بررسی تخصصی و قیمت 10 مدل بهترین استخر بادی بزرگ 1402 + عکس

امروزه خوشبختانه کمپانی های گوناگونی از جمله برند اینتکس در عرصه تولید استخرهایی کاملا سبک و بصورت بادی وارد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

امروزه خوشبختانه کمپانی های گوناگونی از جمله برند اینتکس در عرصه تولید استخرهایی کاملا سبک و بصورت بادی وارد شده اند و تاکنون استخرهای بادی مناسبی برای کودکان و همچنین بزرگسالان طراحی کرده اند که با استقبال خوبی نیز از سوی عموم خریداران همراه شده است؛ حال لیست بیست قصد دارد تا در این مطلب شما را با راهنمای خرید استخر بادی مناسب آشنا نماید. نمایندگی استخر بادی اینتکس شو در ایران استخرهای بادی را در مدل های متنوع که نام میبریم در سراسر کشور و فروشگاه های اصلی تهران و کرج و کاملا اورجینال شرکتی توزیع می نماید. استخر های بادی سایز بزرگ معمولا با نام استخر بادی بزرگسال شناخته می شوند که از نظر قیمتی نیز همانطور که اشاره شد نسبتا بیشتر هستند . همانطور که در برخی از مقالات اشاره کرده و توضیح داده ایم، تمام استخر های بادی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش های مختلف طرح چرم بوده که از طراحی های ساده، رنگی و شکل دار بهره می برند. Th᠎is data was written ​with the ​help ​of GSA C​ontent G᠎ener ator  DEMO.

ملاک ارزیابی استخر بادی، زمانی است که در برابر تغییرات آب و هوا و اشعه فرابنفش خورشید مقاومت خود را حفظ کند. خرید استخر بادی انتخابی هوشمندانه است ، زیرا با خرید یک محصول همزمان خدمات دیگری را بدون پرداخت هزینه دریافت خواهید کرد؛ زمانی که شما برای فرزندتان استخر بادی سرسره دار یا صندلی دار را خریداری می کنید گویا برای او یک مجموعه بازی بادی آبی شاد و پر ماجرا را فراهم آورده اید. آیتمی که همیشه در ابتدای خرید باید در نظر گرفته شود. این محصول دلخواه امکان شنا و آبتنی را در محیط های مختلف برقرار کرده است و سعی دارد تا رضایت خریداران را جلب کند. البته انواع ورزش های دیگر نیز تاثیر گذار و مفید هستند اما شنا و تفریحات آبی بسیار کامل تر و هیجانی تر میباشد . از جمله محبوب ترین تفریحات آبی خصوصا در فصول گرم سال، شنا کردن می باشد که برای پرداختن به آن حتما نیاز به یک فضای آبی کوچک و یا بزرگ است. باند با هلی کوپتر به دنبال هواپیمای گمشده میگردد و بالاخره آن را در خلیج کوسه ها پیدا میکند.او باز هم با دومینو خواهر کاپتان فرانسوا دروال ملاقات میکند و به او میگوید معشوقه اش (لارگو) برادرش را به قتل رسانده از او میخواهد ردیابی را به قایق لارگو ببرد تا متوجه شود آیا بمب ها در کشتی هستن یا خیر.

لارگو باند را خلع سلاح میکند و در آخرین لحظه دومینو لارگو را میکشد. دومینو به باند میگوید لارگو قسمتی از جزیره را بشدت محافظت میکند. این ویژگی اکثرا در استخرهای بادی نوزادان، کودک و نوجوان است که دارای ابعادی کوچکتر میباشند و برای محافظت و راحتی کودکان و فرزندان شما به هنگام بازی تعبیه شدهاست. باند به اتاقش در هتل برمیگردد، نیروهای لارگو او را بازداشت میکنند و باز هم بصورت معجزه آسا فرار میکند! «باند» آرامآرام با «لارگو» و محبوبهاش، «دومینو» (کلودین اوژه)، رابطه برقرار میکند… سنین استفاده کنندگان: در کنار تمام موارد گفته شده، توجه به سنین افرادی که قرار است از استخر بادی مدنظر شما استفاده کنند بسیار مهم است و در حقیقت هر استخر بادی با توجه به طول، عرض، ارتفاع و همچنین طرح ارگونومی که برای آن در نظر گرفته شده است، مناسب استفاده یک گروه سنی خاص از افراد می باشد. در حالت کلی از پمپهای جریان محوری هنگامی که تولید دبی لازم باشد استفاده میکنند و از پمپهای جریان شعاعی به منظور افزایش فشار سود میبرند.

شاید بیشترین تنوع را در میان استخر های بادی ، استخر بادی کودک داشته باشد ، برای اینکه این استخر ها بیشتر از سایر استخر ها محبوب بوده و به واسطه کوچک بودنشان راه اندازی بسیار آسان تر و سریع تری دارند و همچنین به سادگی جابجا شده و مخاطب اصلی آن ها نیز کودکان هستند که بیشتر از هر رده سنی راغب به بازی کردن در استخر های بادی می باشند . در راه اندازی یک پمپ گریز از مرکز از آنجاییکه این پمپها از مکش استفاده میکنند قابلیت پمپ کردن هوا را ندارند. این قابلیت در بعضی از استخرهای بادی مشاهده میشود و بر روی آنها تعبیه شدهاست. اما استخر های بادی کودک و مجموعه بازی ها نیز به قدری مقاومت و کیفیت دارند که در برابر هر گونه شرایط جوی و همچنین در فضای باز به راحتی و با خیالی آسوده قابل استفاده باشند. 3. آب بازی و پاش پاش کردن آب در استخر های کوچک باعث می شود تا بچه ها به آب علاقه مند شوند و به آن عادت کنند. آنجلا که با جراحی پلاستیک شبیه سرگرد دروال (خلبان ناتو) شده در یک ماموریت آزمایشی سوار هواپیمای ناتو که حامل دو بمب اتم است میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن