سوخت های فسیلی را در پاسخ به تغییرات آب و هوایی فقط کمتر از گران قیمت

که ممکن است در مورد تغییر. سرویس درآمد داخلی به تازگی صادر شده بسیار مهم راهنمایی برای کمک به توسعه دهندگان ام

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

که ممکن است در مورد تغییر. سرویس درآمد داخلی به تازگی صادر شده بسیار مهم راهنمایی برای کمک به توسعه دهندگان امکان استفاده از اعتبار مالیاتی برای سیستم و حامیان آن می گویند می تواند طلیعه چیزی بودن در یک عصر جدید برای بحث فن آوری است.

"این شکست مالی عنصر" گفت: پیتر Mandelstam chief operating officer برای مسحور انرژی شرکت که در حال آماده سازی برای قرار دادن در یک کربن-سیستم ضبط در سوخت زغال سنگ نیروگاه برق در نزدیکی Farmington, New Mexico. "این مسحور پروژه تنها کار می کند اگر اعتبار مالیاتی در محل است."

سیزده تجاری سیستم های عامل در ایالات متحده با 30 بیشتر در توسعه با توجه به کربن ضبط ائتلاف. توسعه دهندگان شامل Occidental Petroleum Corp و Starwood گروه انرژی جهانی. مشابه اعتبار مالیاتی پرش-آغاز متحده باد-صنعت برق بیش از یک دهه پیش و حامیان می گویند نمایندگان جدید هدایت ممکن است به قطعه گم شده از مالی پازل است که شما را در گرفتن کربن مقرون به صرفه است.

کربن سیستم های ضبط قرار دادن "پاک" در زغال سنگ پاک و می تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سایت های صنعتی مانند اتانول و یا کارخانه های سیمان کارخانجات. آنها به دام انداختن دی اکسید کربن پس از آن می تواند ذخیره شده در زیر زمین و یا فروخته شده به حفاری برای کمک به آنها پمپ نفت و گاز. در هر صورت کربن نگه داشته است در خارج از جو که در آن علل گرم شدن کره زمین. سبز گروه می گویند که گسترش فن آوری امریکا تکیه بر سوخت های فسیلی و هدایت منابع مالی به دور از باد و انرژی خورشیدی, اما بسیاری از آنها پشتیبانی اعتبارات به دلیل آن کمک می کند تا رسیدن به هدف نهایی — کاهش تغییر آب و هوا.

شور و شوق به نظر می رسد در حال رشد است. نورتون رز فولبرایت یک شرکت حقوقی که متخصص در پروژه بودجه برگزار شد آنلاین سمینار هفته گذشته در مورد مالیات بر حقوق صاحبان سهام برای کربن, ضبط, مالی, تنظیم که مشترک در های تجدید پذیر-انرژی پروژه های. سازمان دهندگان گفتند که خوشحال شده است با 150 ثبت نام. نزدیک به 1000 امضا و 540 پیوست.

"این شماره به من می گویند که مالیات-حقوق صاحبان سهام بازار است که به دنبال راه هایی برای تنوع از باد خورشیدی و کم درآمد مسکن" گفت: Keith Martin, شرکت شرکت از پروژه های در ایالات متحده آمریکا

کنگره بیش از دو برابر موجود اعتبار مالیاتی در سال 2018 است. انگیزه ای فراهم می کند 50 دلار برای هر متریک تن گاز CO2 است که منزوی یا 35 دلار در تن برای تولید نفت با اسیر کربن. که به اندازه کافی برای توسعه دهندگان شروع به جوجه ریزی برنامه های اما پرسش های مالیاتی برگزار می شود تا تامین مالی می پردازد. IRS صادر مقررات پیشنهاد برای به اصطلاح بخش 45Q اعتبار ماه گذشته.

برای توسعه دهندگان "این ما را خیلی نزدیک به معاملات انجام شده گفت: Himanshu Saxena, مدیر عامل شرکت Starwood انرژی است که کار با OGCI آب و هوا سرمایه گذاری به retool طبیعی-نیروگاه گازی. "بدون این ما امر شده ایم بسیار دور از هدف-posts."

شرکت نفت و زغال سنگ معدن و آب و برق صحبت کردیم و برای سال ها در مورد وعده کربن ضبط بدون پشتیبان گیری از اعتیاد به مواد مخدره با عمل و پتانسیل جریان درآمد — فروش دی اکسید کربن به نفت حفاری — کمتر جذاب به علت سقوط در نفت خام. اما یکی از مزیت های این سیستم است که توانایی خود را برای حذف انتشار گازهای گلخانه ای از امکانات موجود ممکن نقطه فروش با بسیاری از آمریکایی ها ،

مسحور انرژی برنامه ریزی برای نصب یک کربن-سیستم ضبط در نیومکزیکو ممکن است کمک به صرفه جویی 450 شغل در 847-مگاواتی سن ژوئن نیروگاه و نزدیکی معدن که تغذیه آن است. تسهیلات میله میله برای بستن در سال 2022 به دلیل اکثریت صاحب ابزار های محلی می گوید این دیگر اقتصادی به کار گیرند و نمی تواند دیدار با انتشار کلاه تاسیس شده در سال گذشته است.

با اعتبار مالیاتی مسحور انرژی می گوید: از آن می تواند به حل مشکلات هر دو. این شرکت یک معامله به بیش از ژنراتور برای $1. آن برنامه ریزی شده 1.3 میلیارد دلار کربن-سیستم ضبط خواهد شد و کاهش تولید گازهای گلخانه ای به میزان 90% و معرفی منبع درآمد با فروش CO2 با توجه به مسحور را Mandelstam. این شرکت به دنبال تامین مالی برای تکمیل این سال و شروع ساخت و ساز در سه ماهه دوم سال 2021 است.

تصویر بزرگ

اما گسترش زندگی از سوخت فسیلی گیاهان ممکن است بهترین استراتژی دراز مدت با توجه به مایک Eisenfeld در سن ژوئن شهروندان داد. او گفت که او شک و تردید در مورد اینکه آیا San Juan پروژه قادر خواهد بود برای به دام انداختن تمام تولید گازهای گلخانه ای که مسحور ادعا می کند می تواند و اگر شرکت خواهد پیدا کردن یک خریدار برای برق است.

Eisenfeld گفت که او مخالف پول خرج کردن برای سرپا نگه داشتن زغال سنگ گیاهان هنگامی که بودجه را می توان به کارگردانی انرژی های تجدید پذیر.

"این یارانه ها واقعا غلط," او گفت:. آنها نمی "نگاهی به تصویر بزرگ است."

کربن تصرف در ایالات متحده آمریکا نیروگاه مخلوط رکورد. بالاترین-مشخصات پروژه جنوب Co.'s Kemper گیاه در می سی سی پی شد پس منادی به عنوان آینده از زغال سنگ پاک. آن طراحی شده است برای تبدیل سوخت به گاز و سپس سوزاندن گاز برای تولید برق. اما جنوب کشیده پلاگین در سال 2017 پس از ساخت و ساز مسائل و مشکلات تجهیزات کمک درایو تا هزینه به $7.5 میلیارد دلار است. جنوبی تصمیم به اجرای این گیاه به طور منظم گاز طبیعی است.

هزینه های بالا باید مانع پروژه های در اروپا بیش از حد هر چند نشانه هایی وجود دارد که ممکن است دستیابی به موفقیت. ماه گذشته غول های نفتی Royal Dutch Shell Plc کل SA و Equinor آسا گفت: آنها آماده برای رفتن پیش با حمل و نقل و ذخیره سازی بخشی از نروژ برنامه ریزی برای یک مقیاس کامل کربن-ضبط زنجیره ای. که هزینه 6.9 میلیارد کرون (744 میلیون دلار) در مرحله اول به تنهایی اما دولت خواهد شانه بسیاری از سرمایه گذاری اگر مجلس به آن چراغ سبز بعد از این سال.

آمریکا و حامیان tout پترا نوا, a $1 میلیارد دلار سرمایه گذاری مشترک از NRG انرژی, Inc. و JX Nippon Oil & Gas Exploration Corp. تسهیلات خارج از هوستون رفت و به خدمات در اواخر سال 2016 و قطاری CO2 از سوختن زغال سنگ و ارائه گاز برای تولید نفت است.

شرکت های نفتی مانند Occidental نمایش تکنولوژی به عنوان یک راه برای عملیات بیشتر سازگار با محیط زیست. Occidental است که شرکت در حال توسعه یک سیستم در یک شرکت انرژی. اتانول کارخانه در تگزاس است.

"ما می دانیم که وجود دارد در حال رشد انتشار گازهای گلخانه ای مشکل گفت:" ریچارد جکسون, رئيس جمهور و مدیر کل شرکت اکسی کربن پایین سرمایه گذاری واحد است. "تاپیک رو به یک راه حل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن