بنگال Odisha بریس برای طوفان 'Amphan', ساعت مودی طول می کشد سهام

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 10:50:53 pm نخست وزیر نارندرا مطم

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 10:50:53 pm
cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains نخست وزیر نارندرا مطمئن باشید همه ممکن است مرکزی کمک به بنگال و بنگلادش هستند که به احتمال زیاد به ضربه توسط طوفان.

پس از طوفان Amphan شدت به یک "سوپر طوفان بهداشت حرفه ای" در دوشنبه نارندرا نخست وزیر برگزار شد نشست سطح بالا و بررسی پاسخ آمادگی و تخلیه طرح ارائه شده توسط فاجعه ملی پاسخ نیروی (NDRF). او همچنین اطمینان داد همه کمک های ممکن به غرب بنگال و بنگلادش هستند که به احتمال زیاد به ضربه توسط طوفان.

طوفان Amphan رود به ریزش زمین در 20 مه است که جدی گرفته شود به عنوان این است تنها دوم چنین شدید و طوفان که آمار هند پس از سال 1999 NDRF رئیس S N Pradhan گفت. این پتانسیل به علت آسیب گسترده مانند 'فانی' در مناطق ساحلی غرب بنگال هنگامی که آن را در نهایت باعث ریزش زمین دولت گفت.

طوفان تبدیل 'بسیار شدید' بیش از خلیج بنگال در 2.30 صبح امروز هند Meterological بخش (IMD) قبلا گفت: "آن است که به احتمال بسیار زیاد به حرکت شمال-northeastwards و حرکت سریع در سراسر شمال غربی خلیج بنگال و عبور از غرب بنگال و بنگلادش سواحل بین Digha و Hatiya سلیمان در طول 09:00-12:00 pm از 20 ماه مه سال 2020 به عنوان یک بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای" آخرین بولتن منتشر شده توسط آب و بدن به عنوان خوانده شده.

تا حدودی آرامش اخبار برای مرکز و وزارت امور خارجه دولت هند اداره هواشناسی پیش بینی است که طوفان را از دست دادن برخی از شدت آن در راه و با شدت بهم زدن, West Bengal به عنوان یک بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای در طی ریزش زمین بین Digha در دولت و Hatiya سلیمان در بنگلادش در شب چهارشنبه. آن را هنوز هم باید حداکثر پایدار windspeed از 165 تا 175 kmph gusting تا 185 kmph مادران گزارش شده است.

مناطق ساحلی غرب بنگال را دریافت سنگین و بسیار سنگین و بارش باران در مارس 19 و 20. این خدمات عبارتند از شرق Midnapur جنوبی و شمالی 24 Parganas, Howrah, Hooghly و کلکته در غرب بنگال. طوفان نیز به احتمال زیاد به تاثیر مناطق ساحلی شمال Odisha از جمله Jagatsinghpur, Kendrapada, Bhadrak و بلسر.

هر دو بنگال و Odisha باید شروع به تخلیه مردم از خود را آسیب پذیر مناطق ساحلی. این Mamata بانرجی دولت قرار, در آماده باش منطقه دادستانی of South 24 Parganas, North 24 Parganas و شرق Midnapore, که انتظار می رود برای دیدن حداکثر خسارت و اعزام فاجعه تیم مدیریت به مناطق ساحلی. به عنوان بسیاری از 37 تیم ملی در واکنش به این فاجعه نیروی مستقر شده اند در دو کشور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن