بیهار که حدودا از 1200 متر با مجروح پدر به بازی خودش در فیلم "Atmanirbhar' فیلم

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 4:11:57 pm Jyoti با پدر موهان در طو

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 4:11:57 pm
bihar girl jyoti kumari, jyoti kumar cycle, Jyoti Kumari Paswan, teen cycling home, movie on jyoti kumar, migrant girl cycle movie, migrant teen cycle india film, India news, Indian Express Jyoti با پدر موهان در طول 8 روز 1200 کیلومتر سفر از سیکندرپور در هاریانا به دربنگا در بیهار. (منبع: توییتر)

داستان Jyoti Kumari Paswan که خریدم دست دوم چرخه با تمام پس انداز خانواده و حدودا از هاریانا را گورگان به خانه اش در بیهار به فرار مستند پریشانی با او مجروح پدر ترک سوار به زودی جاودانه در celluloid صفحه نمایش.

Wemakefilmz یک نزدیک به دو دهه قدیمی سرمایه گذاری در حال حاضر در حال اجرا توسط چهار, دوستان, صعود حقوق برای زندگی داستان Jyoti و این پروژه به راه رفتن در این طبقه از ماه اوت خبرگزاری PTI گزارش شده است. و او خواهد شد بازی در این شخصیت به عنوان به خوبی.

"Bahut achha تاخیر raha hai (من احساس می کنم بسیار خوب)" Jyoti به این خبرگزاری گفت در حال امضا است.

این فیلم به عنوان 'Atmanirbhar' (متکی به خود), به دنبال کشف نه تنها Jyoti داستان بلکه بافت در مسائل سیستمیک است که به رهبری او را به سفر.

این فیلم را در مکان های که بخشی از Jyoti سفر از Gurugram به دربنگا و نمی خواهد یک فیلم مستند است. از آن خواهد شد بیشتر fictionalised مختلف از جمله حوادث دیگر درخشش کریشنا خواهد شد که کارگردانی این فیلم گفت: PTI.

این فیلم که گفته می شود در زبان هندی, زبان انگلیسی و Maithili زبان و همچنین دوبله شده به زبان های دیگر. این بازیگر برای بازی Jyoti است و در حال حاضر در اردوی. برای مخاطبان بین المللی, عنوان خواهد بود 'یک سفر یک مهاجر" و این فیلم را زیرنویس در 20 زبان کریشنا گفت.

Jyoti داستان را لمس کرده بود و بسیاری از سیاستمداران به بوروکرات ها و انجام کسب و کار به NRIs. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, دختر, Ivanka Trump نیز نشانه رفته ستایش خواستار سفر خود را یک "زیبا شاهکار استقامت". او همچنین ارائه یک محاکمه از فدراسیون دوچرخه سواری هند است که او بعد از آن کاهش یافته و با استناد به انتخاب خود به جای تمرکز بر روی مطالعه.

"Bahut تغییر ho gaya (زیادی تغییر کرده است)" Jyoti گفت: بیش از تلفن وقتی پرسیده شد که چه چیزی تغییر کرده بود برای او و خانواده اش پس از گرفتن توجه در عمومی. نیز وجود دارد پشتیبانی خوب از روستاییان او اضافه شده است.

(ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب