پرنده نگری می تواند در میان همه گیر

"وجود دارد بسیاری از جنبه های کوهپیمایی که مردمی می تواند انجام دهد و من فکر می کنم آن هم از نوع متناسب به خوب

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

"وجود دارد بسیاری از جنبه های کوهپیمایی که مردمی می تواند انجام دهد و من فکر می کنم آن هم از نوع متناسب به خوبی در ما جاری محیط زیست و وضعیت" گفت: Halko, Arrowwood ملی پناهگاه حیات وحش پروژه رهبر. "کوهپیمایی نوع نقش به خوبی به این دلیل که شما به طور معمول در مناطق دور افتاده یا به تنهایی یا در یک گروه کوچک. من فکر می کنم آن را نیز به خوبی برای سفر روز که در آن یک خانواده می خواهد به بیرون بروید و لذت بردن از برخی از هوای تازه و آفتاب و رعایت برخی از پرندگان و حیات وحش است."

کوهپیمایی تعریف شده است به عنوان "مشاهده پرندگان در زیستگاه طبیعی خود را به عنوان یک سرگرمی است." برای برخی از سرگرمی که آنها را طول می کشد در سراسر خطوط دولت است.

"آنها مانند سفر در ارتباط با آن" Halko گفت. "بیشتر از زمان birders باید گونه که آنها در حال تلاش برای هدف و یا دیدن و آنها اساسا تحقیقات منطقه ای که در آن قرار دارد پس از آن که منطقه به نوعی تبدیل به یک مقصد."

Halko گفت: انواع پرندگان تودرتو در داخل خطوط دولت یکی از دلایلی است که داکوتای شمالی است که اغلب تلقی به عنوان یک مقصد محل برای birders. Halko گفت: داکوتای شمالی به 140 گونه مختلف از پرندگان -- برخی از مهاجر و دیگران هستند و ساکنان. مرکزی داکوتای شمالی واقع در دشت حفره منطقه است خانه را به بسیاری از پرندگان مرتع و shorebirds.

"چندین گونه های منحصر به فرد از پرندگان" Halko گفت. "تا آنجا که خاص گونه بیرد اسپارو Sprague را Pipit زرد راه آهن LeConte را گنجشک خاکستری کبک و تیز دم باقرقره رایج آنهایی که خواسته به عنوان دور به عنوان مرتع گونه است. نکته دیگر که جذب مردم است و ما باید بسیاری از گونه های پرورش waterbirds و پرندگان در اینجا در داکوتای شمالی."

در حالی که بازدید کنندگان ممکن است مجبور به حرکت بیشتر محدودیت برای دیدن پرندگان با توجه به همه گیر جیمز تاون مرغدار دن Buchanan گفت: این فعالیت تقریبا کامل برای فرهنگی واقعیت است.

"این به شما می شود در خارج از خانه برای یک چیز در یک محیط امن" بوچانان گفت. "این بسیار آسان است برای فراموش اجتماعی فاصله زمانی که شما در حال کوهپیمایی زیرا مردم نوع گسترش در اینجا وجود دارد و شما لازم نیست را به هم نزدیک کنید. این یک تغییر خوب از سرعت آن در طول سال چیزی که به نوعی ذهن خود را از دیگر مشکلات است که می آیند تا در زندگی ما است."

حدود 40 دقیقه رانندگی در شمال جیمز تاون, Arrowwood یک مکان در ابتدا فقط برای این منظور است. پناه به پرندگان shorebirds و مرتع پرندگان ساخت آن را به یک مقصد برتر برای بسیاری از محلی و سفر birders. با توجه به همه گیر Arrowwood بسته شده است آن مرکز بازدید کنندگان است اما نگه داشته و مقدار آن تقریبا 75,000 هکتار به روی عموم باز.

"این در واقع شما قرار می دهد در تمام ابعاد دیگر برای دیدن طبیعت از نزدیک و شخصی" بوچانان گفت. "(پرندگان) در اطراف هستند اما ما تا حد زیادی از آنها بی اطلاع است و آن را فقط به نوع ایجاد یک آگاهی است. آن است که بسیار جالب را امتحان کنید و کشف کردن آنچه که آنها هستند و آنچه انجام می دهند و آن را دشوار است به دلیل وجود گونه های بسیاری از پرندگان است."

Arrowwood تعقیب دریاچه ملی پناهگاه حیات وحش و اسب سفید هیل ملی ذخیره بازی که قبلا به نام سالی هیل تا حدود یک سال پیش در دسترس هستند برای کشف. Halko گفت که Sheyenne ملی مراتع و ملی Audubon پناهگاه نیز رایج داکوتای شمالی مقصد برای birders.

"یکی از مزایای (پرنده نگری) است که شما باید از مردم در حال خارج مشاهده حیات وحش, پرندگان, آنها در حال به دست آوردن قدردانی برای کسانی که پرندگان و زیستگاه های آنها در زندگی" Halko گفت. "پس من فکر می کنم که مزایای حفاظت از این زیستگاه برای کسانی که پرندگان فقط توسط مردم به دست آوردن یک درک برای آنها است."

بوکانان آغاز شده برای به دست آوردن یک درک برای پرندگان نزدیک به 50 سال پیش است.

"من به تماشای پرندگان از اوایل '70s" بوچانان گفت. "من به یاد داشته باشید من به تازگی از دانشکده حقوق و من شروع به توجه پرندگان در خارج از پنجره آپارتمان من و من نوعی رو شیفته. سپس هنگامی که ما نقل مکان کرد به جیمز تاون در سال 1972 درگیر شدم با خیلی فعال کوهپیمایی گروه در شهر است. آن را فقط به نوع جای مناسب در زمان مناسب و من از نوع قلاب کردم."

اگر یکی می خواهم به سعی کنید پرنده نگری Halko گفت: این تمرین خوبی است برای حمل یک جفت خوب از اپتیک مانند دوربین دوچشمی یا یک محدوده. رهبر پروژه نیز پیشنهاد تحقیق کلید مکان برای پیدا کردن انواع مختلف پرندگان قبل از سفر. Halko گفت Arrowwood در دسترس است برای کمک به birders سعی و محدود دامنه جستجوی خود را.

"این به شما می شود در هوای تازه کمی (و) این نوع از سرگرم کننده برای دیدن آنچه که آنها انجام می دهند" بوچانان گفت. "من نمی دانم -- من فقط نوع مانند نگاه کردن به آنها را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن