Divij ویجی Sundar پشت در دادگاه

Divij شاران و ویجی Sundar Prashanth تا به حال طعم طبیعی جدید را به عنوان آنها در رقابت دونفره در مسابقات برگزا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

Divij شاران و ویجی Sundar Prashanth تا به حال طعم طبیعی جدید را به عنوان آنها در رقابت دونفره در مسابقات برگزار شده توسط تنیس روی چمن انجمن (LTA) در Roehampton.

جالب Divij سوار از منچستر با همسر, سامانتا در حالی که Vijay سوار در از لندن است.

"این بسیار آسان تر به درایو. رانندگی بسیار امن تر است به عنوان وجود دارد بدون تعامل با هر کسی که گفت:" Divij.

طبعا این دو بود که زنگ زده و از دست این اولین بازی بود که بازی در یک مجموعه با فرمت در سوپر tie-break. Divij و ویجی برنده دو بعدی مسابقات را به پایان برساند پنجم از هشت تیم است.

هر دو سرخپوستان باقی مانده بود در انگلستان در طول مستند و تصمیم به بازگشت به بازی با بازی در این رویداد است.

"این بیشتر در مورد گرفتن در دادگاه و رقابت. من تا به حال یک شانس برای بازی در چهار ماه گذشته است. دور اول خیلی زنگ زده اما بهتر است با هر یک از بازی گفت:" Divij.

تنها یک مجموعه ای از توپ استفاده می شود در یک مسابقه است. این COVID-19 آزمايشات انجام شده در روز جمعه برای دو برابر بازیکنان نتایج دریافت شده در روز شنبه و مسابقات پخش شده در روز یکشنبه.

"آنها تصمیم گرفته اند که کمی وجود دارد که خطر انتقال از طریق توپ, اما شما نمی توانید به صحبت می کنند به شریک زندگی خود را با توپ در مقابل صورت خود را برای جلوگیری از تنفس به آنها," او گفت:. "همچنین از آنجایی که آنها شستشو دادگاه پس از هر جلسه ما رو محدود عمل است."

در کافه تریا وجود دارد تنها یک صندلی در هر جدول برای اطمینان فیزیکی فاصله.

بازیکنان شنود گذاشته راکت به جای تکان دادن دست و تن ماسک زمانی که آنها در داخل خانه.

نتایج:

Divij شاران & Vijay Sundar Prashant bt بن جونز و جاشوا پاریس 2-4, 4-1, [10-8]; Divij & Vijay bt جک Gibbens & اسحاق Stoute 4-1, 4-1; Charles جارو و دیوید استیونسون bt Divij & Vijay 4-1, 1-4, [10-7].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن