کریکت استرالیا تضمین 50 میلیون دلار وام به عنوان ایمنی پوشش

کریکت استرالیا امن وام از $50 میلیون پرداخت در صف مقابل به عنوان بخشی از یک بزرگتر 200 میلیون دلار اعتبار است

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

کریکت استرالیا امن وام از $50 میلیون پرداخت در صف مقابل به عنوان بخشی از یک بزرگتر 200 میلیون دلار اعتبار است که در آن به دنبال پوشش ضرر و زیان اگر هند نتواند به تور کشور بعد از این سال با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به گزارش منتشر شده در The Sydney Morning Herald, سهامداران مطلع شده است که وام با بانک مشترک المنافع است که یک "معامله انجام می شود".

بیشتر سوالات

اما آن مطرح شده تازه سوال در مورد CA تصمیم به ایستادگی کردن از 80 درصد از کارکنان خود را به دلیل بحران مالی است.

CA ایستاده بود پایین تر از 200 پرسنل در 20 درصد پرداخت تا پایان ماه ژوئن با اجرایی کوین رابرتس ترس آنها ممکن است اجرا از پول در ماه اوت اگر کاهش شدید ساخته نشده بودند.

این تصمیم که ذخیره کرده بود CA حدود 3 میلیون دلار است که در حال حاضر این سوال با بدن حاکم تامین 50 میلیون دلار وام. در حالی که Roberts, خود, هنوز درآمد 80 درصد از حقوق و دستمزد خود او تنظیم شده است برای پیشنهاد به دولت و انجمنهای 25% کاهش در کمک های مالی از, CA, این گزارش گفت:.

متناوب

CA خیره در از دست دادن متناوب یک 300 میلیون دلار در پی این بیماری همه گیر و هند چهار آزمون تور در ماه دسامبر-ژانویه می تواند کمک به مبارزه بدن.

پیشین تست همه طفیلی شین واتسون که رئیس جمهور استرالیا اطفال' مدیره کانون را تشکیل یک جلسه در اوایل هفته آینده "به formalise یک موقعیت در دولت بازی را به امور مالی".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب