Coronavirus ژوئن 9: تحولات در سراسر منطقه ما

وزارت بهداشت گزارش فقط 338 جدید موارد مثبت در بیش از 10000 تست. که بیرون می آید به 3.3 درصد مثبت مورد رای دادن

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

وزارت بهداشت گزارش فقط 338 جدید موارد مثبت در بیش از 10000 تست. که بیرون می آید به 3.3 درصد مثبت مورد رای دادن. موارد توزیع شد به طور گسترده ای در سراسر کشور در 48 از کشورهای 87 شهرستانهای استان است.

با توجه به تجزیه و تحلیل ارسال شده در یکشنبه توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه مینه سوتا 3.2 مثبت در مورد رای قرار دادن آن در بالا 20 متحده در این کشور به کمترین موارد مثبت در هر آزمون انجام شده است.

این اوج در تست می تواند منعکس کننده تلاش های اولیه توجه به مشاوره در هفته گذشته که همه Minnesotans که با حضور تظاهرات دریافت COVID-19 تست. آزمایش اولیه می تواند تولید منفی کاذب به همین دلیل است که وزارت بهداشت توصیه کرده است بدون علامت Minnesotans به صبر 5-7 روز پس از حضور در جمع به دنبال تست.

دوشنبه وزارت بهداشت اعلام کرد رایگان پیاده روی تا تست در سه مکان در مینیاپولیس و سنت پل. این تست در دسترس است و از 12:00 تا 6:00 بعد از ظهر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ماه ژوئن. رزرو پذیرفته شده آنلاین نیز هست.

دولت گزارش روز دوشنبه 11 مرگ و میر بیشتر از COVID-19. دولت در حال حاضر ثبت 1,197 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. مینه سوتا COVID-19 مدل ایجاد شده توسط وزارت بهداشت و دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت پیش بینی کرده بود 1,400 مرگ و میر در پایان ممکن است.

یک مورد مرگ گزارش شده در Crow Wing County, دو مرگ گزارش شده در Anoka County سه مورد مرگ گزارش شده در شهرستان رمزی و پنج مرگ و میر گزارش شده در شهرستان Hennepin. شش نفر از 10 مرگ و میر گزارش روز دوشنبه در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. در بسیار غیر معمول رویداد یکی از Hennepin County, مرگ یک نفر در 20s خود را.

داکوتای شمالی وزارت بهداشت در دوشنبه 8 ژوئن اعلام کرد فقط 19 مورد جدید از COVID-19 کم-تست بعد.

هشت نفر از موارد جدید آمد از Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون. شهرستان در حال حاضر دارای 30 آلوده ساکنان سوم بیشتر از هر شهرستان در دولت است. هیچ ساکنان این شهرستان را در برابر این بیماری است.

نتایج آزمون روز دوشنبه اعلام کرد علامت اولین بار از اوایل روز از وقوع است که Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو تولید نمی ترین موارد جدید در دولت است.

فقط شش مورد جدید جمعه آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,917 موارد شناخته شده اما بخش گزارش نزدیک به چهار پنج نفر از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. حدود 65 درصد از در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

پنج نفر دیگر موارد جدید جمعه آمد از Burleigh, Grand Forks و چاه شهرستانهای استان است.

این گروه می گوید: 72 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و سه نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

داکوتای جنوبی تعداد شناخته شده مثبت COVID-19 مورد افزایش 33 به 5,471 روز دوشنبه با توجه به داکوتای جنوبی در وزارت بهداشت. دولت در حال حاضر 1,003 فعال موارد با 92 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری با توجه به تست داده است.

میننهها شهرستان در حال حاضر فعال ترین موارد با 290 در حالی که Beadle شهرستان زیر, از پشت, با 204 فعال موارد است. هر دو شهرستان به بزرگ گوشت فرآوری گیاهان که در آن شیوع بیماری های رخ داده در میان کارکنان.

پنینگتون شهرستان 181 فعال موارد و قهوه ای شهرستان 44 فعال موارد از دوشنبه.

دولت مرگ و میر به علت COVID-19 همچنان در 65 با جدید مرگ و میر گزارش شده از جمعه.

در مجموع 21,038 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین که از شنبه, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 203 موارد از یکشنبه.

هیچ اضافی که مردم از COVID-19 دوشنبه ترک تعداد کل مرگ و میر در کشور در 646. DHS اصلاح شکل دوشنبه پس از گزارش 647 کلی مرگ و میر ناشی از این ویروس در روز یکشنبه.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن