ببری مسجد تخریب مورد: LK Advani در deposes قبل از نوبت دادگاه ویژه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 12:56:55 pm معاون سابق نخست وزیر L K Ad

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 12:56:55 pm
معاون سابق نخست وزیر L K Advani. (عکس)

ویژه نوبت دادگاه در روز جمعه, ثبت بیانیه ای از جانباز BJP رهبر L K Advani در سال 1992 ببری مسجد تخریب مورد. این بیانیه از 92 سال معاون نخست وزیر سابق که متهم در پرونده ثبت شد از طریق لینک ویدئو قبل از دادگاه در لکنو در بخش 313 از CrPC.

در روز پنج شنبه BJP جانباز Murli منهر جوشی بیش از حد مخلوع قبل از دادگاه ویژه قاضی S K Yadav در ببری مسجد مورد از طریق ویدئو کنفرانس. رم چاندرا Khatria و شیو سنا MP Satish Pradhan, متهم در همان مورد هم ثبت بیانیه خود در روز سه شنبه و چهارشنبه بود.

دادگاه ضبط اظهارات در مجموع از 32 متهم تحت بخش 313 از CrPC به فعال کردن آنها را به اعتراف به بی گناهی خود را اگر آنها می خواهند به. دادگاه در حال انجام روز به روز جلسات به این نتیجه محاکمه توسط 31 اوت به عنوان کارگردان دیوان عالی کشور است.

در روز دوشنبه آن را ثبت اظهارات متهم Sudhir Kakkad که در فرد ظاهر شد هر چند پیش از او می خواستم به عزل از طریق یک لینک ویدئو. مانند دیگر متهم Kakkad ادعا کرد که او بی گناه بود و به دروغ دخیل پس از آن در کنگره به رهبری دولت مرکزی به دلایل سیاسی.

این مسجد در ایودیا تخریب شد و در دسامبر 6, 1992 توسط 'kar sevaks' که ادعا کرد که یک باستان رم معبد در ابتدا بود ایستاده بود در همان سایت. Advani و جوشی منجر شد رم معبد جنبش در آن زمان.

ارائه حکم آن در سیاسی حساس رم Janmabhoomi-ببری مسجد زمین مورد اختلاف در ایودیا دیوان عالی کشور در ماه نوامبر سال گذشته به اتفاق آرا تحویل زمین مورد مناقشه به رم معبد اعتماد و گفته است که اهل سنت Wakf هیئت مدیره داده خواهد شد 5 هکتار زمین در "مناسب محل برجسته در ایودیا" را خوب خود را از دست دادن از یک مسجد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب