بلک وود هدایت غرب هند صفحه اصلی خطر ناک در روز آخر

Jermaine بلک وود مبارزه با 95 در دوم نوبت کمک غرب هند مهر چهار حلقه پیروزی انگلستان در آوردن نهایی بعد از آزمو

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

Jermaine بلک وود مبارزه با 95 در دوم نوبت کمک غرب هند مهر چهار حلقه پیروزی انگلستان در آوردن نهایی بعد از آزمون برای اولین بار در Ageas کاسه در روز یکشنبه.

تعقیب 200 به نفع غرب هند از دست داده و سه در اوایل درها اما بلک وود به اشتراک گذاشته 73-اجرای ایستاده با Roston تعقیب (37) برای احیای آن امیدوار است قبل از کاپیتان Jason دارنده و جان کمپبل steadied کشتی به راهنمای بازدید کنندگان به صفحه اصلی.

غرب هند در زمان 1-0 شود در سه مسابقه سری دوم و سوم آزمون برگزار می شود در منچستر بدون طرفداران در ورزشگاه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

کماندار اعتصاب

هنگامی که پیگیری شروع باربادوس-متولد paceman Jofra کماندار اخراج Kraigg Brathwaite برای چهار با یک توپ در حال حرکت است که بازکن لبه بر روی کنده و به دام افتاده Shamarh بروکس در مقابل با یک زیبایی.

پس از علامت گذاری به عنوان چوب دگرگون Shai امید نه به ترک غرب هند در مشکل در 27 برای سه

تعقیب و بلک وود در مورد ترمیم آسیب.

آرچر که عذاب ضربه خود را با سرعت و گزاف گویی تا به حال تعقیب گرفتار در پشت با تحویل Dowrich ارائه پشتیبانی محکم به غرب هند لبه سمت هدف خود.

قبل از آن انگلستان بود دگرگون کردن 313 در نوبت دوم و پس از از سرگیری در 284 هشت با یک شبه جفت از آرچر و چوب عدم ارائه مقدار مقاومت.

چوب لبه paceman شانون گابریل به wicketkeeper Dowrich و آرچر شد گابریل پنجمین قربانی نوبت به او لبه کوتاه تن به تن توپ رو به دروازه بان 23.

گابریل سر پنج

گابریل به پایان رسید و با آمار و ارقام از پنج 75 — ششمین پنج-حمل و نقل چوگان در آزمون — در حالی که تعقیب و Alzarri جوزف برداشت دو ویکت هر کدام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن