چلسی فرانک لمپارد می گوید لیورپول کارکنان را شکست اطراف زمین فوتبال کد

چلسی مدیر فرانک لمپارد معتقد است که لیورپول کارکنان را شکست فوتبال را در اطراف زمین فوتبال کد زمانی که او خود

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

چلسی مدیر فرانک لمپارد معتقد است که لیورپول کارکنان را شکست فوتبال را در اطراف زمین فوتبال کد زمانی که او خود را راه اندازی بیعار سخنرانی دراز وشدیداللحن این هفته در آنفیلد.

لمپارد درگیر شد در یک ردیف با Jurgen Klopp را دستیار Pepijn Lijnders در حالی که لیورپول شد ضرب و شتم چلسی 5-3 روز چهارشنبه تصویری از آن به طور گسترده ای مشاهده شده در رسانه های اجتماعی.

لمپارد گفت: در روز جمعه که اطراف زمین فوتبال گفت و گو باید محدود به فقط دو نفر از مدیران.

"چه کد ؟ بسیاری از مدیران برای تصمیم گیری و آن را ممکن است درست یا غلط است. و سپس شما صحبت می کنند با یکدیگر" لمپارد گفت. "اما هنگامی که مردم در نیمکت پرش به بالا و می خواهید به صحبت می کنند در سراسر به خودم و سپس با پوزخند و لبخند و سپس در ادامه به انجام این کار کاملا در حالی که من فکر می کنم که گذشته است کد."

پس از بازی لمپارد هشدار جدید لیگ برتر قهرمان لیورپول به "نمی تواند بیش از حد متکبر" است که تیمهای گرفت موضوع را با روز جمعه گفت: لمپارد یک مربی جوان که تا به حال چیزهای زیادی برای یادگیری.

تیمهای واکنش نشان می دهد

زیدان گفت که او خوب با لمپارد و یا هر مدیر پخش نارضایتی خود در طول بازی اما نه پس از آن.

"شما نمی توانید به من رسید و من نیمکت با چیزی شبیه به آن است چرا که ما نه متکبر" زیدان گفت: در یک کنفرانس خبری پیش از لیورپول در آخرین بازی فصل در نیوکاسل در روز یکشنبه. "فرانک بود و بدیهی است که در یک واقعا رقابتی و خلق و خوی من که احترام زیادی است. از نظر من در این نوع از وضعیت شما, شما می توانید می گویند تقریبا به آنچه که شما می خواهید. برای من بعد از بازی آن را به طور کامل بیش از."

"اما آنچه او را به یاد" زیدان افزود: "این است که در پایان آن با سوت پایان و او را نکرد. در یک لحظه مثل این استدلال شما می خواهید به چیزی می گویند به شخص دیگر صدمه دیده است."

لمپارد روشن او صحبت کردن در مورد Lijnders رفتار در طول مسابقه است که "کاملا عبور از آن خط به طوری که شد متکبر به من."

لمپارد اصرار داشت او هیچ موضوع را با Klopp.

"من تماس لیورپول من را تکان داد Jurgen Klopp دست در پایان و گفت: "احسنت" و من به راحتی نشسته اند و تا به حال آبجو با او تبریک گفت و او را در آنچه باور نکردنی کار او انجام داده است" لمپارد گفت.

"من می دانم که چقدر سخت است برای برنده شدن در لیگ برتر است. او شده است وجود دارد چهار یا پنج سال و سفر و کار باور نکردنی شده است. او سزاوار همه چیز. که هیچ چیزی برای انجام با او. با دوربین ها و میکروفن آن را در برای مشاهده کامل متن و من پشیمان زبان است که من استفاده می شود. من نمی تواند کمک کند شور و شوق است که من احساس" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب