برش/خرد.

"زباله ماسک و دستکش به طور کلی در خانواده ها نگهداری می شود باید در کیسه های کاغذی برای حداقل 72 ساعت قبل از دفع از همان خشک به طور کلی مواد زائد جامد پس از برش های مشابه برای جلوگیری از استفاده مجدد" به CPCB گفت.

این چهارمین بار است که CPCB صادر کرده است دستورالعمل در مدیریت زیستی-پزشکی زباله های تولید شده از coronavirus.

با این حال گفت که پس مانده مواد غذایی و بطری های آب خالی به کار گرفته شده توسط بیماران آلوده جمع آوری باید همراه با bio-medical waste اما با دیگر به طور کلی مواد زائد جامد.

"پس مانده غذا خالی آب بطری یا تترا بسته های خالی آب بطری بسته بندی مواد و دیگر آیتم های تولید شده و یا به کار گرفته شده توسط COVID-19 بیمار باید جمع آوری شده همراه با دیگر کلی زباله در کیسه های ایمن گره خورده است برای توزیع بیش از به هدر جمع.

"زرد رنگی کیسه باید استفاده نمی شود به صورت کلی مواد زائد جامد" آن را گفت.

زرد کیسه های اختصاص داده شده برای زیستی-پزشکی زباله از COVID-19 طبق دستورالعمل صادر شده و زمان دوباره.

این CPCB همچنین توصیه می شود استفاده از تجزیه زیستی یا غیر-کارد و چنگال یکبار مصرف به حداقل رساندن ضایعات نسل.

"به منظور به حداقل رساندن اتلاف نسل تا آنجا که ممکن است غیر یکبار مصرف موارد باید مورد استفاده قرار گیرد برای خدمت به مواد غذایی است که به دسته با اقدامات احتیاطی مناسب و تمیز و ضد عفونی به عنوان در هر بیمارستان دستورالعمل.

"اگر استفاده از اقلام یکبار مصرف اجتناب ناپذیر است استفاده از تجزیه زیستی کارد و چنگال. مرطوب و خشک جامد زباله های کیسه های برای بسته ایمن در ضد نشت کیسه سمپاشی با محلول هیپوکلریت سدیم و دست به مجاز جمع آوری زباله. زرد رنگی کیسه نباید مورد استفاده قرار گیرد برای جمع آوری به طور کلی مواد زائد جامد. Compostable کیسه باید مورد استفاده قرار گیرد برای جمع آوری مرطوب-ضایعات" آن را گفت.

آن را نیز کارگردانی که جداسازی بخشهای از جمله موقت بهداشت و درمان امکانات مانند راه آهن مربیان باید جداگانه رنگ کدگذاری مخازن برای حفظ تفکیک زباله و استفاده از اختصاص بن به جمع آوری و ذخیره COVID-19 زباله و نگه داشتن آن به طور جداگانه با استفاده از دو لایه کیسه های برای مجموعه ای از COVID-19 زباله و ضد عفونی کردن تمام مخازن و ظروف در هر روز است.

از COVID-19 جداسازی بخش با استفاده از PPEs مانند عینک چهره-سپر چلپ چلوپ ضد صحن پلاستیک, coveralls hazmat, لباس, دستکش, دستکش باید جمع آوری شده را در یک کیسه قرمز آن گفت.

"جمع آوری با استفاده از ماسک (از جمله سه لایه ماسک N95 ماسک و غیره.), پوشش سر/کلاه کاور کفش یکبار مصرف کتانی, لباس شب, غیر پلاستیک و نیمه پلاستیک coverall زرد, کیسه. استفاده از ماسک ها و لوازم آرایش از COVID-19 بیمار باید تبدیل به زباله پزشکی و باید به تفکیک در کیسه زرد" آن گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب