حوادث بزرگ برگزار می شود در حالی که پیوستن به COVID-19 پروتکل: Adityanath

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:45:59 pm اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath رو

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:45:59 pm

Yogi Adityanath, UP government, UP lockdown, UP coronavirus cases, India news, Indian Express

اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath روز یکشنبه گفت: حوادث بزرگ برگزار می شود در حالی که پیوستن به پروتکل مربوط به COVID-19 و "ون Mahotsav" شاهد خواهد بود به این.

"قبل از COVID طول COVID و پس از COVID هستند سه دسته که جهان قادر خواهد بود به وضوح ببینید. این را می گویند آنچه که وضعیت جهان قبل از COVID-19 شیوع چه بود و این وضعیت در طول شیوع بیماری و آنچه خواهد بود که تغییرات در جهان پس از COVID او گفت:" در شروع "ون Mahotsav" در اینجا در روز یکشنبه.

این اوتار پرادش دولت را تعیین کرده است هدف از کاشت 25 کرور نهال در "ون Mahotsav".

Adityanath گفت: "در همان زمان ما باید برای مبارزه با جهانی همه گیر نیز هست. در طول این کشت و زرع برنامه تبعيت اجتماعی فاصله می توان به وضوح دیده می شود. این یک تلاش خوب و همه ما می تواند سازماندهی حوادث بزرگ در حالی که پیوستن به اجتماعی فاصله. این رویداد یک شاهد برای این. با پیروی از درمان و پیشگیری پروتکل در طول این جهانی همه گیر ما می تواند بخشی از ون Mahotsav."

او افزود که تا کنون بیش از 5.30 کرور نهال کاشته شده اند در این دولت و این تعداد در حال افزایش است.

"ون Mahotsav را تعیین کرده است هدف از کاشت 25 کرور نهال در دولت است. در سال گذشته هدف از کاشت 22 کرور نهال ثابت شد. پس از آن هر گیاه و geo-tagging, به طوری که آن می تواند باقی می ماند امن...," Adityanath گفت.

رئیس جمهوری همچنین گفت: وزارت جنگل رشد کرده بود 35 کرور نهال در خود را به مهد کودک و یا ایجاد انگیزه در کشاورزان است. "ما را لینک آنها را به کشت و زرع," او گفت:.

Adityanath گفت: اگر یک جریان بی وقفه از Ganga و Yamuna اتحاد حفظ شود و سپس درختان را کاشته می شود در بانک ها از رودخانه ها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب