کریکت کلر کانر به اولین زن MCC رئیس جمهور در سال 233

سابق انگلستان زنان کاپیتان کلر کانر است برای تبدیل شدن به اولین زن رئیس جمهور Marylebone باشگاه کریکت در آن 23

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

سابق انگلستان زنان کاپیتان کلر کانر است برای تبدیل شدن به اولین زن رئیس جمهور Marylebone باشگاه کریکت در آن 233 سال سابقه.

زمان کنونی کومار Sangakkara اول غیر انگلیسی MCC رئیس جمهور نامزد کانر از طریق لینک ویدئو از بومی سریلانکا طی یک نشست عمومی سالانه در روز چهارشنبه.

کانر در حال حاضر در انگلستان و ولز کریکت بورد رئیس کریکت زنان تنظیم شده است را به او پست جدید در اکتبر 1 2021 موضوع را به عضویت خود را تایید.

رئیس جمهور از MCC معمولا باقی می ماند در پست برای یک سال اما Sangakkara این اصطلاح را برای تمدید بیشتر از 12 ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

این بود تا سال 1998 که MCC که دارای خداوند زمین کریکت رای به زنان اجازه می دهد برای تبدیل شدن به عضو است.

قبل از آن ملکه الیزابت دوم بود و یکی از معدود زنان مجاز در خداوند غرفه.

"من عمیقا افتخار به نام رییس جمهور بعدی MCC گفت:" کانر در یک بیانیه است. "کریکت زندگی من غنی شده تا عمیقا در حال حاضر و در حال حاضر آن را دست من این امتیاز فوق العاده."

"ما اغلب نیاز به نگاه کنید که چقدر ما آمده ایم. من اولین سفر به خداوند به عنوان یک starry-eyed کریکت-وسواس نه ساله دختر بچه در زمانی که زنان نمی شد خوش آمدید در این اتاق (غرفه)," او گفت:.

'زمان تغییر کرده است'

43 سال کانر در حال حاضر صندلی شورای بین المللی کرکت را زنان کریکت کمیته افزود: "زمان تغییر کرده است. در حال حاضر من خودم سپرده با استفاده از این فرصت قابل توجه — این فرصت را به بازی یک بخش در کمک به MCC, کریکت, تاثیر گذار ترین باشگاه به رشد و رشد در یک حتی مدرن تر و فراگیر آینده.

"MCC می کند کار فوق العاده برای جوامع در انگلستان و خارج از کشور. این مرحله مهمترین و نشاط بخشی, حوادث. آن را به ارمغان می آورد مردم با هم. و ما به عنوان گام های کوچک را به ظهور از این نامشخص و دشوار است ما در حال رفتن به نیاز به قدرت و قوی ورزشی سازمان مانند MCC بیشتر از همیشه" او گفت:.

در ضمن Sangakkara گفت که او "هیجان زده" توسط کانر آخرین کریکت وقت سریلانکا بزرگ اضافه کرد: "این باشگاه نقش مهمی را در بازی کریکت جهانی تجدید نظر و با نفوذ من مطمئن هستم که او را به یک سهم قابل توجهی به MCC."

سمت چپ بازو عنکبوتی که تار میتند کانر او را انگلستان اولین 19 ساله در سال 1995 و در ادامه به کاپیتان این کشور در سال 2000 قبل از بازنشستگی شش سال بعد.

اگر چه MCC دیگر اجرا می شود به زبان انگلیسی کریکت آن در سراسر جهان مسئولیت این قوانین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب