در حال COVID-19 مرگ و میر در مینه سوتا مراقبت از خانه واقعا دو برابر کسانی که از ویسکانسین?

کوک کانتی در ایالت نوک پیکان گزارش اولین مورد در روز شنبه. در حال حاضر وجود دارد تنها یک شهرستان در دولت — دری

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

کوک کانتی در ایالت نوک پیکان گزارش اولین مورد در روز شنبه. در حال حاضر وجود دارد تنها یک شهرستان در دولت — دریاچه جنگل — با هیچ آزمایشگاهی-موارد تایید شده.

دولت در حال حاضر به تصویب 30,000 آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 رسیدن به 30,172. مقامات بهداشتی معتقدند درست مورد تعداد بسیار بالاتر است و باید با ارائه یک رقم از 5 درصد از مردم یا حدود 260,000 مردم است.

دولت در روز شنبه نیز گزارش داد پس از انجام 12,784 آزمون جمعه ادامه از بالا, تست موجب چهار جامعه تست سایت های راه اندازی در شهرهای دوقلو پس از اعتراض گسترده هفته گذشته است.

اضافی 9 مرگ و میر گزارش شده از شنبه. تنها مرگ و میر ثبت شد در داکوتای استیرنز و واشنگتن بوده است. مرگ دو نفر شد ثبت شده در شهرستان رمزی و چهار در شهرستان Hennepin. دولت در حال حاضر ثبت شده 1,283 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

جدید مرگ و میر شامل چهار ساکنان مراقبت دراز مدت تسهیلات. دولت در بخش بهداشت و درمان به تازگی عرضه شده از سوی دیگر ، کارین Housley یک لیست از پاسخ به سوالات در مورد مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات.

سناتور همواره در خط مقدم تلاش برای جلب توجه به دولت درصد بالایی از مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات.

مینه سوتا در روز شنبه گزارش داد 1,019 از آن 1,283 مرگ و میر در مراقبت طولانی مدت و یا امکانات زندگی کمک. این می آید به 79 درصد از تمام مرگ و میر در کشور از این ویروس رخ می دهد در دراز مدت مراقبت یا زندگی کمک.

Housley و دیگر منتقدان محور در 80% شکل مداوم برای مدت زمان بیماری همه گیر به عنوان نماینده یک مشکل که در آن ایالت مینه سوتا یک پرت ملی برای آن نرخ بالای مرگ و میر در مراقبت طولانی مدت.

در ژوئن 5 نامه به Housley کمیته مینه سوتا وزارت بهداشت در مقابله با آن 561 از 1,072 Minnesotans که مرده بود از COVID-19 در دولت به عنوان از 1 ژوئن مرده بود در پرستاری ماهر امکانات, همچنین شناخته شده به عنوان خانه های سالمندان. این رقم برابر با فقط 52 درصد از کل مرگ و میر.

اضافی 30% از دولت و میر ناشی از COVID-19 به حال در آن نقطه آمده از فرم های دیگر از "long-term care" — 256 بودن ساکنان از زندگی کمک 39 از حافظه مراقبت از 23 گروه خانه و 9 از آسایشگاه مراکز درمان و نگهداری.

"مینه سوتا گزارش مرگ و میر در تمام LTCs از جمله امکانات زندگی کمک گروه خانه و دیگر جمع تنظیمات" در این نامه اظهار داشت: "در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر گزارش فقط مرگ و میر در خانه های سالمندان"

که به نظر نمی رسد که این مورد برای ویسکانسین ، در وب سایت خود ویسکانسین گزارش می دهد که فقط 42 درصد از تمام مرگ و میر ناشی از COVID-19 در دولت رخ داده است در دراز مدت مراقبت از یک دسته است که آن را شناسایی و به عنوان "پرستاری ماهر امکانات (خانه سالمندان) و امکانات زندگی کمک "(تأکید اضافه شده).

این MDH به نظر می رسد به این باور گزارش COVID-19 مرگ و میر در جمع زندگی در کشورهای همسایه است undercount اما نوشتن در آن نامه ای که "نزدیک به نیمی از مینه سوتا را LTC مرگ و میر شده است در تنظیمات دیگر از خانه های سالمندان. اگر (که) الگوی مشابه در کشورهای, گزارش, تنها در خانه سالمندان مرگ واقعی خود را در اعداد بالاتر از آنچه که در حال حاضر نسبت داد."

در حالی که خطاب توسط MDH در آن نامه ویسکانسین-مینه سوتا مقايسه برجسته استارک اختلاف بین دولت-به-دولت و ملی مبتنی بر COVID-19 گزارش. با توجه به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات تنها استاندارد فدرال گزارش COVID-19 در دراز مدت مراقبت مرگ و میر در خانه های سالمندان تنها در مینه سوتا و ویسکانسین است که تقریبا غیر قابل تشخیص.

سیستم مدیریت محتوا به تازگی گزارش شده است که در ویسکانسین ثبت کرده است 10.6 مرگ در هر 1000 ساکنان خانه های سالمندان در حالی که مینه سوتا ثبت 12.1 مرگ در هر 1000 ساکنان خانه های سالمندان — که سوتا -- ویسکانسین تفاوت از 1.5 به ازای هر 1000 یا فقط یک دهم از یک درصد است. علاوه بر این هر دو کشور در حال انجام هست نسبتا. مینه سوتا خانه های سالمندان کمتر از نیمی از مرگ و میر از میانگین ملی با توجه به سیستم مدیریت محتوا. "متوسط تعداد خانه سالمندان مرگ در هر 1000 27.5 ملی و 12.7 در مینه سوتا" به MDH نوشت و در آن نامه است.

اگر این اطلاعات صحیح باشد — بر خلاف مرگ و میر در زندگی کمک آنها منعکس کننده COVID-19 مرگ گزارش به دولت دهندگان — یا زندگی کمک مراکز در مینه سوتا بسیار بالاتر از میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 از کسانی که در ویسکانسین و یا ضبط از مرگ و میر ناشی از COVID-19 در زندگی کمک در ویسکانسین نشان دهنده یک undercount.

در دیگر اخبار شنبه ICU استفاده برای COVID-19 در حالت پایدار باقی مانده در حالی که غیر ICU بستری شدن در بیمارستان برای بیماری کاهش یافته است و با 16 تخت به 199 نفر است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب