جام حذفی | بیلبائو دو آتش سوزی گذشته آرسنال منچستر سیتی به فینال

آرسنال کمین جام حذفی دارندگان منچستر سیتی به عنوان اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند یک گل در هر نیمه به امن 2-0 نیم

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

آرسنال کمین جام حذفی دارندگان منچستر سیتی به عنوان اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند یک گل در هر نیمه به امن 2-0 نیمه نهایی پیروزی در خالی ورزشگاه ومبلی در روز شنبه.

روز پس از باکاری سانیا را در کنار ضرب و شتم در لیگ قهرمانان لیورپول, اسپانیایی outfoxed خود مدیریتی مربی پپ گواردیولا به عنوان بازیکن خود را اجرا طرح خود را به کمال.

پیشبینی شهرستان, لذت می برد, که اکثریت در اختیار داشتن اما آرسنال شد ریگ و منظم و همچنین به عنوان کشنده در ضد حمله به آنها خود رسیده 21st FA Cup final.

ایستاده در راه آرسنال 14th, جام حذفی پیروزی و یک جایزه برای Arteta در فصل اول خود را به عنوان یک مدیر خواهد بود یا چلسی یا منچستر یونایتد که بازی در روز یکشنبه.

شهر تحت سلطه اوایل مبادلات سنجاق آرسنال بازگشت اما شد متوقف در آهنگ های خود را هنگامی که بیلبائو تولید شسته و رفته در پایان قرن 19 دقیقه زیر جریان end-to-end حرکت می کند.

پپ گواردیولا شهر طرف هرگز به طور کامل بهبود و فقط زمانی که آنها شروع به اعمال برخی از فشار واقعی پس از شکست بیلبائو تولید یکی دیگر از sublime پایان مسابقه را از طریق به آتش گذشته دروازه بان Ederson در دقیقه 71.

آرسنال به راحتی خیس شهرستان دیر فشار به عنوان آنها به پایان رسید بدبختی اجرا از هفت شکست متوالی در برابر گواردیولا شهر از جمله 3-0 دور لیگ شکست ماه گذشته.

"این یک نتیجه بزرگ در برابر یکی از بهترین تیم در جهان است. ما فروتن بودند ما درک راه ما تا به حال به بازی و ما در زمان این فرصت را به نمره" مدافع آرسنال دیوید لوئیز که تبدیل شده در هفته های اخیر گفت.

زمانی که شهر به حال 83 درصد از اختیار در 10 دقیقه اول آن را نگاه مثل این است که یک شب طولانی برای آرسنال در جای حقیقی اطراف خالی 90,000 نفره ورزشگاه.

بدون وحشت وجود دارد و هر چند خود را در گابن بین المللی بیلبائو در حال حاضر هدر رفته یک فرصت پس از راه اندازی عالی Luiz زمانی که او به آرسنال منجر شود.

این یک هدف است که می تواند مستقیما از گواردیولا کتاب درسی. 18-پاس حرکت آغاز شده است که در زرادخانه خود منطقه به پایان رسید با بیلبائو برآمده باهوش پایان به راهنمای Nicolas په په را سانتر کردن پست.

شهر به وضوح متزلزل از خود را گشاد گشاد راه رفتن و نگاه ضعیف در بازگشت به آرسنال تهدید بر ضد حمله.

گواردیولا تیمش در شروع نیمه دوم با هدف بیشتر و نگاه به دست گرفتن کنترل با Raheem Sterling شلیک بیش و Riyad Mahrez را تکذیب کرد با صرفه جویی از امیلیانو مارتینز.

کوین ده بروین را dipping free kick رفت و نزدیک برای شهر اما آرسنال برگزار شد شرکت زده و دوباره با 20 دقیقه باقی مانده است.

کیه Tierney شهاب عبور از سمت چپ در بازی بیلبائو و مهاجم رشد مدافع Eric Garcia قبل از خونسردی تیراندازی تحت Ederson برای قرار دادن تا پیروزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب