جام ملت های آسیا | تصمیم بر برگزاری; لانکا آماده به میزبان می گوید: SLC رئیس

هیئت اجرایی Asian Cricket Council (ACC) است معوق تصمیم خود را در سرنوشت این سال آسیا جام T20 با سریلانکا ارائ

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

هیئت اجرایی Asian Cricket Council (ACC) است معوق تصمیم خود را در سرنوشت این سال آسیا جام T20 با سریلانکا ارائه به میزبان این رویداد ادعا کرده است که میزبان اصلی پاکستان توافق کرده اند که به این پیشنهاد است.

سریلانکا از کریکت رئیس Shammi سیلوا ادعا کرده است که هیات کریکت پاکستان و همچنین ACC در مورد توافق دارند که این جزیره در کشور می تواند میزبان این مسابقات است.

این رویداد قرار است در ماه سپتامبر و در حالی که آن را به PCB تبدیل به میزبان تغییر آن به یک کشور دیگر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد با توجه به این که هند نمی خواهد به پاکستان سفر.

"ما تا به حال بحث و گفتگو با هیات کریکت پاکستان (PCB) و آنها در حال حاضر توافق کردند که به میزبانی ما در این نسخه با توجه به وضعیت موجود جهان, Shammi سیلوا به نقل از به نقل از سریلانکا خروجی رسانه ها 'سیلان امروز'

"ما در حال حاضر ACC نشست و آنها اساسا به ما چراغ سبز به, میزبان, مسابقات," او اضافه شده است.

این قابل درک است که ACC خواهد شد منتظر تصمیم ICC در T20 جام جهانی در استرالیا (اکتبر-نوامبر) قبل از مصرف یک تماس در جام ملت های آسیا.

"...این هیئت تأکید بر اهمیت برگزاری جام ملت های آسیا سال 2020 است. در نور از تاثیر و پیامدهای COVID-19 همه گیر ممکن است محل برگزاری گزینه برای جام ملت های آسیا سال 2020 مورد بحث قرار گرفت و تصمیم گرفته شد برای گرفتن تصمیم نهایی در موعد" یک ACC مطبوعاتی اظهار داشت: پس از جلسه روز دوشنبه.

ACC جلسه هیئت مدیره به ریاست Bangladesh Cricket Board جمهور Nazmul حسن Papon و این اولین قاره جلسه با حضور BCCI جمهور Sourav Ganguly (عضو هیئت مدیره) و دبیر جی شاه (سابق مقام).

ارشد ACC رسمی ضروری به تحولات گفت: وجود دارد بحث در مورد تعویق اما هیچ اجماع رسیده باشد می تواند به عنوان دور به عنوان جایگزین تاریخ برگزاری این مسابقات در سریلانکا نگران بودند.

در میان دیگر موضوعات مورد بحث بودند ACC دخالت در سال 2022 بازی های آسیایی در چین است.

"هیئت مدیره نیز مطلع از وضعیت و پیشرفت ACC درگیری با بازی های آسیایی 2022 در هانگژو چین" آن را اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب