روز بعد از تراکتور مارس منهر لعل خطار در دیدار رتیا کشاورزان در کشت برنج

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:59:09 pm هاریانا وزیر منهر

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:59:09 pm
Manohar lal khattar, haryana cm, haryana farmers march, haryana farmers tractor march, haryana paddy cultivation, haryana paddy cultivation restriction, indian express news هاریانا وزیر منهر لعل خطار. (فایل)

روز پس از یک تراکتور مارس توسط کشاورزان از فتهبد منطقه در برابر محدودیت در برنج کشت وزیر منهر لعل خطار جمعه رفت و به دیدار با کشاورزان از آن رتیا بلوک بود که کانون اضطراب.

وزیر ملاقات کشاورزان در زمانی که مخالفان در تلاش است تا در دولت بالا بردن مسائل مربوط به کشت برنج ،

این تظاهرات توسط کشاورزان و مخالفان باعث شده بود دولت برای استراحت شرایط خاصی در برنج کشت. از سوی دیگر این هاریانا دولت ادعا می کند که آن را فقط در تلاش برای صرفه جویی در آب برای نسل های آینده با معرفی طرح های مختلف. در رتیا ارشد وزیر گفت که سطح آب های زیرزمینی پایین رفته زیر 200 متر در برخی از مناطق کشور در 12 سال گذشته.

"دولت معرفی کرده است 'mera pani - meri virasat' طرح برای بهبود زمین در زیر آب است که کشاورزان در حال تشویق به ایجاد محصولات دیگر از برنج گفت:" وزیر در حالی که صحبت کردن به مترقی کشاورزان است. او همچنین پیشنهادات از کشاورزان در این مسئله است. "تا آنجا که از 4000 به 5000 لیتر آب مورد نیاز است برای تولید تنها یک کیلوگرم برنج. گذشته دولت را به توجه نسبت به این مسئله است که منجر به سطح آب زمین رفتن زیر 200 متر در بسیاری از مکان ها," او اضافه شده است.

تا حال حاضر با توجه به وزیر, به عنوان بسیاری از 42,000 کشاورزان باید ثبت نام خود را برای ایجاد جایگزین محصولات کشاورزی در محل برنج در 55,000 هکتار تحت این طرح از دولت. دولت ارائه می دهد 7,000 تومان در هر هکتار به این کشاورزان است. رئیس جمهوری گفت: اگر هر کشاورز کاشت ذرت در محل برنج دولت خواهد اطمینان حاصل شود آن را خرید. "دولت افزایش حداقل حمایت قیمت ذرت به 1,850 تومان در هر quintal در محل قبلی Rs 1,760 هر quintal است که اطمینان حاصل شود سود 10,500 تومان در هر هکتار به کشاورزان," او اضافه شده است.

رئیس جمهوری گفت که دولت نصب 100 شارژ borewells در هر یک از سه بلوک; Ratia Shahbad و Guhla که در صورت مشکل از تهی سطح آب. با توجه به وزیر هر شارژ borewell را بهبود بخشد سطح آب در 10 هکتار. "کشاورزان ممکن است نصب شارژ borewell در مزارع خود بیش از حد و دولت خواهد پیشنهاد اعطای برای همان. در آینده یک یا دو روز دولت را دقیق اعلام در این راستا" اضافه شده خطار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن