برنامه های بان کی مون: تلافی جویانه گام سیگنال قصد بلوک چین دسترسی به رشد بازار جوانان

نوشته شده توسط آنیل Sasi P Vaidyanathan Iyer | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 4:30:34 am

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط آنیل Sasi P Vaidyanathan Iyer | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 4:30:34 am
همانطور که در مقابل استراتژی توقف کالاهای فیزیکی که می تواند به چالش کشیده شده توسط چین در سازمان تجارت جهانی که این تمرکز در بخش فن آوری است که دیده می شود به عنوان یکی است که می تواند موثر تر از دهلی نو دیدگاه.

در آن ورزش اجباری دیپلماسی با چین در میان تنش بن بست در Ladakh دولت در حال حاضر برداشت کم فرقه item – برنامه های تلفن همراه را محدود تاثیر در هند کسب و کار, اما یکی که بسیار زیاد حضور در توده مصرف کننده بخش.

ممنوعیت 59 برنامه های تلفن همراه است که چینی برآمدگی است که هر دو یک بیانیه از قصد و سیگنال قوی. این ممکن است صدمه دیده و هند با توجه به جایگزین در برنامه فضایی اما برای چین و هند برنامه بازار در حال رشد است و با ارزش.

بیشتر به خاطر هزینه های اینترنت را در اینجا یکی از کمترین ها در جهان و مصرف کنندگان تعداد بیش از 800 میلیون نفر است. نزدیک به نیمی از این گوشی های هوشمند کاربران زیر 25 و گرسنه برای محتوا در دستگاه های خود را.

این است که احتمالا اولین اقدام بزرگ که بازدید چینی منافع کسب و کار در هند است. دو ماه پیش در ماه آوریل این بخش برای توسعه صنعت و تجارت داخلی ساخته شده آن را اجباری برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی از کشورهای همسایه به قبل دولت تصویب.

این نیز با هدف مهار فرصت طلب تصاحب/ ادغام شرکت های هندی در طول زمان از Covid-19 همه گیر در هنگام ارزیابی شد و در پایین ترین نرخ های جدید.

همانطور که در مقابل استراتژی توقف کالاهای فیزیکی که می تواند به چالش کشیده شده توسط چین در سازمان تجارت جهانی که این تمرکز در بخش فن آوری است که دیده می شود به عنوان یکی است که می تواند موثر تر از دهلی نو دیدگاه.

ممنوعیت فیزیکی کالا نیز تاثیر منفی در هند کسب و کار و اقتصاد در حالی که به سختی ساخت یک دندانه در چین.

این ممکن است, اما فقط اولین پله در چه چیزی می تواند یک escalatory نردبان. به سختی از 10 روز پیش مطبوعات اداره اطلاعات واقع بررسی و رسیدگی در توییتر انکار کرده بود که دولت تا به حال ممنوع برخی از برنامه های ساخته شده در دسترس در فروشگاه App.

این بود که در پاسخ به یک منظور جعلی که می گوید که برنامه های چینی از جمله CamScanner, Tik Tok, برخورد پادشاهان و ده ها نفر دیگر شده است ممنوع است.

در حالی که سرمایه گذاری مستقیم خارجی تصویب هنجارهای تغییر شد با استناد به نگرانی های بیش از تصاحب خصمانه تحلیلگران ردیابی سرمایه گذاری چینی گفت: این امر آن را دشوار برای چینی با تکنولوژی غول مانند Tencent و راهنمایی برای سرمایه گذاری در هند آن را شروع یو پی اس.

بیش از 2015-19, چینی, سرمایه گذاران از جمله Alibaba Tencent TR سرمایه و Hillhouse سرمایه سرمایه گذاری کرده اند بیش از 5.5 میلیارد دلار در هند شروع یو پی اس با توجه به سرمایه گذاری هوش که آهنگ های خصوصی حقوق صاحبان سهام سرمایه, M&معاملات و ارزیابی در هند.

در واقع سرمایه گذاری داده های اطلاعاتی نشان می دهد که حداقل 16 از 29 تک شاخ (شروع یو پی اس به ارزش بیش از $1billion در حال حاضر) باید حداقل یک سرمایه گذار چینی.

همانطور که هند بخشی از تجارت جهانی آن را واقعا نمی توسعه هر خاص و چین محور سیاست گفت: سابق وزیر بازرگانی. "سیاست ما آب پز را به ضد دامپینگ وظیفه پادمان و موانع تجاری," او گفت:. اما در حال حاضر دولت آغاز شده است به دنبال سیاست های خاص در حداقل چند بخش مانند تلفن همراه تولید مواد فعال دارویی و تجهیزات پزشکی است.

Infinite در حال حاضر بیشترین دانلود ها نرم افزار تلفن همراه در هند با بیش از 120 میلیون کاربر فعال و که دیده می شود به عنوان شکل جدید فرهنگ جوانان به خصوص در کشور های مناطق داخلی کشور.

توسط فن آوری های غول پیکر ByteDance برنامه کاربران را قادر می سازد برای ایجاد فیلم های کوتاه و روکش صداها یا موسیقی و پیشی گرفتن 2 میلیارد محبوبیت در سطح جهان در ماه آوریل با توجه به سان فرانسیسکو-بر اساس اطلاعات بازار شرکت SensorTower, Inc.

حدود 30 درصد از Infinite به محبوبیت آمد از هندوستان با توجه به شرکت و حتی به عنوان سهم هندوستان از برنامه درآمد و سود پایین تر است که در بازار چین و ایالات متحده است.

Infinite اما در روشنی گسترش حالت در هند اضافه کردن به کارکنان آن قدرت های منطقه ای و فشار با توجه به RoC براده های ساخته شده توسط ByteDance در ماه های اخیر.

همراه با Infinite, برنامه های ممنوع شامل WeChat یک برنامه پیام رسانی و Weibo یک شبکه اجتماعی است که شبیه به توییتر.

بین سال 2012 تا سال 2018 زمان صرف شده توسط یک هندی, تماشای آنلاین ویدئوها از رشد به طور متوسط حدود 2 ساعت در روز به بیش از 50 دقیقه در روز با توجه به گزارش Publicis متعلق به سازمان رسانه ای اوج.

در حالی که متعلق به گوگل یوتیوب بیشتر کاربران در هند از Infinite تحلیلگران دیدن Infinite به عنوان داشتن پتانسیل بیشتری از نظر تغییرات سلیقه ای از محتوا و به طور کلی تحت تاثیر قرار.

Infinite بی امان فشار به هند کشور است که با این واقعیت است که چینی نرم افزار با پشتیبانی از بیش از 15 زبان هندی را قادر می سازد نرم افزار به سنگ تیز کردن منطقه ای استعداد بسیار شخصی به شیوه ای.

با توجه به SensorTower اطلاعات هند شده است بزرگترین راننده Infinite نصب, تولید 611 میلیون عمر محبوبیت به تاریخ و یا 30.3 درصد از کل.

چین No. 2 کشور برای نصب جمع آوری 196.6 میلیون به تاریخ و یا 9.7 درصد از همه محبوبیت برای آن نسخه از نرم افزار شناخته شده به عنوان Douyin. این رقم شامل شخص ثالث فروشگاه آندروید نصب در کشور است.

ما دور از این سه کشور برای دریافت آن ثبت نام 165 میلیون نصب و یا 8.2 درصد از کل.

Infinite مسدود شده است در هند یک بار قبل از آن که در ماه مه سال 2019 در اجرا تا انتخابات — دولت ممنوع اعلام برنامه محبوبیت برای دو هفته پس از مدرس دادگاه عالی حکم داد که آن می تواند در معرض کودکان در این برنامه به گرافیک محتوا و یا شکارچیان.

Infinite تا به حال به دادگاه تجدید نظر و دادگاه پس از آن معکوس آن حاکم است. در این زمان هر چند این ممنوعیت وجود دارد می تواند به ماندن بگیرید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن