براندون Veale ستون: یکی دیگر از دامان نسکار با

شروع در اواسط 1990s من به عنوان اختصاص داده شده نسکار فن به عنوان وجود دارد. من می خواهم ربودن تلویزیون در کلب

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

شروع در اواسط 1990s من به عنوان اختصاص داده شده نسکار فن به عنوان وجود دارد. من می خواهم ربودن تلویزیون در کلبه خانواده به تماشای ژوئن نژاد در میشیگان. من می دانستم که چه کانال نشویل شبکه در سیستم کابل.

وجود دارد diecast اتومبیل و ده ها تن از مسائل پشت از <url> یک دوست خانوادگی دست به من در کلیسا. من زحمت نیست با جنبه های فنی جدید رزمناوهای یا صنعت اخبار دیترویت; من شروع به پریدن کرد و مستقیما به بخش مسابقه.

من در بالا شبه جزیره بیش از شش ساعت به دور از هر گونه جام نسکار در سطح مسیر تا من دیده ام هرگز یک مسابقه زندگی می کنند. من واقعا "دنده-سر." من درایو دو درب فورد هستم و کاملا خوشحال است که از آن می شود که در آن من نیاز به رفتن. پدر به من گفت که او می خواهم به من مجوز دور اگر او همیشه گرفتار من مسابقه هر چیزی و من کاملا مطمئن است که قانون شده است لغو.

1995 فصل بود آغاز جف گوردون عصر بود و من سمت راست وجود دارد برای آن است. بر خلاف بسیاری از رانندگان Gordon جوان ندارد لهجه جنوبی و او نبود اسپانسر شده از طرف آبجو یا سیگار, بنابراین من می تواند پوشیدن تی شرت خود را به مدرسه. آن را سخت برای پیدا کردن رنگارنگ DuPont Automotive پس از اتمام شورلت مونت کارلو در مسیر به طور معمول نزدیک به جبهه.

گوردون برنده چهار قهرمانی (1995, 1997, 1998 و 2001) و سه دیتونا 500s (1997, 1999, 2005). با استثنای احتمالی Detroit Red Wings, او و "رنگین کمان رزمندگان" خدمه بودند موفق ترین تیم من به دنبال در دوران کودکی من است.

اما هیچ چیز باقی می ماند مانند ما به یاد داشته باشید آن را به عنوان بچه ها. من به یاد داشته باشید که در آن من بود زمانی که دیل Earnhardt کشته شد در سال 2001 دیتونا 500 (در طولانی tech تمرین برای مدرسه موسیقی).

که مسابقه آغاز فاکس جدید تلویزیون قرارداد و تر و بدبینانه عصر. هر کس با چند صد هکتار از زمین به نظر می رسید می خواهید برای ساخت یک آهنگ, مصرف خرما به دور از سنتی (و در اکثر موارد بهتر) سالن. روباه شروع به امتناع از تماس مسابقات توسط خود نام کامل اگر عنوان اسپانسر تا به حال به آنها پرداخت می شود.

نسکار به نظر می رسید جان به موقعیت خود را به عنوان یک مساوی در آمریکای شمالی ورزشی, جدول و برای رسیدن به آن به معنای برخورد با فیل در اتاق: فوتبال. تعقیب و گریز برای قهرمانی آغاز شده و در سال 2004 تلاش برای تعیین پاییز نژادها به عنوان "پلی آف" برای جلوگیری از دفن توسط SEC و NFL.

من ممکن است مغرضانه از ریاضی نشان می دهد گوردون می توانست برنده دو قهرمانی (2004, 2007) تا به حال تعقیب هرگز وجود داشته است اما همه چیز به نظر می رسید مانند یک حیله. NFL بودن NFL, NASCAR فقط چرخید آن ضرب المثلی لاستیک در پاسخ لایه بندی بیشتر و بیشتر لقب (حذف مسابقه "اضافه کاری" پس از اتمام بد بخت خودرو از فردا اواسط مسابقه مرحله) بهبود هیچ چیز و بیگانه طرفداران در طول راه.

رکود بزرگ مشخص شده در پایان نسکار حباب و شما می توانید استدلال می کنند این ورزش شده است در معکوس برای بسیاری از دهه گذشته است. به کالج رفتم و پس از آن کار جهان در بر داشت و بهتر است همه چیز را به انجام با من شب شنبه و یکشنبه بعد از ظهر. گوردون دیگر "Wonderboy" اما ثروتمند مرد میانسال با یک پشت بد بازنشسته در سال 2015 و من می توانم هر گونه دیگر راننده به من علاقه.

جهان نقل مکان کرد تا زمانی که این بهار را نمی کند.

به نظر می رسید عجیب اتصالات که نسکار برداشت آن سال 2020 فصل آن را در دارلینگتون Raceway "مسیر سختی بیش از حد به اهلی" حتی برای رمان coronavirus ظاهرا. دارلینگتون در حال حاضر میزبان نسکار "رجعت" آخر هفته در ماه سپتامبر و یک محل است که هرگز متهم به "کوکی-برش." من مطمئن هستم که اگر آن را به حال شده است با موفقیت به اتهام داشتن بد نژاد عمدتا به دلیل آن را یکی از سخت ترین آهنگ های این مدار به درایو.

شده اند وجود دارد پنج مسابقه پس از ورزش بازگشت و در تاریخ 17 مه و من تماشا کرده ام حداقل بخشی از همه آنها.

اگر وجود دارد هر چیزی که من آموخته ام در مورد ورزش جهان از این بیماری همه گیر آن است که زواید مهم نیست. اصول محصول همان است که آنها در سال 1995: داشتن به لطف به کار در محله های نزدیک و ابتکار عمل به اضافه کردن یک خط تیره از فیزیکی, قدرت, دست زدن کاملا به پایان رسیده گودال استراتژی مطمئن شوید به اعتبار حامیان مالی خود را بر روی دوربین در پایان روز. هر چیز دیگری است که فقط در کاغذ بسته بندی.

به عنوان وقایع کنونی نوار لایه های بسیاری از تظاهر از اطراف زندگی ما بازگشت به اصول آن. و به فکر مردم فکر رانندگی در محافل بود و احمقانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب