Essentia نشان می دهد Northland اولین Ronald McDonald House

رونالد مک دونالد خانه Northland را رایگان ارائه مسکن برای خانواده های کودکان بیمار — حذف بار مالی و اجازه می د

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

رونالد مک دونالد خانه Northland را رایگان ارائه مسکن برای خانواده های کودکان بیمار — حذف بار مالی و اجازه می دهد آنها را به ماندن نزدیک به کودک خود را. ساخت و ساز شروع خواهد شد در ماه جولای و آن را به میله میله برای باز کردن بعد از این سقوط در طبقه چهارم از Essentia را در خیابان پنجم ساختمان واقع در 503 E. سوم سنت

"ما می دانیم کودکان خانواده های مورد نیاز یک فضا مانند این برای برخی از زمان" Derek نخلستان رئیس توسعه افسر برای Essentia بهداشت و درمان بنیاد نوشت: در انتشار اخبار. "همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده در نهایت به دیدن این اتفاق می افتد بنابراین ما می توانیم حمایت از این خانواده در یکی از سخت ترین زمان در زندگی خود را.

پنج خانواده می تواند در خانه به طور همزمان و آنها را در یک مکان خصوصی اتاق خواب. یک آشپزخانه کامل, خانوادگی, اتاق رختشویي, شربت خانه پر از کالاهای خشک و تر را تا خانه را به اشتراک گذاشته فضا. کارکنان را خدمت می کنند شام هر روز صبحانه را شامل می شود در طول تعطیلات آخر هفته.

خانه خدمت می کنند نه فقط خانواده ها از Essentia بلکه از بیمارستان های دیگر در منطقه مانند سنت لوک بیمارستان در دولوت. ساکنان اعمال می شود برای به دست آوردن مسکن رایگان خدمات از طریق یک Essentia مددکار اجتماعی Essentia سلامت مدیر عامل Dr. David Herman گفت: در روز شنبه در کنفرانس خبری.

به طور متوسط این هزینه در حدود $135 شبانه برای یک اتاق هتل در دولوت در هنگام استفاده از Essentia را با تخفیف پزشکی رای دادن. خانواده های کودکان مبتلا به اقامت به طور متوسط از چهار شب. از بین بردن این هزینه ها را کاهش استرس برای خانواده ها در طول زمان دشوار است انتشار اخبار گفت.

به عنوان طولانی به عنوان خدمات مورد نیاز خانواده ها می تواند به ماندن در خانه برای یک تعداد نامحدود از روز. اکثر اقامت حدود چهار تا هفت روز گفت: جیل Evenocheck, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Ronald McDonald House Charities غرب میانه بالا.

An artist rendering of what the kitchen area would look like in Ronald McDonald House Northland. (Essentia Health Foundation)

یک هنرمند رندر از آنچه در آشپزخانه منطقه نگاه می خواهم در Ronald McDonald House, Northland. (Essentia بهداشت و درمان بنیاد)

"این Ronald McDonald House فرمت Essentia ماموریت و ارزش های" هرمان گفت.

مددکاران اجتماعی خواهد شد را انتخاب کنید که می تواند در خانه بر اساس شدت بیمار نیازهای پزشکی با اولویت داده شده به خانواده های کودکان بیمار.

این Essentia سلامت پایه و اساس و غیر انتفاعی Ronald McDonald House Charities غرب میانه بالا کار کرده اند در این پروژه برای دو سال, Derek نخلستان رئیس توسعه افسر Essentia بهداشت و درمان بنیاد گفت: در این کنفرانس خبری.

این Essentia بهداشت و درمان بنیاد را پوشش برآورد $325,000 به کار خانه در سال است. پایه و اساس است که بودجه کمک های مالی و دیگر وسایل حمایت جامعه نیز پرداخت هزینه برای ساخت خانه جدید نخلستان گفت.

این دو سازمان در حال حرکت رو به جلو با باز کردن در خانه و در میان همه گیر چرا که خانواده ها هنوز هم نیاز به سرویس Evenocheck گفت.

خانه را COVID-19 احتیاطی در محل پس از مدل احتیاطی گرفته شده در دیگر رونالد مک دونالد امکانات. آنها حذف داوطلب از خانه و نیاز به هر کسی که وارد این خانه به پوشیدن ماسک, دریافت, درجه حرارت بررسی و تکمیل سلامت فرم.

همه گیر نیز تحت تاثیر این خانه طراحی شده است. برای مثال گفت: آنها تجدید فاصله در خانه تا اطمینان حاصل شود اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود.

حدود دو تا سه نفر را به استخدام کارکنان خانه. آنها برنامه ریزی برای شروع به دنبال متقاضیان در اواسط ماه جولای Evenocheck گفت.

پایه و اساس است که به دنبال کمک های مالی برای خانه, که پرداخت هزینه های عملیاتی و سرمایه-پروژه های بهبود با انتشار اخبار گفت.

این داستان به روز شده در 12:36 p. m. روز شنبه 25 ژوئن با اطلاعات از یک کنفرانس خبری. این اصل نوشته شده در ساعت 11 صبح روز شنبه, ژوئن 25.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب