عید قربان: گجرات HC می خواهد همه مناطق به ممنوعیت کشتار حیوانات در

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 31 سال 2020 5:33:25 am احمدآباد پلیس Commissione

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 31 سال 2020 5:33:25 am
gujarat hc, eid ul adha, bakra eid, bakra eid sacrifice, indian express news احمدآباد پلیس Commissionerate گذشته بود منظور تحت CrPC بخش 144 در جولای 25, منع قربانی کردن حیوانات در اماکن عمومی و یا حیوانات کروبی در شهرستان احمدآباد (فایل)

شنیدن دو بهره فرآیندهای باغبانی (PILs) که به دنبال ممنوعیت کامل کشتار بز و گوسفند گاومیش و مصرف گوشت از جمله بین 31 ژوئیه و اوت 1 به مناسبت Bakri عید به گجرات دادگاه عالی (HC) در روز پنج شنبه کارگردانی که یک هشدار از طریق شبیه به آنچه که در حال حاضر صادر شده در شهرستان احمدآباد نیز صادر شده در سراسر کشور.

احمدآباد پلیس Commissionerate گذشته بود منظور تحت CrPC بخش 144 در جولای 25, منع قربانی کردن حیوانات در اماکن عمومی و یا حیوانات کروبی در شهرستان احمدآباد. صادر شده توسط کمیسر پلیس Ashish Bhatia اطلاع رسانی نه تنها ممنوع چنین فداکاری در مناطق عمومی بلکه در مکان های خصوصی که در آن از آن خواهد بود "قابل مشاهده برای عموم" به عنوان آن می تواند "مختل هماهنگی جمعی".

تقسیم نیمکت از رئیس دادگستری Vikram Nath و عدالت JB Pardiwala کارگردانی است که اطلاع رسانی در امتداد خط همان "صادر می شود توسط تمام پلیس Superintendents از مناطق مربوطه خود را در سراسر ایالت گجرات."

یاش شاه ساکن و فعال اجتماعی در راجکوت و Pranin بنیاد وادودارا بر اساس سازمان امداد و نجات حیوانات در حال ثبت PILs به دنبال کشتار بان. ارشد مشاوره HM Parikh, نمایندگی دادخواهان ارائه شده بود که در "زمان همه گیر وضعیت" باید وجود داشته باشد مطلق ممنوعیت ذبح حیوانات و مصرف گوشت که گواهی شده است که مناسب برای مصرف توسط صالح افسر در قانون است.

این نیز ارائه شده است که قابل لمس نگرانی در میان میلیاردها شهروندان هند است که اگر Bakri عید مجاز است به جشن گرفته می شود به طور منظم در مد پس از آن که خواهد بود یک دعوت نامه برای فاجعه به اعتصاب...و با تنظیم صورت Bakri عید با همه قطعا (Covid-19) را به شدت افزایش می دهد شایع گسترش این بیماری همه گیر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب