Coronavirus هند به روز رسانی, جولای 17: 6 بالا caseload متحده رکورد بالاترین تک-بعد سنبله; Odisha عبور 16,000 علامت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:26:17 pm COVID مرکز مراقبت در CWG ایجاد

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:26:17 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news COVID مرکز مراقبت در CWG ایجاد کرد که توسط یک سازمان غیر دولتی و دولت دهلی نو دهلی نو در جمعه 10 ژوئیه سال 2020 است. (اکسپرس عکس Abhinav Saha)

Coronavirus هند به روز رسانی: با 34,956 موارد جدید ثبت نام از دیروز هند COVID-19 caseload اتحاد رسید گذشته 10 لاخ علامت و در حال حاضر در 10,03,832 با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده. نزدیک به 700 نفر تسلیم به این ویروس در 24 ساعت گذشته, گرفتن مجموع تلفات به بیش از 25600 است.

هند تبدیل به سومین کشور در جهان پس از ایالات متحده و برزیل برای عبور از 10 لاخ علامت در Covid-19 موارد است. این کشور به این گریم نقطه عطف تنها سه روز پس از آن عبور از 9 لاخ خوانده شده را علامت. در حال حاضر هند 3,42,473 فعال موارد است. بیش از 6.35 لاخ coronavirus بیماران درمان شده است/مرخص/مهاجرت از روز پنج شنبه.

در مقایسه با میانگین جهانی هند میزان مرگ و میر بسیار پایین تر است. در حالی که در سطح جهانی میزان مرگ و میر این بیماری در حدود 4.3 درصد و در هند آن کاهش یافته است به 2.55 درصد است. در ضمن ما که دیده است حداکثر تعداد مرگ و میر بیش از 1.35 لاخ شده میزان مرگ و میر حدود 3.98. با بیش از 74,000, مرگ و میر, برزیل یک مرگ و مير 3.84 درصد است.

به عنوان بسیاری از 3,33,228 نمونه آزمایش در روز پنج شنبه طبق آمار منتشر شده توسط شورای تحقیقات پزشکی هند. بیش از 1.3 کرور Covid-19 آزمایشات انجام شده در این کشور از زمان شروع این بیماری همه گیر در حال انجام.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news یک کارگر بهداشت در تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کنترل دما از یک اقامت با یک دماسنج الکترونیکی طی یک بررسی کمپین برای بیماری کروناویروس (COVID-19) در بمبئی هند 13 ژوئیه سال 2020 است. (ایسنا/فرانسیس Mascarenhas)

در اینجا بالا Covid-19 تحولات از سراسر کشور:

شش بالا caseload متحده رکورد بالاترین تک-بعد سنبله

به عنوان بسیاری از شش نفر از ده کشور با بالاترین Covid-19 caseloads در کشور به طور همزمان ضبط شده خود را در کمترین تک روز شماره روز پنج شنبه. Maharashtra, Tamil Nadu, کارناتاکا, اوتار پرادش آندرا پرادش و بنگال غربی از شناسایی یک رکورد تعداد موارد گذشته ،

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases, delhi corona news, delhi coronavirus news, gujarat coronavirus, maharashtra coronavirus, mumbai coronavirus, tamil nadu coronavirus cases, chennai coronavirus cases, karnataka coronavirus, coronavirus cases in india, corona cases in india, corona cases tamil nadu هند موارد از ژوئیه 1.

کارناتاکا سریعترین رشد دولت در کشور در حال حاضر گزارش 4,169 موارد جدید آوردن مجموع آن شمارش به 51,422. اوتار پرادش تا به حال بیش از 2000 موارد برای اولین بار در حالی که آندرا پرادش لمس جدید با کیفیت بالا از 2500 عفونت. در تامیل نادو 4,549 موارد جدید ثبت شد.

تعداد مرگ و میر گزارش شده در روز پنج شنبه نیز بالاترین تا به حال 687. افزایش مرگ و میر در همراهی با روند افزایش در مرگ و اعداد برای چند روز گذشته.

Odisha را Covid-19 شمارش عبور 16,000; 14 روز کامل مستند در 4 منطقه از امشب

در میان تعداد فزاینده ای از Covid-19 موارد کامل مستند اجرا خواهد شد در چهار منطقه از Odisha از ساعت 9 امشب تا نیمه شب از ماه ژوئیه 31. این مستند محدودیت های تحمیل شده بودن است در Ganjam, Khorha, Cuttack Jajpur و همچنین به عنوان کل Rourkela شهرداری شرکت منطقه Sundergarh منطقه آنی گزارش شده است.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news مسافران خروج از Chhatrapati Shivaji Maharaj پایانه (CST) ایستگاه راه آهن در بمبئی هند در دوشنبه 6 جولای سال 2020 است.

روز جمعه Odisha را Covid-19 شمارش عبور 16,000 علامت گذاری به عنوان 718 بیشتر مردم آزمایش مثبت PTI گزارش شده است. مرگ و میر نصب شده به 83 با چهار مرگ و میر با توجه به داده ها از دولت را در بخش بهداشت و درمان.

"از انجام نظرسنجی است که در آن آموخته است که نزدیک به دو سوم از فعال موارد و موارد جدید بار که حساب برای نزدیک به 66 درصد از موارد گزارش شده از Ganjam, Cuttack Jajpur و خوردا. از این رو ما تصمیم به اعمال 14 روز lockdown تا ژوئیه 31," دولت, رئیس, منشی, Asit Tripathy گفت: در روز پنج شنبه.

91 جدید Covid-19 موارد ثبت شده در تامیل نادو

تامیل نادو ثبت 91 جدید Covid-19 موارد در 24 ساعت گذشته قلمرو اتحادیه را در بخش بهداشت و درمان گفت: ANI. کل آن را شمارش از موارد در حال حاضر در 1,832 از جمله 1,014 بهبود و 25 مرگ و میر.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news یک مرد می کشد یک handcart به عنوان یکی دیگر از سوار موتور سیکلت حمل کالا در نزدیکی یک سبزی فروشی بازار که بسته شد بعد از یک مکالمه در COVID-19 موارد در بنگلور هند روز شنبه 23 ژوئن 2020. (AP Photo/Aijaz رهی)

قلمرو اتحادیه در حال حاضر در مجموع 793 فعال موارد با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دولت تامیل نادو اداره بهداشت و رفاه خانواده و خدمات.

مرکز می گوید بیهار و بنگال غربی آسام به اجرای 3 جانبه استراتژی در طول مستند

این مرکز گفته است که این سه ایالت های شرقی — Bihar, غرب بنگال و آسام — در حالی که آن است که "بازجویی تصمیم خود را" به reimpose بخشی یا تمام مستندات این دوره "باید مورد استفاده هزینه درآمد کافی" با اجرای سه جانبه استراتژی برای جلوگیری از گسترش عفونت هند اکسپرس آموخته است.

در یک کنفرانس ویدئویی در مرکز خواسته متحده برای اجرای این استراتژی که شامل: یک بازتعریف از مهار مناطق تأمین مناطق بافر و اضافه کردن جدید مهار مناطق; دو به شدت نظارت بر بیماران در خانه جداسازی از طریق راه دور و یا نظارت فیزیکی و سه, افزایش ظرفیت تخت در بیمارستان.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news بستگان همراه با بهورزان و داوطلبان از حزب سوسیال دموکرات هند (SDPI) پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی نماز قبل از حمل بدن یک COVID-19 قربانی برای دفن در حال انجام در سراسر کشور مستند در چنای شنبه 25 ژوئن سال 2020 است. (PTI عکس)

پس از یک موج جدید Covid-19 موارد بیهار اعمال کامل مستند دیروز تا پایان ماه. در روز سه شنبه, West Bengal تمدید مستند در مهار مناطق تا جولای 19. در ضمن در آسام را Kamrup (مترو) منطقه که در آن گواتی واقع شده است یک مستند است که در محل پس از 28 ژوئن ادامه خواهد داد تا ژوئیه 19.

نیلی معرفی گزینه ای برای کتاب دو صندلی برای مسافر تنها

در میان مداوم Covid-19 گیر داخلی شرکت هواپیمایی نیلی راه اندازی کرده است 'دو صندلی رزرو' که اجازه خواهد داد که مشتریان به کتاب دو صندلی برای یک مسافر برای اطمینان از ایمنی از طریق اجتماعی فاصله.

"از اتهامات عنوان شده برای صندلی اضافی خواهد شد به طور موثر تا 25% اصلی هزینه رزرو. این پیشنهاد موثر است سفر شروع ژوئیه 24 سال 2020" این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای گفت. مسافر تنها قادر خواهد بود به سود این پیشنهاد نیلی وب سایت رسمی, در بیانیه ای.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus latest news in india, lockdown news, corona cases news, total corona cases in india, india coronavirus cases today news دکتر پیاده روی در یک خط در طول یک رایگان پزشکی در اردوگاه Dharavi یکی از آسیا بزرگترین محله های فقیرنشین در بمبئی هند چهار شنبه, ژوئن 20, 2020. (AP Photo/رفیق Maqbool)

"حتی اگر سفر هوایی امن ترین حالت سفر در این مرحله, ما درک می کنیم که مشتریان نیاز عاطفی برای ایمنی" نیلی رئیس استراتژی و درآمد افسر سانجی کومار گفت.

در بالا بنگلور بیمارستان 97 درصد تاج بیماران در یک درگذشت

The 100-year-old ویکتوریا بیمارستان متصل به بنگلور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (BMCRI) — پیشرو بیمارستان دولتی در این شهرستان برای درمان Covid-19 — دیده می شود 97 درصد مرگ و میر در میان بیماران قرار داده و در هواکش.

از ماه آوریل بیمارستان دیده است 91 مرگ و میر — که از 89 بيمار قرار داده شده است در فن های پیشرفته تنفسی پشتیبانی می کند.

"یک مرگ و میر تقریبا 97 درصد برای بیماران پیشرفته و حمایت های تنفسی نشان می دهد چیزی است که اشتباه در مراقبت های ویژه. حتی در ایتالیا در اوج Covid-19 بروز مرگ و میر مردم در تهویه مکانیکی در حدود 65%" یک استاد ارشد در سنت جان کالج پزشکی و بیمارستان در بنگلور گفت.

در 50 ویکتوریا بیمارستان است که اکثر فن های هر دولت تسهیلات در بنگلور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب