مربیگری صنعت تلاش می کند تا دوباره خود را در Covid بار

نوشته شده توسط Ritika چوپرا | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 12:57:34 pm در Kunadi یک مربیگری محله در ا

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط Ritika چوپرا | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 12:57:34 pm
A long recess در Kunadi یک مربیگری محله در این شهر اکثر خوابگاهها خالی هستند. (عکس توسط مقصود احمد)

مه و ژوئن به ماه هنگامی که هند مربیگری آماده می شود به استقبال یک دسته جدید از طریق درهای خود را. هر سال lakhs از دانش آموزان راه رفتن آنها را از طریق دامن زدن به این صنعت درآمد سالانه به بیش از 24,000 تومان کرور روپیه برآورد در سال 2015 توسط دولت منصوب کمیته و آن رشد سالانه به دو برابر رقم را به عنوان آرمان سبقت گرفتن کرسی است.

بزرگ بسیاری از آنها را راه خود را به هند مربیگری سرمایه از کتا های راجستان شهر که اقتصاد حول محور آن مربیگری. اما یک ماه پس از آن 1.5 لاخ دانش آموزان ترک خانه های خود در کشورهای دیگر در پی coronavirus مستند شهر را پوشیده است و یک ترک نگاه خود را مربیگری مراکز شبانه روزی بازارها و مراکز بسته, و در آن یک بار شلوغ ثابت شده در حال حاضر خالی است.

با موسسات آموزشی در موعد مقرر تعطیل امتحانات ورودی به تعویق افتاد و قطعیت حلق آویز بیش از سال تحصیلی بعدی این Covid-19 همه گیر آویزان بیش مربیگری جهان است. موسسات در حال دیدن سقوط در پذیرش به نیمی از بودجه که در حال زور زدن برای پرداخت اجاره فضاهای و ترس از رقبای آنلاین ازدحام آنها.

مربیگری شده اند رسیدن به هر دو دولت و عصبی والدین تمایلی به ارسال بخش به کلاس های درس. در مه 29, مربیگری مراکز در کوتا به رهبری یکی از بزرگترین بازیکنان آلن حرفه ای موسسه منتشر شده یک لیست از "استانداردهای امنیتی برای کلاس مربیگری" به "حفظ اعتماد پدر و مادر". این خدمات عبارتند از ماسک در کلاس sanitisation از دانشگاه دو بار در روز ویژه ترتیبات صندلی و استفاده از چتر توسط دانش آموزان به عنوان آنها را وارد دانشگاه ها برای اطمینان اجتماعی فاصله.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

در آوریل ماهاراشترا کلاس های مربیگری ارتباط نوشت: وزیر Uddhav Thackeray به دنبال پشتیبانی از بیش از 98,000 اعضا در قالب اجاره صرف آف و همچنین امتیازات در پرداخت حقوق به کارکنان GST مالیات بر درآمد و قانون کپی رایت اتهامات عنوان شده علیه.

داستان همان است که در سراسر کوتا Delhi Mumbai, Nagpur, ریپور و ایندور. ثبت نام معمولا اوج بعد از کلاس 10 نتیجه و پایان امتحانات رقابتی مانند JEE و NEET. این زمان در حالی که کلاس 10 امتحانات تکمیل می شود در دو هفته اول ماه ژوئیه JEE (اصلی) است برگزار می شود, بین جولای 18 و 23 (از 1 آوریل و مارس 7 اصل) در حالی که NEET برنامه ریزی شده است برای 26 جولای (اوایل آوریل 3).

پس از مستند آغاز شد در اواخر ماه مارس به مربیگری نقل مکان کرده بود به پذیرش آنلاین. اما تعداد کم باقی می ماند. جدید و موجود در دسته ها حضور در کلاس های مجازی در وعده این است که این می تواند تبدیل به آنهایی که فیزیکی به زودی.

تشدید مراکز در بمبئی و ریپور و ایندور مرکز آلن در حال دیدن نیمی از این تعداد در مقایسه با سال گذشته است. در طنین شرق دهلی نو مرکز تازه ثبت نام است و فقط 30 درصد از 2019. "ما کمتر از 10 دانش آموزان در مارس برابر با میانگین روزانه 10 تا 12 در حدود همان زمان در سال گذشته" یک معلم در این مرکز گفت: به شرط ناشناس ماندن.

"این باقی خواهد ماند و یک سال بد برای ما" گفت: یک معلم در Aakash موسسه ناگپور مرکز. "من فکر نمی کنم پدر و مادر خواهد بود و راحت فرستادن فرزندان خود به شلوغ کلاس های درس."

از جان گذشته برای دانش آموزان و مؤسسات را کاهش مقادیر اولیه برای انجماد صندلی. تشدید مرکز در دهلی نو به عنوان مثال پذیرش پیش پرداخت 10 ، 000 تومان به عنوان 60,000 تومان در سال 2019. این مرکز اتهامات تومان 1 لاخ برای یک دانش آموز در هر سال است.

معلمان شکایت آنها پرداخت کمتر و اواخر حتی به عنوان آنها در حال حاضر ارائه فردی توجه به دانش آموزان و برگزاری کلاس های آنلاین ضبط سخنرانی, اداره آزمون و پاکسازی شک و تردید بیش از واتساپ و زوم.

یک معلم در ناگپور حق رای دادن مرکز Aakash مذاکرات از 20 درصد به 25 درصد حقوق و دستمزد کاهش اما Aakash آن را انکار می کند. "درآمد بوده است نهفته به عنوان بسیاری از شاخه های ما بسته به صورت آفلاین برنامه ها در حالی که ما همچنان به outlays برای حقوق اجاره سربار. اما به عنوان یک مسئول شرکت... ما ساخته شده است هر گونه کاهش حقوق و دستمزد و یا تاخیر در پرداخت حقوق" Aakash چودری مدیر و مدیر عامل شرکت Aakash خدمات آموزشی نوشت: در یک ایمیل.

همچنین به عنوان خوانده شده | در خلوت کوتا مشکلات واقعی و مجازی

Vidyamandir کلاس در دهلی نو منتشر کرده است تنها در حدود 60 ٪ از حقوق و دستمزد برای مارس برای معلمان را بالاتر از برخی حقوق و دستمزد براکت گفت: یکی از آن معلمان شاغل در دورکا مرکز. یک ایمیل به Vidyamandir بنیانگذار Brij موهان Gupta بدون جواب رفت.

معلمان در FIITJEE در میان بزرگترین بازیکنان در مهندسی مربیگری هم صحبت از کاهش پرداخت. یک کارمند که خدمت خود را متوجه دوره مشترک ایمیل رسمی اطلاع رسانی كرده بود و رها بودن در اوایل به دلیل "از دست دادن بزرگ از کسب و کار" با توجه به کوروناویروس. کومار Anshul از FIITJEE بازاریابی بخش گفت: این شرکت نمی خواهید برای پاسخ به نمایش داده شد.

در حالی که معلمان در ماهاراشترا-بر اساس سرعت بمبی & پزشکی دریافت نکرده اند حقوق از آوریل, MD, Praveen Tyagi ادعا کرد این بود چرا که او تا به حال شده است قادر به دسترسی و ثبت چک در طول مستند.

وقتی پرسیده شد که در مورد کاهش دستمزد R K Verma, MD, از رزونانس گفت: "Sab samajdaar hain (کارکنان ما هوشمند است). ما را بر اساس چه چیز اشکار در آینده است."

حرفه ای نقطه مدیر عامل Pramod Maheshwari گفت: این اختلال با توجه به همه گیر شد و دائمی است که حداقل در این سال پدر و مادر ترجیح می دهم مربیگری آنلاین. این کتا مبتنی بر موسسه اتفاقا حال کردم بر روی e-learning ارابه موسیقی در سال گذشته موفق به برگزاری آن به طور کلی ثبت نام شماره.

"ما تا به حال از 9000 دانش آموزان در سال گذشته از آنها 90 درصد ثبت نام برای کلاس های آموزش. ما 11,000 این بار اما 80 درصد از آنها را ندارد علاقه نشان داده در تبدیل خود را در کلاس های آنلاین به آفلاین هنگامی که مستند برطرف," او گفت: یکشنبه اکسپرس.

در حالی که هنوز این امر به معنای از دست دادن درآمد — "برای ما حاضر برنامه ما شارژ 25 درصد از هزینه های تماس با کلاس" Maheshwari گفت: — او اعتماد به نفس است که خود را آنلاین برنامه خواهد شد تا کسری.

اما CareerPoint یک استثنا همراه با Aakash و سرعت در آن تاخت و تاز آنلاین مربیگری. به صورت سنتی مراکز تماس, کلاس های اصلی باقی می ماند منبع درآمد.

در دراز مدت در حال حاضر Maheshwari گفت: مربیگری ممکن است برای توجیه خود را آفلاین زیرساخت ها است. "موسسات ممکن است وضع مردم در دولت سمت و کسانی که اجاره فضا ممکن است تخلیه جزئی. در حالی که ما در میانهی شب هر فضای خالی در عین حال برخی از ما franchises با توجه به آن," او گفت:.

یک تغییر به آنلاین هر چند نگران کننده است برای یک صنعت در حال حاضر از دست دادن دانش آموزان به تاسیس بازیکنان آنلاین. "تدریس خصوصی سیستم عامل مانند Byjus, Unacademy و Vedantu انجام شده است این کار را برای مدتی و تجربه کاربر خود را بسیار نرم و صاف. اگر آنلاین مربیگری رفتن به طبیعی جدید ما ممکن است از دست دادن دانش آموزان ما به آنها" اعتراف یک معلم با یک مرکز Vidyamandir کلاس در دهلی نو.

به گفته خود مدیر عامل Vamsi کریشنا Vedantu شاهد 150% افزایش در پرداخت به کاربران برای امتحان رقابتی آماده سازی در طول مستند. رکود در آفلاین مربیگری صنعت "است که عاملی" او گفت: یکشنبه اکسپرس.

سیستم عامل خود را ارائه می دهند بسیار بیشتر از تغییر شتابزده سنتی مربیگری آنلاین سخنرانی های او اضافه شده است. "ما مطالب hyper-انیمیشن و visualised و ما پلت فرم های تعاملی است. معلمان می توانند راه اندازی آزمونها سنجی و حتی حل شک و تردید است. آن را متفاوت تجربه کاربر."

کریشنا است که اعتماد به نفس خود را حفظ دانشجویان جدید پس از بحران را برطرف می کند. "من درک می کنم تعصب برای تماس با کلاس اما Covid شیوع مجبور است دانش آموزان به تجربه یادگیری آنلاین. هنگامی که دانش آموزان معتاد به Vedantu تجربه من شک ما آنها را از دست بدهند... مگر اینکه آنها در یک منطقه از راه دور با فقیر اتصال به اینترنت."

مربیگری استدلال می کنند در نوبه خود است که آنچه آنها را به میز نمی تواند تکرار توسط آنلاین شرکت. "بله دانش آموزان می تواند مربی آنلاین, اما آن را نمی خواهد شما را به انتخاب یک موسسه. آن را نمی خواهد به شما یک مقدماتی رتبه" یک معلم با آلن ایندور مرکز گفت.

یک معلم با آلن کوتا مرکز آن دیده می شود 10 درصد شیب در ثبت نام گفت: e-learning رنج می برد از محدودیت های بزرگ مانند "فقدان نظم و انضباط" و "عدم یادگیری همکار". "دانش آموزان در یادگیری از یک دیگر در حالی که حل مشکلات در یک کلاس درس," او گفت:. "همچنین آن را دشوار برای به اجرا درآوردن نظم و انضباط. برخی از دانش آموزان به وضوح تقلب در آزمون های ساختگی در خانه."

به دانشگاهیان که متهم به مربیگری مراکز تشویق یادگیری صدای موج به ضرر همه چیز که شامل یک مدرسه آموزش و پرورش این صدا ممکن است طعنه امیز. اما انعطاف پذیری آن را بالاتر از همه چیز است که نگه داشته است مربیگری صنعت پر رونق با وجود تلاش های پی در پی دولت برای مهار آنها را در.

در مهم ترین تلاش در سال 2013 IITs — مکه از مربیگری — تا به حال خود را تغییر ورودی معیارهای واجد شرایط بودن را بیشتر وزنها به هیئت مدیره نتایج. این موسسه تا به حال ثابت یک قدم جلوتر اضافه کردن برنامه ها به منظور بهبود طبقه 12 امتياز به عنوان به خوبی.

سپس در سال 2015 یک کارشناس کمیته راه اندازی مرکز به پیدا کردن راه هایی برای کاهش "وابستگی دانش آموزان در مربیگری مراکز" حال توصیه می شود یک تنظیم کننده ملی برای صنعت. در سال 2017, در یک شبیه حرکت ماهاراشترا دولت پیشنهاد کرده بود یک لایحه تنظیم خصوصی مربیگری. هر دو داده شد و آرام بود....

در حال حاضر پیش نویس نهایی طولانی تاخیر ملی و سیاست آموزش و پرورش خواستار مدیره و آزمون ورودی اصلاحات به "از بین بردن نیاز برای انجام کلاس های مربیگری".

می گوید: Nitesh Sharma سر از رسانه ها در آلن "کتا همیشه پذیرفته چالش ها و تغییر. ما را دوباره تغییر دهید و اگر مورد نیاز است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب