'دروغ است هیچ جایگزینی برای دیپلماسی': Manmohan Singh به ساعت مودی در Galwan درگیری

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 11:13:30 am نخست وزیر مانموهان سینگ. با سوا

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 11:13:30 am
india china border news, india china border tension, manmohan singh letter to pm modi on india china, galwan clashes, ladakh tension نخست وزیر مانموهان سینگ.

با سوالات مطرح شده در مورد نخست وزیر نارندرا مودی در سخنان هفته گذشته همه حزب دیدار نخست وزیر مانموهان سینگ در روز دوشنبه گفت جانشین او "باید متوجه پیامدهای سخنان خود" و "نمی توانیم اجازه چین به استفاده از آنها به عنوان دفاع از موقعیت خود را".

در نامه ای به نخست وزیر امروز, ارشد کنگره رهبر گفت که "دروغ است, هیچ جایگزینی برای دیپلماسی یا قاطع رهبری است. "ما یادآوری دولت که دروغ است و هیچ جایگزینی برای دیپلماسی یا قاطع رهبری است. حقیقت را نمی توان سرکوب با داشتن نرم متحدان اسپوت, آرامش, اما اظهارات نادرست" او نوشت.

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده در اینجا

سینگ سخنان آمد روز بعد از طوفان سیاسی فوران بیش PM مودی سخنان که هیچ چینی سربازان در حال نفوذ به سرزمین های هندی. پس از آن سوالات مطرح شده توسط رهبران اپوزیسیون در چگونه هند رنج می برند تلفات و اگر هیچ چینی نیروهای وارد قلمرو. دولت بعد توضیح داد که "تمرکز PM اظهارات" در همه نشست "بودند حوادث 15 خرداد در Galwan که منجر به از دست دادن زندگی 20 هندی پرسنل نظامی" و "تلاش شده در برخی از محله های" آن را "یک بازیگوش تفسیر".

علاوه بر این کهنه کنگره رهبر نیز اشاره کرد که تمام اقدامات آینده و تصمیم گیری جدی داشته بلبرینگ در آینده چگونه نسل ما درک. "کسانی که ما را تحمل وزن جدی وظیفه," او گفت:.

"و در دموکراسی ما که مسئولیت بر عهده دفتر نخست وزیر است. نخست وزیر باید همیشه آگاه از مفاهیم کلمات خود را و اعلامیه در کشور ما امنیت و همچنین استراتژیک ارضی و منافع او گفت:" در بیانیه ای در مناقشه با چین در لاداخ" در این نامه اضافه شده است.

بیان کرد که هند نمی خواهد cowed توسط تهدیدات سینگ گفت: "چین است که با گستاخی و به طور غیر قانونی به دنبال ادعا می کنند بخش هایی از سرزمین های هندی مانند Galwan دره و Pangong Tso دریاچه با ارتکاب چندین تهاجم بین آوریل سال 2020 تا تاریخ. ما نمی توانیم و نمی خواهد cowed پایین با تهدید و ارعاب و نه اجازه سازش با ما تمامیت ارضی."

او همچنین با تاکید بر نخست وزیر برای اطمینان از عدالت برای سربازان که فوت دفاع از هند تمامیت ارضی. "برای انجام هر گونه کمتر خواهد بود یک خیانت تاریخی از ایمان مردم," او گفت:.

بیست هندی پرسنل ارتش کشته شدند, در حمله وحشیانه توسط ارتش چین در شرق لاداخ را Galwan دره در 15 ژوئن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب