Bygones: 20,000 پوند TNT فروخته شده به کشاورزان به جای ریخته شدن در اقیانوس

اخبار تریبون 22 ژوئیه 1920 دلوت را اتوبوسی اعتصاب به پایان رسید و شب گذشته پس از 18 ساعت. کارکنان دلوت خیابا

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

اخبار تریبون 22 ژوئیه 1920

  • دلوت را اتوبوسی اعتصاب به پایان رسید و شب گذشته پس از 18 ساعت. کارکنان دلوت خیابان شرکت راه آهن توافق کردند که به اتفاق آرا به بازگشت به کار پس از شورای شهر تصویب قطعنامه متعهد به تصویب 1 درصد افزایش کرایه در هفته آینده.
  • بیست و هفت هزار پوند تی ان تی از وزارت جنگ خواهد بود فروخته شده به کشاورزان در شمال ویسکانسین در اوایل ماه اوت. TNT که در اصل به ریخته در اقیانوس مورد استفاده قرار خواهد گرفت توسط کشاورزان که زمین پاکسازی مشکلات.
  • شمال شرکت تلفن در دولوت قرار داده شده 40 اضافی اپراتورهای تلفن در وظیفه دیروز به عنوان یک نتیجه از اعتصاب اتوبوسی اورژانس. به عنوان به زودی به عنوان اعتصاب شد قابل توجه در دور افتاده ولسوالی مبادلات تلفنی بودند محاصره با تماس.
  • همه چیز در آمادگی برای Shriners کارناوال برگزار می شود هفته آینده در غرب پایان showgrounds. C. A. Wortham نشان می دهد که بازدید دلوت قبل از انجام هر بعد از ظهر و شب در نیمه راه از اواسط تابستان جشنواره است.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب