Gairsain است Uttarakhand در تابستان سرمایه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | انتشار: 8 ژوئن 2020 2:22:52 pm اعلام شده پس از Rawat بودجه سخنرانی د

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | انتشار: 8 ژوئن 2020 2:22:52 pm
اعلام شده پس از Rawat بودجه سخنرانی در سومین روز از جلسه مجلس برگزار شده در Gairsain. (منبع: توییتر/@airnewsalerts)

Uttarakhand فرماندار کودک Rani Maurya دوشنبه به او موافقت به اعلام Gairsain به عنوان پایتخت تابستانی از دولت است. "فرماندار بدینوسیله خوشحالی به او موافقت برای اعلام Bhararisen (Gairsain) Chamoli منطقه به عنوان پایتخت تابستانی Uttarakhand کشور" اطلاع رسانی از Uttarakhand دولت به عنوان خوانده شده.

در مارس 4, وزیر Trivendra سینگ Rawat اعلام کرده از تابستان سرمایه تا حدی انجام بیش از دو دهه از تقاضا استقلال صلیبیون را Gairsain دائمی سرمایه است. اعلام شده پس از Rawat بودجه سخنرانی در سومین روز از جلسه مجلس برگزار شده در Gairsain.

"من وقف این اطلاعیه به مردم است که قربانی خود را برای تشکیل Uttarakhand دولت است. این تصمیم گرفته شده برای تابستان سرمایه است. این یک لحظه تاریخی," Rawat گفته بود.

Gairsain, Gairsain summer capital, Gairsain uttarakhand, trivendra singh rawat, uttarakhand budget session این Vidhan بهون ساختمان در Gairsain, Uttarakhand. (اکسپرس)

Gairsain خواهد شد که یک e-Vidhan Sabha به سانتی متر اعلام کرد در روز جهانی محیط زیست. مجلس ایالتی است واقع در شهر دهرادون اما جلسات برگزار شده در Gairsain به عنوان به خوبی.

Uttarakhand حک شده بود را به عنوان یک دولت مجزا از اوتار پرادش در سال 1998 است. استقلال فعالان بارها ادعا که Gairsain یک tehsil در Chamoli منطقه بود که بهترین راه حل مناسب به پایتخت کوهستانی دولت آن را به عنوان یک منطقه پر از تپه سقوط در مرز Kumaon و Garhwal مناطق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب