Denfeld کارکنان ارائه می شود کلاه و لباس به 2020 سالمندان

پس از مدرسه آمد و به آنها جمعه. معلمان و مشاوران و دیگر اعضای هیات تشکیل کاروان شخصا به دیدار هر یک از اعضای ک

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

پس از مدرسه آمد و به آنها جمعه.

معلمان و مشاوران و دیگر اعضای هیات تشکیل کاروان شخصا به دیدار هر یک از اعضای کلاس از سال 2020 در دست ارائه خود را به کلاه و لباس سالنامه و جشن حیاط نشانه.

ماشین تزئین شده با مارون و طلا بالن و پنجره دکوراسیون zigzagged سراسر غرب دلوت و فراتر از آن — به هر دو دانش آموزان و کارکنان یک فرصت نادر به صرف چند دقیقه با هم در فرد است.

"همه ما در حال از دست رفته دانش آموزان ما پس از این فرصت را به آنها را ببینید و حتی 6, پا, دور, حتی اگر شما را مجبور به رانندگی در سراسر شهر — ما همه هیجان زده" مشاور جری Saari گفت.

Denfeld counselor Jessica Anderson writes Go Hunters! on the back window of her car to prepare for senior cap and gown deliveries Friday. Twenty teams made up of teachers and staff made deliveries to about 230 seniors throughout the day. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

Denfeld مشاور جسیکا اندرسون می نویسد رفتن شکارچیان! در پشت پنجره ماشین خود را به آماده شدن برای ارشد کلاه و لباس شب تحویل جمعه. بیست تیم از معلمان و کارکنان ساخته شده تحویل به حدود 230 سالمندان در طول روز است. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

دیگر مدارس میزبانی درایو از طریق حوادث برای دانش آموزان را انتخاب کنید تا فارغ التحصیلی خود را از مواد اما Saari گفت: مدرسه و منطقه و مدیران می دانستم که آن می تواند یک چالش برای هر ارشد به نشان می دهد تا. زمانی که ایده این بود که شناور برای داوطلبان به خانه را تحویل او گفت: کارکنان "شروع به پریدن کرد در ایده" تشکیل 20 تیم به divvy تا کار.

Saari ضربه خیابان با همکار مشاوران لی هام و اندرسون. آنها ملبس به مارون و طلا ماسک صورت آنها کشیده تا به هر یک از 15 خانه در فهرست خود را انفجار ماشین شاخ و کاشت "#HunterStrong" حیاط نشانه. برنامه سفر خود را حتی شامل یک مسیر انحرافی را طی به دیدن یک زندگی دانشجویی در روستایی کلوکت.

شروع کردن در 9:30 صبح که به معنای بیدار شدن از خواب حداقل از چند دانش آموزان سازگار به یک دوره جدید آموزش از راه دور. دانش آموزان می دانست که آنها برای دریافت بازدید جمعه, اما نمی دانم چه کسی می تواند از ورود و یا زمانی که.

در لینکلن پارک Alivia Radig را در یک ماسک به مرحله خارج و دیدار با مشاوران. او برنامه ریزی شده بود برای حضور در دانشگاه در کلرادو این سقوط است اما در حال حاضر به فکر شروع کردن در دریاچه سوپریور, کالج به عنوان آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه COVID-19 همه گیر خواهد شد و در ادامه به تاثیر آموزشی تنظیمات در ماه های آینده.

Denfeld counselor Leah Hamm places a "Class of 2020 #Hunterstrong" sign in senior Gabe Miller's (left) yard Friday morning as counselors Geri Saari and Jessica Anderson clap to congratulate Miller. Seniors received yard signs, caps, gowns and yearbooks. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

Denfeld مشاور لی هام مکان "Class 2020 #Hunterstrong" ثبت نام در ارشد گیب میلر (سمت چپ) حیاط صبح روز جمعه به عنوان مشاوران جری Saari و جسیکا اندرسون کف زدن برای تبریک میلر. سالمندان دریافت حیاط علائم و کلاه و لباس و سالنامه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"این نوع از بد شانسی," Radig گفت: "اما زندگی ادامه دارد."

در نورتون پارک Saari و اندرسون به دور از تشویق به گیب میلر به عنوان هام قرار داده شده ثبت نام در حیاط جلویی خود. استقبال از او با مختصر بازدید از مشاوران.

"این دو ماه فقط از نوع نشستن در کامپیوتر انجام هیچ چیز" میلر گفت. "آن را به سرانجام فارغ التحصیل میشی.

در حالی که در این سال چیزی جز عادی مسئولین مدرسه گفت: آنها می خواستند به ارائه فارغ التحصیلی کلاس با به عنوان بسیاری از سنتی تجربه است که می تواند منطقی جایگزین.

Counselor Geri Saari wears a mini graduation cap headband while delivering caps, gowns, yearbooks and yard signs to Denfeld seniors Friday. "The most difficult part is going to be not hugging them," Saari said. She's worked with this group of seniors since they were sophomores. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مشاور جری Saari می پوشد یک مینی فارغ التحصیلی کلاه شیرازه در حالی که ارائه کلاه, لباس سالنامه و حیاط نشانه Denfeld سالمندان جمعه. "سخت ترین بخش این است که رفتن به آغوش آنها" Saari گفت. او مشغول به کار با این گروه از سالمندان پس از آنها رشته. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

سالمندان خواسته شده برای ثبت نام فرد اسلات هم هفته آینده برای قرار دادن بر روی کلاه خود را و لباس و راه رفتن در سراسر مرحله در تاریخی Denfeld سالن. آنها را محدود به چهار مهمانان اما لحظه ای خواهد بود فیلم برداری را شامل می شود در شروع و تصویری و بسیاری از دانش آموزان در حال هماهنگی زمان به طوری که آنها می توانید مراجعه کنید و عکس ها را با دوستان.

هر دانش آموز را نیز باید این فرصت را به شرکت در Denfeld سنت از بازدید از داخل مدرسه برج ساعت و امضای نام خود را بر روی دیوار.

برای مشاوران در روز جمعه تحویل رویداد تلخ و شیرین. آنها به شوخی در مورد نیاز به مقاومت در برابر اصرار به اجرا و آغوش سالمندان که به کمک آنها راهنمای از طریق برنامه های کاربردی کالج, بورس های تحصیلی و فارغ التحصیلی مورد نیاز تنها به ماه های آخر دبیرستان آموزش و پرورش از خط خارج با این بیماری همه گیر.

"برخی از آنها را من بدست می دانم حتی بهتر است بیش از این زمان" هام گفت: "از آنجا که زمانی که آنها نمی تواند در اینجا آنها شروع به برقراری ارتباط و حتی بیشتر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب