کلوکت خانه سالمندان کارمند تست مثبت برای COVID-19

ساکنان Sunnyside مرکز بهداشت در کلوکت نه اعتقاد به در خطر قرار گرفتن در معرض پس از یک کارمند که آخرین کار می

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

ساکنان Sunnyside مرکز بهداشت در کلوکت نه اعتقاد به در خطر قرار گرفتن در معرض پس از یک کارمند که آخرین کار می کرد در ماه ژوئن آزمایش مثبت برای COVID-19.

هنوز ماهر-مرکز پرستاری گنجانده شد در ایالت مینه سوتا لیست تسهیلات مراقبت دراز مدت با "شیوع" با وجود این عضو هیات نداشتن کار برای last چند هفته.

Sunnyside مراقبت های بهداشتی مرکز 44-تخت دراز مدت مرکز مراقبت بعد به جامعه یادبود بیمارستان.

"بدیهی است که کسی نمی تواند بازگشت به کار تا زمانی که شرط است که حل و فصل" جامعه یادبود بیمارستان مدیر عامل و مدیر ریک Breuer گفت. "ما احساس بسیار با اعتماد به نفس است که هیچ خطر اضافی برای ساکنان و یا دیگر اعضای هیات از آنجا که این فرد بیمار است."

Rick Breuer

ریک Breuer

Sunnyside اولین مراقبت دراز مدت تسهیلات در Carlton County, ذکر شده در, مینه سوتا, وزارت بهداشت, شیوع لیست به معنی حداقل یک فرد وابسته به مرکز آزمایش مثبت برای COVID-19. آن را به باقی می ماند در حالت لیست به مدت حداقل 28 روز اگر هیچ موارد اضافی.

در حالی که ساکنان و کارکنان تمام شده است مطلع شود و آنها را تحت facilitywide تست با توجه به کم خطر است. وجود دارد هیچ مورد شناخته شده وابسته به مرکز.

"ما اقدامات احتیاطی است که ما تا به حال در جایی موفق بوده اند در جلوگیری از COVID از آمدن به مرکز" Breuer گفت.

هر بار یک عضو هیات می رود به یکی اتاق که تعامل ردیابی است, او گفت:. که اگر یک کارمند آزمون های مثبت این مرکز می توانید شروع فوری تماس ردیابی برای تعیین درجه که مردم در معرض خطر قرار گرفتن در معرض.

"ما به شما در حفظ و انجام تمام اقدامات ما انجام می دهیم چرا که آنها در حال کار" Breuer گفت.

از شنبه 8 ٪ از مینه سوتا را در دراز مدت مراقبت از امکانات شیوع. رشد امکانات جدید شیوع بیماری کاهش پیدا کرده است و در هفته های اخیر با توجه به دولت است.

هفته گذشته دولت به طور متوسط در مجموع شش امکانات جدید گزارش شیوع در هر روز. در اوایل ممکن است که شماره 23 بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب