جلوگیری از رسانه های اجتماعی پست در دولت, دادگاه, سیاست: راجستان HC منظور قضایی کارکنان

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 8:16:06 am سفارش اضافه شده

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 8:16:06 am
delete facebook whatsapp instagram twitter tiktok سفارش اضافه شده است که هیچ مقام رسمی ارتباطی باید فرستاده شود در رسانه های اجتماعی به جز زمانی که مورد نیاز توسط آنها را به عنوان بخشی از واجد شرایط تخلیه خود رسمی وظیفه.

در نظم اداری صادر شده توسط دفتر ثبت کل راجستان بالا, دادگاه همه ماموران قضایی و دادگاه کارکنان خواسته شده است "به دست برداشتن از حمل و نقل, میل disliking و اظهار نظر پس از هر پست که در برابر سیاست های دولت/دادگاه عالی دولت".

نظم ایستاده مورخ 15 ژوئن اعلام کرد که ماموران قضایی و دادگاه کارکنان به بیان نظرات خود در رسانه های اجتماعی در "مسائل که آنها هیچ نگرانی ندارند".

"همچنین مشاهده شده است که ماموران قضایی و دادگاه کارکنان حمل و نقل, میل disliking و اظهار نظر بر روی پست که نه تنها رسوا و موهن اما پر شور همچنین" جزئیات سفارش.

این منظور نیز ذکر شده است که "ماموران قضایی و دادگاه کارکنان دسترسی به رسانه های اجتماعی در ساعات اداری است که نه تنها بر کار بلکه کاهش عزت و اعتبار کل نظام"است.

"سیاست های دولت و دادگاه عالی اداری نیز در نظر گرفت. علاوه بر آن رسمی ارتباطات نیز فرستاده unauthorizedly در سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که به مقدار یک نقض رسمی محرمانه" منظور اعلام کرد.

سفارش کرد که این عمل به میزان سوء رفتار تحت مفاد راجستان خدمات ملکی (انجام) قوانین 1971 و جذب مناسب اقدام انضباطی.

"بايد امر به معروف بر همه ماموران قضایی و دادگاه کارکنان محترم'ble بالا دادگاه و تابع دادگاه/دادگاه/دادگاه های خاص برای استفاده از اینترنت و رسانه های اجتماعی مسئولانه و همچنین به دست برداشتن از حمل و نقل, میل disliking و اظهار نظر پس از هر پست که در برابر سیاست های دولت/دادگاه عالی دولت" منظور بخوانید.

سفارش اضافه شده است که هیچ مقام رسمی ارتباطی باید فرستاده شود در رسانه های اجتماعی به جز زمانی که مورد نیاز توسط آنها را به عنوان بخشی از واجد شرایط تخلیه خود رسمی وظیفه.

"برای عدم رعایت این دستورالعمل استرن عمل باید گرفته شود در برابر گمراهان افسران/مقامات" اظهار داشت ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن